2017-11-26, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fashy
Rejäl sågning i Radio Nordfront precis. Det var väl ganska väntat eftersom att det är Motgift-gänget som står bakom projektet. Frågan är hur Motståndsrörelsen hade känt om det var några andra. Trist att man hackar på något som de själv har funderat på...

Undra om dom känner sig hotade?
DFS har redan tjänat 34 000 kr och fått 600 medlemmar. Hur många medlemmar har NMR? Eller vägrar dom ge ut sådan information?
Senast redigerad av GrilladKyckling 2017-11-26 kl. 21:25.
Citera
2017-11-26, 21:23
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Rejäl sågning i Radio Nordfront precis. Det var väl ganska väntat eftersom att det är Motgift-gänget som står bakom projektet. Frågan är hur Motståndsrörelsen hade känt om det var några andra. Trist att man hackar på något som de själv har funderat på...
Jag har inte hunnit lyssna på Radio Nordfront-avsnittet ännu, men ska göra det senare ikväll. Skönt i alla fall att höra att Sveriges enda antijudiska organisation sågade DFS ordentligt. Bra!
Citera
2017-11-26, 21:55
Medlem
Don.Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrilladKyckling
Undra om dom känner sig hotade?
DFS har redan tjänat 34 000 kr och fått 600 medlemmar. Hur många medlemmar har NMR? Eller vägrar dom ge ut sådan information?

Radio Nordfront drar in en fin summa via Hatreon varje månad, runt 20 000 kr. Organisationen drar ju säkert in mer på medlemsavgifter.

Dock ligger ju Motgift i en klass för sig med, enligt uppgift, 120 000 per månad och DFS redan med 65 000 per månad.
Citera
2017-11-26, 22:12
Medlem
adolf512s avatar
Verkar vara samma efterblivna skit som de har tjatat om innan, vurm för kärnfamiljer och monogami istället för det som är naturligt och fint(en man gör över 10 kvinnor gravida).

Citat:
Idag är det en revolutionär handling att ingå äktenskap. Att inför släkt och vänner – inför samhället – lova varandra trohet i nöd och lust är att föregå med gott exempel, vilket också har en uppfostrande effekt på alla närvarande.

En renässans av äktenskapets helgd föregår skapandet av det fria Sverige.
Citera
2017-11-26, 23:18
Medlem
Doomushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Jag har inte hunnit lyssna på Radio Nordfront-avsnittet ännu, men ska göra det senare ikväll. Skönt i alla fall att höra att Sveriges enda antijudiska organisation sågade DFS ordentligt. Bra!
Skitnördigt beteende från NMR i så fall
Citera
2017-11-26, 23:21
Medlem
adolf512s avatar
Deras system för medlemsskap är ganska bra, 2/3 majoritet i styrelsen krävs för att lägga till och ta bort aktiva medlemmar plus att det är 14 dagars dröjsmål vid uteslutning, har själv skissat på ett liknande system sedan tidigare.

Själv anser jag att partiverksamhet är det som behövs nu då det inte finns något bra parti, det senaste jag läste om AfS var att de skulle fokusera på kommunvalet i stockholm 2018. Tror inte "det fria Sverige" kommer åstadkomma mycket av värde, är rädd att det kommer sluta i fiasco..
Citera
2017-11-26, 23:29
Medlem
Även Blueshift sågar DFS och påstår att styrelsen uppmanar folk att rösta på Sverigedemokraterna (vilket är det dummaste påståendet än så länge) samt att de är pro-sionistiska counterjihadister.

Kan ni gissa var han är medlem? *trumvirvel* just det! I Nordiska Motståndsrörelsen.
Senast redigerad av Fashy 2017-11-26 kl. 23:33.
Citera
2017-11-26, 23:32
Medlem
Dofternas avatar
När jag tittar på bilder och läser runt lite så verkar det mest handla om att klubben är fri från tjejer. Är det ett medvetet grepp?
Citera
2017-11-26, 23:37
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Även Blueshift sågar DFS och påstår att styrelsen uppmanar folk att rösta på Sverigedemokraterna (vilket är det dummaste påståendet än så länge) samt att de är pro-sionistiska counterjihadister.
Ingrid Carlqvist och Daniel Frändelöv har vid massvis av tillfällen i sin podcast uppmanat folk att rösta på Sionistdemokraterna, så Blueshift ljuger aboslut inte.

Varför håller du på och hetsar mot Nordiska motståndsrörelsen?

Mycket bra gjort av Blueshift att uppmärksamma vilka vidriga svin som ligger bakom DFS:

http://blueshift.nu/det-fria-sverige-inget-annat-an-folkets-demonstration-v-2-0/
Senast redigerad av Offervilja 2017-11-26 kl. 23:50.
Citera
2017-11-26, 23:48
Medlem
Operationss avatar
DFS är en "naturlig" (mekanisk) utveckling som inte går att stoppa. Etniska svenskar kan inte överleva i ett mångkulturellt samhälle, annat än som en sekt (i samma betydelse som exempelvis syrianer och judar utgör sekter). Mångkulturen kommer att förinta svenskheten på samma sätt som den förintat Alexander den Stores greker.

Mångkulturen är skapare av sekter. Det enda som går att påverka är vilka som tar ledningen över den nya sekten.

Det enda teoretiska alternativet är att ta makten över Sverige och tvinga alla batikhäxor och vänsterpsykfall att bli nationalister och para sig med nationalister. Vilket för det första inte är önskvärt, och för det andra är omöjligt.
Citera
2017-11-27, 00:10
Medlem
Fascistoids avatar
Citat:
Ingrid Carlqvist och Daniel Frändelöv har vid massvis av tillfällen i sin podcast uppmanat folk att rösta på Sionistdemokraterna, så Blueshift ljuger aboslut inte.

Mycket bra gjort av Blueshift att uppmärksamma vilka vidriga svin som ligger bakom DFS:

http://blueshift.nu/det-fria-sverige-inget-annat-an-folkets-demonstration-v-2-0/
Jag kan nog inte minnas ett enda tillfälle sedan I & C radikaliserades att dem uppmanade folk att rösta på Sverigedemokraterna. Så lät det tidigare när dem var fast i den sverigevänliga rörelsen, kontrajihadismen men inte nu längre.

Det är ju uppenbarligen Nordiska motståndsrörelsen som hetsar emot Motgift sfären och deras nya projekt Det fria Sverige.

Konspirations dårarna på Blueshift har själv i åratal undvikit judefrågan och istället talat om Illuminati som ena riktiga gatekeepers. Inte det mest passande forumet för en NMR:are att välja för att just anklaga andra för att vara opålitliga i judefrågan.
Senast redigerad av Fascistoid 2017-11-27 kl. 00:18. Anledning: Tillägg
Citera
2017-11-27, 00:14
Medlem
Citat:

Bara för att två personer har uppmanat folk i sin att rösta på SD genom sin podcast, när det stod mellan SD och en blank röst, betyder inte det att de fortfarande gör det. Rätta mig gärna om jag har fel men visst närmar sig Daniel motståndsrörelsen allt mer? Ingrid har även nämnt att judar har stort inflytande osv. så jag tror inte att hon är den sionist som det påstås.

Haha, om jag "hetsar" så undrar jag vad man ska kalla din kampanj mot Ingrid. Jag tycker bara att det är intressant att det är mest medlemmar från Nordiska motståndsrörelsen som är negativa till DFS än så länge.

Jag har personligen inget emot motståndsrörelsen, känner en del som är med och det är bra och trevligt folk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in