2017-12-04, 11:18
Medlem
torrenttobbes avatar
Då kan vi ju glömma att det var fullspäckat schema som hindrade presskonferensen. Någon #metoo var tänkt först alltså. Undra vem...

I övrigt var det väl ett bra val! Svårt att inte gilla dom
Citera
2017-12-04, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av santacl
Ja exakt, kunde varit värre också helt klart. Hoppas det blir mycket matsnack då det är passar ihop med just jul.

De har de ju nästan lovat. Ser fram emot typ inslag av sketcher där de illustrerar julfirande genom åren samt en studio pompöst och svulstigt julinredd a la Fanny och Alexander.
Citera
2017-12-04, 11:23
Medlem
InflatableBoppos avatar
Både TV4 och SVT satsar på ljust och fräscht Mandelmanns och Haag/Lundberg (som snart blir Haag). Jag gissar på att det var bestämt att det skulle vara Soran Ismail för att minimera risken för möjliga skandaler när Soran valdes bort valdes Haag/Lundberg. Det går inte att lita på babbar och lesbiska grab em Om Özz väljs vet man inte om han anklagas för något innan julafton. Behövde väl tid för att gå igenom sociala medier för att försäkra sig om att Haag inte är en Timell eller Virtanen.
Citera
2017-12-04, 11:29
Medlem
psaks avatar
Trodde på Edward direkt när hon började snacka om mat.

Onödigt med två värdar. Ska babblige Erik Haag skapa julkänsla? Han kan låta Lotta stå för snacket.

Var fick ni Zara Larsson från egentligen? Har väl inte hänt hittills att en helt hux flux person som aldrig tidigare haft någon form av programledarskap tagits in? Därmed inte sagt att det varit ett särskilt dåligt val, om hon bara hållit sig undan politiksnack.
Citera
2017-12-04, 11:31
Medlem
Jäklar vilken duo! Älskar verkligen deras tidigare program, sjukt bra val av SVT!
Citera
2017-12-04, 11:31
Medlem
Skönt att slippa zätana Zlatan och Zara, men jag hade många på önskelistan före Erik/Lotta.
Citera
2017-12-04, 11:34
Medlem
Studsbolls avatar
Sedär, då fick jag rätt i min tidiga gissning i tråden att det skulle bli en duo och både en kvinna och en man. Ett helt ok val för övrigt och ingalunda så skitnödigt pk som det kunde blivit.
Citera
2017-12-04, 11:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av InflatableBoppo
Både TV4 och SVT satsar på ljust och fräscht Mandelmanns och Haag/Lundberg (som snart blir Haag). Jag gissar på att det var bestämt att det skulle vara Soran Ismail för att minimera risken för möjliga skandaler när Soran valdes bort valdes Haag/Lundberg. Det går inte att lita på babbar och lesbiska grab em Om Özz väljs vet man inte om han anklagas för något innan julafton. Behövde väl tid för att gå igenom sociala medier för att försäkra sig om att Haag inte är en Timell eller Virtanen.

Haag skötte väl inte skilsmässan så bra. Är Lotta en metooare?
Citera
2017-12-04, 11:48
Medlem
Så en självgod, exhibitionistisk adhd-person blir en av julvärdarna. Intressant. Ska han klä av sig naken och visa sin lönnfeta kropp i tv igen?
Citera
2017-12-04, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Sedär, då fick jag rätt i min tidiga gissning i tråden att det skulle bli en duo och både en kvinna och en man. Ett helt ok val för övrigt och ingalunda så skitnödigt pk som det kunde blivit.

Helt okej val men troligen en nödlösning efter att ett eller ett par tidigare förstaval rensats bort. SVT ville nog ha Sotarn Ismail - ytterligare en muslimsk "komiker" efter Gina D häromåret - men denne blev omöjlig efter våldtäktsanklagelserna.
Citera
2017-12-04, 11:55
Medlem
enfindams avatar
Åh, nej! tänkte jag när jag såg deras fåniga leenden i kvällspressen. Har vi inte fått nog av dessa två i TV? Det var inget modigt val, SVT.
Citera
2017-12-04, 11:55
Medlem
Andersdamaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Att det fortfarande dröjer gör att man tycker det lutar allt mer åt Lotta Lundgren. Hon har en show varje dag den här veckan ut och har ju förberett för den en bra tid innan.

Ett okej val om det skulle vara så.
U called it! Tycker att dessa två passar bra som julvärdar även fast jag hör till skaran som helst hade sett Edward Blom!! Hoppas att det blir något av ett mattema detta år iaf!
Senast redigerad av Andersdamaan 2017-12-04 kl. 12:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in