Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
Så egentligen finns det ingen teori alls utan bara lite blandade lösa påståenden som inte ens visar ett tillvägagångssätt eller en orsak - än mindre bevisar någonting alls. Lite som att påstå att det var saudier för saudier är dumma och eftersom saudier är dumma så var det nog saudier för de är dumma - saudierna alltså...
Uhm har du ens grävt lite och läst? Vadå finns ingen teori, jag förklarade ju teorin. Kort sagt att det var en saudisk hit med för dem oönskat resultat. Var står det att saudier är dumma? Orsaken skulle inte vara att de är dumma (hur fan kom du fram till det?) utan att de konservativa kommer att förlora sin makt om kungen och kronprinsen fortsätter modernisera, därför vill man plocka dem. Detta är inte något nytt om man känner till lite om saudien eller pratar med folk därifrån.
Apropå blandade lösa påståenden är ju allt det, inte minst det som du litar på från MSM också. Skillnaden från mina källor är att tidslinjen och historian inte ändrar sig hela tiden som t.ex. den svettiga sheriffen med sin barnvakt från FBI bakom.
Har tidigare tyckt att du har en vettig skepsis men nu känns det som du greppar efter halmstrån, det där var nog det löjligaste jag läst från dig. Tror tyvärr inte du läste något eftersom du då skulle ha hela tillvägagångssättet klart för dig, dessutom skulle det stämma med polisradiorapporter, flygradarrapporter och ögonvittneskildringar. Dessutom kommer man vidare och kan själv gräva och dra sina egna slutsatser, inte bara bli skedmatad av MSM (som CIAs direktör Colby förresten även erkänt att man har över 400 agenter i, kontrollerades vad de ska skedmata dig med).