Citat:
Ursprungligen postat av
powderfucker
kan du utveckla vilka asiga förehavanden den mannen haft utan att riskera dig själv? vill gärna få en helhetsbild av aset så fyll på med så mycket du kan utan att du riskerar att outas eller ngt. tack på förhand.
Hm ja, jag kan absolut berätta om saker, men tänker att det är så skvallerbetonat när jag inte har lust att belägga med fakta? Har en del grejer, men vill inte att det ska kopplas ihop med folk i min närhet.
Men, ok: en tjej jag känner väl har blivit sexuellt utnyttjad av honom. Grovt. Jag vet med säkerhet att han varit alldeles för på (och jag menar verkligen ALLDELES FÖR PÅ) väldigt unga tjejer. Läs: 15-16. Keep hans ålder in mind. Han har bjudit in tjejer i samma åldrar till h-huset och lovat dem grejer i utbyte mot grejer (nej, jag vill inte vara mer specifik). Han har flera gånger skällt på sin son (som också jobbat på samma ställe), sagt ”vafan, ”PAPPA” säger vi hemma, här är jag PATRIC”, ev med nån slags syfte att inte verka gammal för nämnda 16åringar? Jag har andra historier, men de har mer karaktär av hörsägen eller skvaller. Ovan är vad jag själv vet eller har sett.
Som sagt, jag kan och vill inte gå närmre in på detaljer här. Jag vill verkligen inte outa någon.