2017-11-27, 19:12
Medlem
uh-huhs avatar
Inväntar lovande tjack från Partykungen.net,återkommer så fort godiset anländer.
2017-11-27, 22:39
Medlem
TechoNisses avatar
Köpte o betala i torsdags,trddde de skulle komma min fina 1a Affe skulle komma i Fredags med posten men den kom aldrig ner i lådan,skrev ett mail o fick som svar att många hade fått samt inte hade fått då. Men idag när posten var förbi så låg de ett fint lite brev med en etta i. Är inte så förtjust i Affe men mina vänner gillat de o dom säger att de var riktigt bra krut i denna.

Så en gröning återigen av plattan.

Har lagt en liten beställning på Partykungen för att kolla vad dessa herrar/damer har för gott (letar efter bästa Affe som min kära vän kan bli förälskad i) återkommer när de kommer och är testat =) mvh
2017-11-28, 00:57
Medlem
Väntar med spänning på en julklapp från Partykungen.net.. Uppdaterar efteråt!
2017-11-28, 07:23
Medlem
zero414s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kug
Väntar med spänning på en julklapp från Partykungen.net.. Uppdaterar efteråt!

Trodde det var koks först när jag tittade på bilden men tänkte att priserna var lite för bra. Är jävligt billigt för en nätshop fast det är speed ändå. Är nästan bättre än vissa gatupriser. Vet inte vad det är för kvalité men ska maila dom eller skriva på Wickr och kolla om det går att få ett sample. Är dom gröna och har bra kvalité kan du slå ut dom andra shopparna när det gäller speed.
2017-11-28, 14:36
Medlem
RobinFromHoods avatar
Kan inte låta bli att varna för partykungen.net Tjacket så pass billigt att det förmodligen är skit eller scam rakt igenom har aldrig genom åren sätt så billigt tjack på en öppen hemsida och ingen riskerar sälja tjack för såna priser på nätet helt öppet man riskerar flera års fängelse dvs alldeles för mycket emot vad man tjänar, knappt så man hittar såna priser på gatan lixom 50g för 4500kr nej den går jag inte riktigt på.. Så antingen är det något lurt eller så är amfetaminet riktigt värdelöst..återstå att se vad folk säger men att dom tagit den riktiga partykungens loggor och bara klistrat dit på sin egna hemsida är ju riktigt uselt och snacka om ingen fantasi! www.partykungen.se

Att dom tar swish är väl sen det som gör mig helt förvånad?!:O kolla vad som hände alla 300st kunder som använde swish när medexpress shoppen torskade alla dem kunderna dömdes senare i rättegång eftersom dom swishat pengar till snubben, är ni måna om säkerheten så använd alltid bitcoins om ni ändå handlar där men min känsla är att det skriker amatör/scam om hela sidan.

Jag vill påstå av erfarenhet att detta är bara en början till att tjäna gröningar för att sen göra en stor scam på alla kunder, för dem som är seriösa tar fan inte andras bilder/namn och hittar på namn från andra butiker.. Det SKRIKER amatör om ägaren till hemsidan..Ni får göra som ni vill men jag skulle låta bli att beställa från en med så usel fantasi..kan tänka mig att både bank och swish går till snubben själv och inga målvakter..det är min erfarenhet sen alla år tillbaka iaf så var vaksamma nu och bli inte förvånade om ni blir blåsta inom kort! Hela upplägget är så pass amatörmässigt gjort att det inte kan vara en seriös sida!! Polisen behöver bara göra en fake test order så har dom namnet på snubbe
2017-11-28, 14:37
Medlem
RobinFromHoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zero414
Trodde det var koks först när jag tittade på bilden men tänkte att priserna var lite för bra. Är jävligt billigt för en nätshop fast det är speed ändå. Är nästan bättre än vissa gatupriser. Vet inte vad det är för kvalité men ska maila dom eller skriva på Wickr och kolla om det går att få ett sample. Är dom gröna och har bra kvalité kan du slå ut dom andra shopparna när det gäller speed.

Exakt det jag menar..för billigt för vara sant..När erbjudanden är för bra för vara sant inom droger så har det 10 av 10ggr handlat som scam det är nog fler än jag som inser!
2017-11-28, 14:53
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobinFromHood
Kan inte låta bli att varna för partykungen.net Tjacket så pass billigt att det förmodligen är skit eller scam rakt igenom har aldrig genom åren sätt så billigt tjack på en öppen hemsida och ingen riskerar sälja tjack för såna priser på nätet helt öppet man riskerar flera års fängelse dvs alldeles för mycket emot vad man tjänar, knappt så man hittar såna priser på gatan lixom 50g för 4500kr nej den går jag inte riktigt på.. Så antingen är det något lurt eller så är amfetaminet riktigt värdelöst..återstå att se vad folk säger men att dom tagit den riktiga partykungens loggor och bara klistrat dit på sin egna hemsida är ju riktigt uselt och snacka om ingen fantasi! www.partykungen.se

Att dom tar swish är väl sen det som gör mig helt förvånad?!:O kolla vad som hände alla 300st kunder som använde swish när medexpress shoppen torskade alla dem kunderna dömdes senare i rättegång eftersom dom swishat pengar till snubben, är ni måna om säkerheten så använd alltid bitcoins om ni ändå handlar där men min känsla är att det skriker amatör/scam om hela sidan.

Jag vill påstå av erfarenhet att detta är bara en början till att tjäna gröningar för att sen göra en stor scam på alla kunder, för dem som är seriösa tar fan inte andras bilder/namn och hittar på namn från andra butiker.. Det SKRIKER amatör om ägaren till hemsidan..Ni får göra som ni vill men jag skulle låta bli att beställa från en med så usel fantasi..kan tänka mig att både bank och swish går till snubben själv och inga målvakter..det är min erfarenhet sen alla år tillbaka iaf så var vaksamma nu och bli inte förvånade om ni blir blåsta inom kort! Hela upplägget är så pass amatörmässigt gjort att det inte kan vara en seriös sida!! Polisen behöver bara göra en fake test order så har dom namnet på snubbe

Dom använder ju Swish via BTCX, vilket ger dom Bitcoin. Helt anonymt. Sedan brukar väl ett amfetamin hekto ligga på runt 7000:- av bra kvalité? Kanske inte på glesbygden som jag antar att de flesta utav er som handlar via internetshops (inte ens Darknet), men i Gbg har jag blivit erbjuden det många gånger. Bra kvalité.
2017-11-28, 17:01
Medlem
JohanMattas avatar

Dom har ju uppenbarligen kopierat narcos priser som håller bra kvalite på deras affe, så priset tyder egentligen inte på mycket. Kört affe från både narcos och plattan, ingen större skillnad. Väljer klart alltid det billigaste alternativet.. men håller med att jag hade varit försiktig med dessa nya shoppar.
2017-11-28, 22:24
Medlem
Inväntar leverans från partykungen.net

Återkommer ang kvalité och stealth
2017-11-30, 00:58
Medlem
zero414s avatar
Någon som testat kokset från Plattans sida?
Tänkte beställa en mindre provmängd. Känns lite dyrt för standard++ vilket Oftast bytyder standard bara. Tänkte passa på att testa det nu och är det bra så beställer jag mer att ha till festerna på Juldagen och Nyårsafton.
2017-11-30, 10:03
Medlem
Gröning Narcoz . BRA skit bra bemötande. 100%

mvh
2017-12-01, 00:17
Medlem
uh-huhs avatar
Rekommenderar starkt partykungen.net,billigt och jävligt bra fart i!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in