2017-12-04, 22:55
Medlem
everythingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provokatör
Det håller jag för föga troligt, BOna har alldeles säkert pratat ihop sig.

/Provokatör
Om så vore fallet så kommer det visa sig under förundersökningen. Patrik är misstänkt för tre fall av våldtäkt, självklart så finns det flera offer som inte ännu har anmält aset.

Jag är övertygad om att du läser det här Patrik, du har nog satt din sista potatis. Du kommer att få stå till svars för dina handlingar. Om tre flickor anmält dig så lär det finnas 10 till som du utnyttjat, våldtagit och misshandlat.
Citera
2017-12-04, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av powderfucker
kan du utveckla vilka asiga förehavanden den mannen haft utan att riskera dig själv? vill gärna få en helhetsbild av aset så fyll på med så mycket du kan utan att du riskerar att outas eller ngt. tack på förhand.

Hm ja, jag kan absolut berätta om saker, men tänker att det är så skvallerbetonat när jag inte har lust att belägga med fakta? Har en del grejer, men vill inte att det ska kopplas ihop med folk i min närhet.

Men, ok: en tjej jag känner väl har blivit sexuellt utnyttjad av honom. Grovt. Jag vet med säkerhet att han varit alldeles för på (och jag menar verkligen ALLDELES FÖR PÅ) väldigt unga tjejer. Läs: 15-16. Keep hans ålder in mind. Han har bjudit in tjejer i samma åldrar till h-huset och lovat dem grejer i utbyte mot grejer (nej, jag vill inte vara mer specifik). Han har flera gånger skällt på sin son (som också jobbat på samma ställe), sagt ”vafan, ”PAPPA” säger vi hemma, här är jag PATRIC”, ev med nån slags syfte att inte verka gammal för nämnda 16åringar? Jag har andra historier, men de har mer karaktär av hörsägen eller skvaller. Ovan är vad jag själv vet eller har sett.

Som sagt, jag kan och vill inte gå närmre in på detaljer här. Jag vill verkligen inte outa någon.
Citera
2017-12-05, 00:06
Medlem
powderfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskapi
Hm ja, jag kan absolut berätta om saker, men tänker att det är så skvallerbetonat när jag inte har lust att belägga med fakta? Har en del grejer, men vill inte att det ska kopplas ihop med folk i min närhet.

Men, ok: en tjej jag känner väl har blivit sexuellt utnyttjad av honom. Grovt. Jag vet med säkerhet att han varit alldeles för på (och jag menar verkligen ALLDELES FÖR PÅ) väldigt unga tjejer. Läs: 15-16. Keep hans ålder in mind. Han har bjudit in tjejer i samma åldrar till h-huset och lovat dem grejer i utbyte mot grejer (nej, jag vill inte vara mer specifik). Han har flera gånger skällt på sin son (som också jobbat på samma ställe), sagt ”vafan, ”PAPPA” säger vi hemma, här är jag PATRIC”, ev med nån slags syfte att inte verka gammal för nämnda 16åringar? Jag har andra historier, men de har mer karaktär av hörsägen eller skvaller. Ovan är vad jag själv vet eller har sett.

Som sagt, jag kan och vill inte gå närmre in på detaljer här. Jag vill verkligen inte outa någon.
tackar.
Citera
2017-12-05, 03:51
Medlem
vichy6s avatar
Jaha....en dåre. Undrar om han torterade djur som barn.
Citera
2017-12-05, 04:10
Bannlyst
@mandyfuckingrose Haunted
#haunted #spooky #pinkhair #pinky #whiteeyes #belladonna #belladonnatrackers #bdt #fuckrape #Halloween #unik #unique
den 2 november 2014
https://www.instagram.com/p/u5bpzjJMDM/?tagged=belladonnatrackers

https://www.instagram.com/p/iM6AwvKf4B/?tagged=belladonnatrackers
Citera
2017-12-05, 08:53
Medlem
NAVYSEALTEAM6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av powderfucker
fyfan vilken horunge om man går in på hans instagram ser man vilken douchebag han e . tuffingen med tatueringar... han har säkert suttit inne eller vart på dom sju haven eller vart elitsoldat med tanke på vilka tuffa tatueringar han har...

Suttit inne han ser ju fullständigt efterbliven ut rent av mongo, ser exakt ut som en vänstermänniska exakt, så där lite Södermalm äcklig hänger på Laika och hornhuset, någon därute måste ju vilja skalla ur en tandrad på det där äcklet. Allmänfarlig sjukdom är det Hiv ??

https://alltomstockholm.se/klubbkonsert/till-runt-klubb/
Senast redigerad av NAVYSEALTEAM6 2017-12-05 kl. 09:01.
Citera
2017-12-05, 09:24
Medlem
Han har inte suttit inne för fem öre.

Han är en tanig liten fitta som ska passa sig rejält.
Han tror att tatueringar ger han en badass-markering, vid sidan om så misshandlar han tjejer och drogar ner dom.

Han är en liten människa och inget annat.

Typisk söder-bög som tror att han är något. Han hänger bara runt i sin egna krets för han vet att skulle han ha samma attityd utanför SoFo så skulle han bli knockad på fem sekunder.

Han är ingenting, Patric Andersson.
Senast redigerad av LOKA- 2017-12-05 kl. 09:44.
Citera
2017-12-05, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Provokatör
[BOm detta stämmer är jag mycket förvånad över att han släpptes från häktet[/b], mycket våld och ingen granne har hört något.... Nä jag vill läsa FUP.

/Provokatör

Är du verkligen förvånad?
Citera
2017-12-05, 09:46
Medlem
powderfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LOKA-
Han har inte suttit inne för fem öre.

Han är en tanig liten fitta som ska passa sig rejält.
Han tror att tatueringar ger han en badass-markering, vid sidan om så misshandlar han tjejer och drogar ner dom.

Han är en liten människa och inget annat.

Typisk söder-bög som tror att han är något. Han hänger bara runt i sin egna krets för han vet att skulle han ha samma attityd utanför SoFo så skulle han bli knockad på fem sekunder.

Han är ingenting, Patrik Andersson.
mm men han vill ge skenet av en tuffing med sina tuffa tatueringar vilken tuffingarnas tuffing han e . de där tatueringarna gör han säkert till arbetarklass också ellerjapansk yakuza lr rysk kåkfarare
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10155090232002017&set=ecnf.69753201 6&type=3&theater

kolla på dessa grabbar. vissa bor säkert hemma hos mamma och luktar kiss. förmodligen e dom hammarbyare också de små liven
Citera
2017-12-05, 09:52
Medlem
everythingiss avatar
Jag undrar vilken ålder offren har denna gången? Han har enligt någon i tråden visat intresse för småflickor i puberteten, kan någon mer bekräfta detta?

Kan man få information från tingsrätten om varför han släpptes ur häktet? Är det offentliga handlingar eller är det alltid förundersökningssekretess som gäller?
Citera
2017-12-05, 09:57
Medlem
johnthedickholmess avatar
Men hans polare Payman? Är han lika galen och sugen på unga brudar eller är han lugnare? Låter lite utländskt? Är han muslim? Då kanske han inte krökar och knarkar så hårt och håller sig mer till en tjej? Någon som vet?
Citera
2017-12-05, 10:13
Medlem
powderfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Men hans polare Payman? Är han lika galen och sugen på unga brudar eller är han lugnare? Låter lite utländskt? Är han muslim? Då kanske han inte krökar och knarkar så hårt och håller sig mer till en tjej? Någon som vet?
dehdezi låter persiskt/iranskt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in