Citat:
Ursprungligen postat av
RobinFromHood
Kan inte låta bli att varna för partykungen.net Tjacket så pass billigt att det förmodligen är skit eller scam rakt igenom har aldrig genom åren sätt så billigt tjack på en öppen hemsida och ingen riskerar sälja tjack för såna priser på nätet helt öppet man riskerar flera års fängelse dvs alldeles för mycket emot vad man tjänar, knappt så man hittar såna priser på gatan lixom 50g för 4500kr nej den går jag inte riktigt på.. Så antingen är det något lurt eller så är amfetaminet riktigt värdelöst..återstå att se vad folk säger men att dom tagit den riktiga partykungens loggor och bara klistrat dit på sin egna hemsida är ju riktigt uselt och snacka om ingen fantasi! www.partykungen.se
Att dom tar swish är väl sen det som gör mig helt förvånad?!:O kolla vad som hände alla 300st kunder som använde swish när medexpress shoppen torskade alla dem kunderna dömdes senare i rättegång eftersom dom swishat pengar till snubben, är ni måna om säkerheten så använd alltid bitcoins om ni ändå handlar där men min känsla är att det skriker amatör/scam om hela sidan.
Jag vill påstå av erfarenhet att detta är bara en början till att tjäna gröningar för att sen göra en stor scam på alla kunder, för dem som är seriösa tar fan inte andras bilder/namn och hittar på namn från andra butiker.. Det SKRIKER amatör om ägaren till hemsidan..Ni får göra som ni vill men jag skulle låta bli att beställa från en med så usel fantasi..kan tänka mig att både bank och swish går till snubben själv och inga målvakter..det är min erfarenhet sen alla år tillbaka iaf så var vaksamma nu och bli inte förvånade om ni blir blåsta inom kort! Hela upplägget är så pass amatörmässigt gjort att det inte kan vara en seriös sida!! Polisen behöver bara göra en fake test order så har dom namnet på snubbe
Dom använder ju Swish via BTCX, vilket ger dom Bitcoin. Helt anonymt. Sedan brukar väl ett amfetamin hekto ligga på runt 7000:- av bra kvalité? Kanske inte på glesbygden som jag antar att de flesta utav er som handlar via internetshops (inte ens Darknet), men i Gbg har jag blivit erbjuden det många gånger. Bra kvalité.