Snacka om bondfångeri av clownen Dan Eriksson!
Läste nyss gällande detta projekt men vad jag förstår så var det extremt hajpat av motgift. Tänker inte döma ut eller lovorda grundtanken bakom detta initiativ, dock med det sagt så har jag några reflektioner kring det hela.
Jag antar att det är motgiftshövdingen Dan Eriksson som la grunden för denna ide’. Trots allt prat i ”presskonferensen” om Sveriges och Svenskarnas väl så fanns aldrig ens den minsta tanke till att Dan om någon inte borde ha en framträdande roll i ett initiativ av detta slag. Han borde överhuvudtaget inte sitta i styrelsen för föreningen och än mindre vara avlönad av medlemspengarna, istället går hycklaren och sätter sig på ordförandeposten
Om man har förhoppningar om att ett dylikt projekt ska bära frukt så måste man förstå att den absoluta merparten av befolkningen inte vill associeras med några övervintrade NS medlemmar. De få som är av den kalibern att de ej bryr sig så finns redan NMR på plats. Förmodligen inser Dan detta men hans ego och vilja att kunna leva på sin ”passion” tar över hand. Det hade varit väldigt enkelt att hitta arbetslösa nationalister, utan historik, som är villiga att arbeta heltid mot en skälig lön men aldrig att Fuhrern Eriksson släpper till där, oavsett att det gynnar projektet och i förlängningen Svenskarna. Med andra ord framstår hans fina ord om Sveriges väl som rent skitsnack.
För det andra är inte några föredettingar med 90-tals analyser rätt personer att driva framtidens nationalism, här hade tex Dulny från Alt-norden passat bättre. Motgift gänget exklusive Jonas har gång på gång visat via sin podd att de har ungefär samma koll på samhällsläget som PilsnerBerra nere på lokala pizzerian.
Förövrigt är det både tveksamt och ohälsosamt med personer vars enda indentitet är att vederbörande är nationalist. De flesta normala människor vill inte bli sammankopplade med någon tjockis utan liv som sitter nere i en håla i Berlin och tjatar. Folk vill se upp till personer som lever, reser, ger skarpa analyser, shoppar, tränar och framstår som allmänt framgångsrika. Kommande generationer kommer sky den grova rasism som motgiftarna visat upp så många gånger. Dagens ungdomar har massor av bekanta och vänner med invandrarbakgrund, här gäller det att skapa en känsla av etnos utan att trycka ned den andre för att få gehör.
Så sammanfattningsvis kan man säga att enda hoppet för DNS är att byta ut motgiftarna och in med nytt blod. Vilket ej kommer hända
Förövrigt vet jag att Dan fick ide’n till denna förening när han snokade igenom mina gamla inlägg efter jag skrivit gällande Jonas uteslutning. Jag föreslog detta redan 2015. Så Dan, skriv ett tack i pm om du besitter någon form av ryggrad!