2017-12-02, 16:36
Medlem
Rimberts avatar
Är det helt klart vem denna nöjesprofil är?
Tycker jag bara sett en massa gissningar hittills.
Har själv mina teorier, men så länge de bara är teorier är det bäst att hålla klaffen,
Citera
2017-12-02, 16:36
Medlem
everythingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alf1ab
https://www.merinfo.se/person/Stockholm/Nils-Patrik-Andersson-1964/boz90-2bv7r
Jag har lagt en förfrågan hos tingsrätten på denne person nu, har även lagt en på CH.
Citera
2017-12-02, 16:39
Medlem
everythingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Är det helt klart vem denna nöjesprofil är?
Tycker jag bara sett en massa gissningar hittills.
Har själv mina teorier, men så länge de bara är teorier är det bäst att hålla klaffen,
Fram med den så lägger jag en förfrågan hos tingsrätten om det finns en häktningsframställan eller inte. Det är ju bara bra för den göken då vi öppet kan bedyra hans oskuld här inför hela världen.
Citera
2017-12-02, 16:44
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av everythingis
Kan väl inte vara den PA vi söker? Denna PA har uppdaterat sin FB för en halvtimme sedan, så där ryker den teorin, om han nu inte är släppt ur häktet eller är utan restriktioner.
Det var den Patric som fanns på Pontus Ernfors vänlista på FB.
Han verkar dock vara mer nöjesprofil än C.H som vara borde omnämnd kändiskock eller
Tv kock.
Google funkar inte alltid, har du någon bättre att presentera?
F-12 gruppen gillar nog inte mer negativ publicitet efter att Melker hamnat i en storm som utlöstes
när han vägrade att betala för att hans restauranger skulle slippa fler brandattentat...
Citera
2017-12-02, 16:47
Medlem
Citat:
Kan väl inte vara den PA vi söker? Denna PA har uppdaterat sin FB för en halvtimme sedan, så där ryker den teorin, om han nu inte är släppt ur häktet eller är utan restriktioner.

Står tydligt i artikeln att han är släppt tillsvidare.

"Släppt – men fortsatt misstänkt
I häktningsbegäran framgår att åklagare menade att det fanns risk att nöjesprofilen:
"… genom att undanröja bevis eller på något annat sätt försvårar sakens utredning."
Efter drygt en månad i häktet hävdes dock beslutet om häktning. Varför vill Marina Chirakova inte gå in på. Nu inväntar tingsrätten åklagarens beslut om åtal ska väckas."
Citera
2017-12-02, 17:25
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Jag har lagt en förfrågan hos tingsrätten på denne person nu, har även lagt en på CH.
Skulle även vara intressant med denne:
https://www.merinfo.se/person/Stockholm/Ahmed-Ibrahim-1970/bq8pj-2qqc3
Citera
2017-12-02, 17:29
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Romper
https://www.facebook.com/Messagepeople?pnref=friends.search

Intressant lista vilka han följer!
Han skriver om "Familjen Ahlbom" vilket får mig att tänka på Kristoffer A. Någon som vet vad han gör numera? Är i alla fall 45 år.
Citera
2017-12-02, 18:01
Medlem
Patric Andersson är född -64. Jobbar för Melkers-krogar. Var borta från FB i drygt en månad efter hemkomst från Japanresa.
Citera
2017-12-02, 18:07
Medlem
Playmaker1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LSDLSD
Patric Andersson är född -64. Jobbar för Melkers-krogar. Var borta från FB i drygt en månad efter hemkomst från Japanresa.

Knappast rätt det heller. Melker driver inga nattklubbar vad jag vet. Kan inte folk ha något konkret att gå på innan man slänger ur sig ett namn?
Citera
2017-12-02, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Playmaker1
Knappast rätt det heller. Melker driver inga nattklubbar vad jag vet. Kan inte folk ha något konkret att gå på innan man slänger ur sig ett namn?

F12.
Citera
2017-12-02, 18:19
Medlem
Playmaker1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LSDLSD
F12.
Vad är hans position på F12 ?
Citera
2017-12-02, 18:21
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Playmaker1
Nej, just det,madonna ar oskuld...

https://www.facebook.com/Messagepeople/about?lst=587493697%3A697532016%3A1512235133
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in