Citat:
Ursprungligen postat av
Offervilja
Ingrid Carlqvist och Daniel Frändelöv har vid massvis av tillfällen i sin podcast uppmanat folk att rösta på Sionistdemokraterna, så Blueshift ljuger aboslut inte.
Varför håller du på och hetsar mot Nordiska motståndsrörelsen?
Mycket bra gjort av Blueshift att uppmärksamma vilka vidriga svin som ligger bakom DFS:
http://blueshift.nu/det-fria-sverige-inget-annat-an-folkets-demonstration-v-2-0/
Bara för att två personer har uppmanat folk i sin att rösta på SD genom sin podcast, när det stod mellan SD och en blank röst, betyder inte det att de fortfarande gör det. Rätta mig gärna om jag har fel men visst närmar sig Daniel motståndsrörelsen allt mer? Ingrid har även nämnt att judar har stort inflytande osv. så jag tror inte att hon är den sionist som det påstås.
Haha, om jag "hetsar" så undrar jag vad man ska kalla din kampanj mot Ingrid. Jag tycker bara att det är intressant att det är mest medlemmar från Nordiska motståndsrörelsen som är negativa till DFS än så länge.
Jag har personligen inget emot motståndsrörelsen, känner en del som är med och det är bra och trevligt folk.