Är i ett som periodvis varit på distans och kommer vara i ett litet tag framöver också tills vi kan flytta ihop.
Kan väl säga så här...
Styr upp med besök, och gärna en bit i förväg till när ni kan ses nästa gång, så ni har något att se fram emot. Det blir för vanskligt utan att ses.
En annan grej är att man faktiskt inte behöver höras så jävla ofta, eller i alla fall inte vi.
Jag tänkte först att jag skulle behöva snacka med min brud mer än vanligt därför att det var på distans men sen insåg jag att det faktiskt räcker med att bara säga godnatt varje kväll och sen kanske ha något längre videochatt någon gång i veckan. Kvalité före kvantitet.
En annan grej är att min brud får göra små "seduction-klipp" några ggr i veckan där hon fått klä sig sexigt och skickar över vuxenmaterial för mig och nån gång när vi snackar över Skype så får hon bända över röven så att jag får göra det hela själv. Hon var en pryd flicka och inte van vid sånt där först men hon blev så illa tvungen till att börja med det och numera älskar hon att göra det åt mig.
Det ligger någonting djupare i det än vad folk faktiskt tror då jag gissar att jag liksom applicerar Ben Franklin-effekten (
https://en.wikipedia.org/wiki/Ben_Franklin_effect), som säger att en person är mer benägen att utföra dig en tjänst ifall den personen redan har utfört en tjänst åt dig ÄN vad de är ifall du redan har utfört dem en tjänst.
Förklaringen till det är att din partner på ett medvetet/undermedvetet plan tänker att anledningen till varför hon tar sig tid till att göra sig sexig och skicka över bilder och klipp till dig är därför att hon gillar dig. Och ifall glöden inte ska försvinna i ett distansförhållande, så vill du nog att hon går runt och funderar på dig. Så få henne att börja utföra tjänster åt dig.
Sen när du väl träffar henne så måste du också verkligen prestera och se till att du knulla henne som att det vore dina sista minuter i livet, så hon får något att tänka på under alla månader.
I julklapp ska min få en sån här:
www.youtube.com/watch?v=9hRcyNIzRR8
Då kommer två månader inte kännas så särskilt långt längre.