2017-11-29, 17:08
Medlem
snapmodes avatar
Nu med nyaste uppdateringen av messenger så kam man inte längre vara "osynlig" utan att den klockar exakt när jag var online senast. Kan även inte göra mig offline utan den gröna blippen dyker upp direkt när jag går in.

Någon som vet hur man kan ändra detta?
Citera
2017-12-01, 02:28
Medlem
Hjälp, jag har nu i flera veckors tid inte kunnat se vad mina vänner likear och kommenterar till höger om det vanliga nyhetsflödet!
Varför? Vad är det som hänt? Spelar ingen roll om jag är inne på chrome eller vanliga internet, går ändå inte att se det där nyhetsflödet med "gillanden" och sånt av vänner. Bara vanliga nyhetsflödet imitten med massa random videos och sånt.

Jag har några tillägg som jag misstänker spökar men vet inte vilket som kan vara boven i dramat.. adblocker t.ex. men det har funkat bra hmm
Citera
2017-12-01, 15:09
Medlem
flashbacktrolls avatar
Går det att dölja tidslinjen helt för alla vänner? Alltså så att ingen av mina vänner kan se något av det som finns på tidslinjen, som om en vore borta helt? Pallar inte manuellt redigera i varenda inlägg jag gjort.
Citera
2017-12-03, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hackergirl
Inställningar under bilden - endast jag. Borde funka, jag har det 😃

När man gjorde så gick det inte att kommentera och gilla profilbilden men det går fortfarande att klicka på den så man får upp den i stor storlek, så ett steg åt rätt håll i alla fall. Någon annan som vet hur man gör för att få den icke-klickbar?
Citera
2017-12-03, 22:01
Medlem
Oakenshields avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matrixtrics
Hjälp, jag har nu i flera veckors tid inte kunnat se vad mina vänner likear och kommenterar till höger om det vanliga nyhetsflödet!
Varför? Vad är det som hänt? Spelar ingen roll om jag är inne på chrome eller vanliga internet, går ändå inte att se det där nyhetsflödet med "gillanden" och sånt av vänner. Bara vanliga nyhetsflödet imitten med massa random videos och sånt.

Jag har några tillägg som jag misstänker spökar men vet inte vilket som kan vara boven i dramat.. adblocker t.ex. men det har funkat bra hmm

Det är inte dina tillägg som spökar, jag saknar den också sedan nån vecka tillbaks. Folk skriver som fan på Facebooks officiella sida men INGEN får nåt svar eller nån kommentar om varför realtidsrutan är borta, om den är borta för alltid eller vad som händer. Inte ett pip ifrån Facebook. Som för övrigt börjar bli förjävla uselt med sitt "top stories"-flöde som envisas med att komma upp trots att man valt "Senaste", gamla födelsedagar och annat trams. Det som en gång var bra, streamlinat och välfungerande är bara trams numera.

Tips? Bomba Facebooks sida med kommentarer om realtidsrutan. Och rapportera felet till supporten under frågetecknet. Ett par ggr per dag, minst. De behöver fan ruskas om.
Citera
2017-12-04, 09:20
Medlem
Westridges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matrixtrics
Någon som har ett svar på detta. Är likadant för mig sen någon vecka tillbaka.
Vet att jag fick en säkerhetsfråga när jag loggade in för någon vecka sedan som jag svarade NEJ på och sedan försvann högerfältet.
Citera
2017-12-05, 06:54
Medlem
InflatableBoppos avatar
Kan man ta bort Facebook helt utan att ta bort messenger? Några få personer jag gärna fortsätter ha kontakt med.
Citera
2017-12-05, 07:21
Medlem
Hackergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InflatableBoppo
Kan man ta bort Facebook helt utan att ta bort messenger? Några få personer jag gärna fortsätter ha kontakt med.

Ja.
Citera
2017-12-05, 13:54
Medlem
SlimTheWeasels avatar
någon mer än mig som inte kan komma åt facebookchatten, varken i appen eller i webläsare idag?
Citera
2017-12-05, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SlimTheWeasel
någon mer än mig som inte kan komma åt facebookchatten, varken i appen eller i webläsare idag?

Jag har samma problem... brinner upp
Citera
2017-12-07, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oakenshield
Det är inte dina tillägg som spökar, jag saknar den också sedan nån vecka tillbaks. Folk skriver som fan på Facebooks officiella sida men INGEN får nåt svar eller nån kommentar om varför realtidsrutan är borta, om den är borta för alltid eller vad som händer. Inte ett pip ifrån Facebook. Som för övrigt börjar bli förjävla uselt med sitt "top stories"-flöde som envisas med att komma upp trots att man valt "Senaste", gamla födelsedagar och annat trams. Det som en gång var bra, streamlinat och välfungerande är bara trams numera.

Tips? Bomba Facebooks sida med kommentarer om realtidsrutan. Och rapportera felet till supporten under frågetecknet. Ett par ggr per dag, minst. De behöver fan ruskas om.

Samma för mej, de var nästan hela nöjet med facebook för mej, att se vad vänner sitter o kommenterar o likar, skrivit till facebook men inte fått något svar, funderar på att ta bort facebook nu, finns ingen vits för mej att ha de längre.
Citera
2017-12-07, 21:32
Medlem
Oakenshields avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralNovember
Samma för mej, de var nästan hela nöjet med facebook för mej, att se vad vänner sitter o kommenterar o likar, skrivit till facebook men inte fått något svar, funderar på att ta bort facebook nu, finns ingen vits för mej att ha de längre.

Jag tror ingen fått nåt svar, nånstans i världen. Förutom det vanliga generiska "rapportera ett fel blabla". Så jävla uselt, nu missar man ju en massa personliga grejer och får dras med dravlet. En stor besvikelse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in