2017-11-27, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hassans
Haha, nä tänkte änna det. Upprymdhet inför ruset som Dyselektrikern säger stämmer nog bättre Kände dock av det snabbare, tror jag. Haha ja vet inte. Blev så jävla väck igår

Precis, du har nog 100% rätt där
Fan va seg man blir dagen efter dessa relativt högdoserade kvällarna. Känner mig som 14 igen och blir grinig för att gå upp ur sängen. Haha önska mamma va här för att göra mig en frukost Hur mådde du igår på den dosen du tog? Blev det inte för mycket?

Njae inget speciellt vad jag tänkte på iallafall.

Var hos en polares garage & svetsn
ett par timmarn så det var lugnt
Citera
2017-11-27, 19:20
Medlem
900 mg är nog bästa dosen.
Citera
2017-11-27, 23:43
Medlem
O-C-Bs avatar
Jag är väldigt ny på FB så jag hoppas att jag postar i rätt tråd.

Jag är en man på 21 år. 195 cm och väger105 kg . Jag har tidigare erfarenhet av de flesta droger men framförallt benzo,diverse opiater och gabapentin.

Har intagit 600 mg lyrica idag vid 10:20. Vid 21:05 4 mg ikto och sedan 300 mg lyrica nu vid 22:13.

Jag mår bra och känner mig inte överflödrad eller sänkt, ligger under täcket och myser. Men blev lite nojjig efter att läst om att man kan få EP anfall på lyrican.

Jag har aldrig fått det på enbart gabapentin och då låg jag på ganska höga doser när jag körde som mest (2400-3600 mg p dag). Fick de dock en gång när tramadol i höga doser var inblandat. Det ska också tilläggas att de var ett tag sen jag tog gaba- cirka 8 månader och 4 veckor sen jag tog ikto.

Min fråga eftersom jag aldrig tagit lyrica förut är om jag bör vara orolig för EP anfall?
Citera
2017-11-28, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dyselektrikern
Njae inget speciellt vad jag tänkte på iallafall.

Var hos en polares garage & svetsn
ett par timmarn så det var lugnt
På den dosen skulle jag nog bara däcka i soffan xD
Citera
2017-11-28, 00:49
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av O-C-B
Jag är väldigt ny på FB så jag hoppas att jag postar i rätt tråd.

Jag är en man på 21 år. 195 cm och väger105 kg . Jag har tidigare erfarenhet av de flesta droger men framförallt benzo,diverse opiater och gabapentin.

Har intagit 600 mg lyrica idag vid 10:20. Vid 21:05 4 mg ikto och sedan 300 mg lyrica nu vid 22:13.

Jag mår bra och känner mig inte överflödrad eller sänkt, ligger under täcket och myser. Men blev lite nojjig efter att läst om att man kan få EP anfall på lyrican.

Jag har aldrig fått det på enbart gabapentin och då låg jag på ganska höga doser när jag körde som mest (2400-3600 mg p dag). Fick de dock en gång när tramadol i höga doser var inblandat. Det ska också tilläggas att de var ett tag sen jag tog gaba- cirka 8 månader och 4 veckor sen jag tog ikto.

Min fråga eftersom jag aldrig tagit lyrica förut är om jag bör vara orolig för EP anfall?
Ikton förebygger ep,men sedan var de också 12 timmar sedan du tog 600mg lyrica,de borde vara ko-lugnt
Citera
2017-11-28, 08:07
Medlem
O-C-Bs avatar
De gick hur bra som helst. Deckade fint i ett bomullsliknande tillstånd och sov som en ängel.

Nojjde upp mig som en fjortis i onödan men jag har aldrig tagit lyrica så var tvungen att fråga.

Tack för svar ändå
Citera
2017-11-29, 09:36
Medlem
angestmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av O-C-B
De gick hur bra som helst. Deckade fint i ett bomullsliknande tillstånd och sov som en ängel.

Nojjde upp mig som en fjortis i onödan men jag har aldrig tagit lyrica så var tvungen att fråga.

Tack för svar ändå

Ja man sover verkligen skönt med Lyrica, konstigt egentligen att de inte skriver ut det som sömnmedel. Antar att det beror på okunskap och såklart att påslaget är så långsamt. Men va fan, har man sömnproblem så tar man en 150mg klockan 21 så vet man att man sover klockan 24.
Citera
2017-11-29, 10:09
Medlem
Flusons avatar
Alltså detta frossande man får på Lyrican. Inte tänkt på det förut men jäklar vilken aptit man får utav Pregabalin, finns liksom inget stopp för hur mycket man trycker i sig
Citera
2017-11-29, 10:22
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluson
Alltså detta frossande man får på Lyrican. Inte tänkt på det förut men jäklar vilken aptit man får utav Pregabalin, finns liksom inget stopp för hur mycket man trycker i sig

Jag håller med. Det är lika gott att äta när man tagit Lyrica som när man rökt Cannabis
Citera
2017-11-29, 10:27
Medlem
Flusons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Jag håller med. Det är lika gott att äta när man tagit Lyrica som när man rökt Cannabis
Ja exakt minst lika gott om inte godare
Citera
2017-11-29, 11:48
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluson
Ja exakt minst lika gott om inte godare

Mmh inte konstigt att viktuppgång är en vanlig biverkning. Om jag skulle äta Lyrica dagligen skulle jag väga tresiffrigt, utan tvekan. Nu lyxar jag bara till det ibland med Lyrica för att boosta Subutex, alkohol, benso eller nån annan drog. Det är en fin grej med Lyrica, den fungerar som boost på dom flesta droger Och att Lyrica inte är narkotikaklassat är för mig en gåta!
Citera
2017-11-29, 12:50
Medlem
Tjenixen på er. Hur länge kan man bruka Lyrica utan att må pyton? Knaprade i mig 300mg igår vilket gav ett mycket lyckat rus. Kan jag ta det idag igen utan risker?

Hur många dagar ska man vänta efter att ha använt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in