Citat:
Ursprungligen postat av
matrixtrics
Hjälp, jag har nu i flera veckors tid inte kunnat se vad mina vänner likear och kommenterar till höger om det vanliga nyhetsflödet!
Varför? Vad är det som hänt? Spelar ingen roll om jag är inne på chrome eller vanliga internet, går ändå inte att se det där nyhetsflödet med "gillanden" och sånt av vänner. Bara vanliga nyhetsflödet imitten med massa random videos och sånt.
Jag har några tillägg som jag misstänker spökar men vet inte vilket som kan vara boven i dramat.. adblocker t.ex. men det har funkat bra hmm
Det är inte dina tillägg som spökar, jag saknar den också sedan nån vecka tillbaks. Folk skriver som fan på Facebooks officiella sida men INGEN får nåt svar eller nån kommentar om varför realtidsrutan är borta, om den är borta för alltid eller vad som händer. Inte ett pip ifrån Facebook. Som för övrigt börjar bli förjävla uselt med sitt "top stories"-flöde som envisas med att komma upp trots att man valt "Senaste", gamla födelsedagar och annat trams. Det som en gång var bra, streamlinat och välfungerande är bara trams numera.
Tips? Bomba Facebooks sida med kommentarer om realtidsrutan. Och rapportera felet till supporten under frågetecknet. Ett par ggr per dag, minst. De behöver fan ruskas om.