2017-11-28, 20:06
Medlem
Det här låter helt sjukt.

Någon som vet något mer?

Saxat från hennes Facebooksida.

''Jag har alltid fallit för de lite farliga excentriska männen. De med pondus och stor integritet. Mitt sexliv har varit fantastiskt, jag har älskat det intensivt.''

''- Så för ett par år sedan gled jag in i en relation med en snäll omtänksam man.
Hans favorit ord var plötsligt bajs, han deklarerade att han var gravt porrberoende, han berättade att han brukade leta "runkobjekt" på stan - i coopkön, vid bankomaten, på jobbet- leta folk som han fick en feeling för och kunde använda. Han deklarerade att han brukade runka på kvällen och på morgonen - det var som att borsta tänderna för honom nåt han bara måste göra.''

''- Han önskade sig att jag skulle klä ut mig till en hundVALP som han skulle ha sex med.''

''- En annan dag när jag tog upp porren med honom flög han på mig, höll fast mig i ett strypgrepp med ena handen runt min hals mot väggen i min dotters rum. Visade tänderna och knöt sin näve och och körde den med full kraft mot mitt ansikte bara för att i full kontroll stoppa den en centimeter innan den skulle ha krossat min skalle. En skenavrättning. Min mamma var hemma hos mig och blev vittne. Han åkte ut för gott.''

''- Han hade förstört min relation till män totalt.''

''- Men detta var större än såhär. Han hade otillbörliga kontakter med en viss utländsk nation, hade umgåtts privat, tagit emot gåvor. När jag reagerade och pratade med mitt parti sa de att han blivit tillsagd flera gånger men fortsatt ändå.''

''- Hela saken blev naturligtvis till slut ett ärende för SÄPO och han och hans allierade på höga positioner med tydliga kontakter med just denna makt har gjort allt för att dreva mot mig på olika vis inte minst nu i provvalet. På något vis lyckas de tillåtas med detta. För mig är det en nationell säkerhetsfråga. Ett säkerhetshot.''

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10155334955607547&id=73087754 6
Citera
2017-11-28, 20:16
Medlem
DoungAs avatar
Hon skriver om en facebookgrupp som heter #AllaVi på hennes facebooksida.
Vad är det för grupp? Verkar vara en hemlig metoo-grupp. Är det hon som driver den?
Citera
2017-11-28, 21:05
Medlem
Hon verkar ju vara en otrolig säkerhetsrisk och borde därtill omgående förlora vårdnaden om sitt barn. Åter igen MP.
Citera
2017-11-29, 06:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Hon verkar ju vara en otrolig säkerhetsrisk och borde därtill omgående förlora vårdnaden om sitt barn. Åter igen MP.

Det där med att förlora vårdnaden var väl gripet rakt ut ur luften? Mer intressant är att hon nu anklagar även ledande personer i partiet för att vara ryska agenter. De har tydligen hindrat henne från att nå den plats hon vill i provvalet. Shit vad Kreml hinner med mycket oväsentligt nuförtiden.

Eftersom de andra ryska spionerna inte får lämna partiet nu undrar jag varför den förste fick det?
Citera
2017-11-29, 19:26
Medlem
https://www.dn.se/nyheter/politik/mp-topp-anklagar-personer-i-ledande-positioner-for-rysskontakter/
Citera
2026-07-22, 21:16
Medlem
gofigurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rabe
https://www.dn.se/nyheter/politik/mp-topp-anklagar-personer-i-ledande-positioner-for-rysskontakter/
Vem är den galne MP-tjänstemannen? Enligt uppgift.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in