Citat:
Ursprungligen postat av
praele
En gammal röding som nu vaknat upp och kommit över till den goda sidan, ungefär som Conrad. Återigen: Vad fan är problemet?
Problemet är att "Conrad" helt saknar ryggrad och är opålitlig. Detta fick NRM känna på.
Man kan inte bara byta sida när vindarna börjar vända. Är det så svårt att förstå?
Han flänger hit och dit, kommunist, libertarian, nazist, asa-dyrkare, rasist och identitär på 7 år!
Man vet aldrig vart man har honom. Han är en fullkomlig idiot som inte ens kan styra upp tekniken i sin egen pod, inte klarar att räkna ut vad 50x 1000 blir i livesändning eller vet hur man utalar Wien.
Nu sätter han sig på enormt höga hästar och skall bestämma vem som får vara nationell eller ej, och intar någon ledarroll på något oklart sätt.
Noll självinsikt när han själv varit på fiendesidan för bara drygt 5 år sedan. Han är inte någon "gammal röding". Han har fortfarande klart kommunistiska sätt att se på pengar och egendom och var uppsminkad som transa för bara 5-6 år sedan. Finns bilder i I&C tråden.
Han predikar mot dekadens, men samarbetade länge med en transa som sänt bajsporr på nätet.
Han nickade förstående till dennes "könsdysmorfi" och åkte upp och hängde med äcklet på Freedomfest EFTER att bilder kommit fram hur denna äter bajs i ett badkar...och hur pervot försvarat barnporr och pedofili, samarbetat med RFSL. Räcker det inte så?
Förstår inte varför denna kappvändare skall sitta i styrelsen? Det slänger ett löjets skimmer över hela projektet.
Jag tycker att det är lågt att gulla med NRM i podden, på Almedalen för att på samma gång förbereda ett projekt där man direkt skjuter NRM i ryggen och dödförklarar hela rörelsen i princip.
Allt när han samtidigt viftat bort all kritik mot honom själv som "försök att splittra rörelsen".
Jag är verkligen inget NRM-fan, men tycker verkligen att de blivit oerhört respektlöst behandlade.
Är fullständigt övertygad om att detta projekt kommer att fallera tyvärr.
Ingrid sa i senaste avsnittet lyriskt att I&C skulle ha en helt ny studio där de skulle sända från i svenskarnas hus.
Så det är det man finansierar till stor del verkar det som.
Önskar dem verkligen inte illa, men projektet är dödsdömt med individer som Frändelöv och ultranarcissistiska psykfallet Carlqvist i styrelsen tyvärr. Det är folk som knappt kan sköta sina egna liv eller en brödrost.
Men detta viftas förstås bort som "gnäll och negativitet"...och man pungar gladeligen in donationspengar till detta pyramidspel som skjuter ansvaret på framtida generationer.
Oerhört defaitistisk att acceptera att ens land är förlorat. Men det är folk som jag som är pessimistiska?
För mig finns det bra mycket mer man kan göra än att finansiera byggandet av någon fritidsgård där Frändelöv och Dan kan sitta och sända radio från sin nya studio.
Det finns viktigare saker att finansera än dessa latmaskars uppehälle.