Citat:
Ursprungligen postat av
Stockmokk
Alla dessa:
- enligt ryktet är...
- snacket går att...
- Enligt mycket säkra uppgifter gör...
- Enligt källor hände...
- Kan nån bekräfta att...
Enda som är säkert i denna ryktesfabrik är att hon som pratar i inspelningen är hög som ett hus, sen mer eller mindre medger fabrikören här i tråden att det sk brottsoffret är beroende samt har nån form av akut relationskris med sk förövaren.
Ingen här som tänker i banorna att den här anklagelsehistorien kan vara ett fall av "vargen kommer"-skrikande tablettpsykfall? . Till sin uppbackning har sk brottsoffret en bästisfjolla som ivrigt skriver för henne på flashback hur hemsk sk förövaren och alla dennes närmaste är samt använder medias könshatprojekt att rättfärdiga och förstora denna White Trash Story.
Eftersom jag inte vare sig vill eller kan avslöja mina källor, röja förundersökningssekretess eller i övrigt hjälpa Sverigedemokraternas partiledning med
Mattias Karlsson och bödlarna
Henrik Vinge och
Joakim Wallerstein i spetsen med att lägga pussel skriver jag så pass svepande som jag gör i denna tråd. Dock har jag så klart belägg för det som jag skriver. Det kommer också att visa sig framöver.
Vad gäller ”hög som ett hus” är det så klart en lögn. Det som däremot är sant är att tjejens röst i denna inspelning är något förvrängd för att hon inte ska kunna bli igenkänd på samma sätt och råka ut för repressalier inom den sverigedemokratiska sekten. För det är nämligen så det funkar bakom kulisserna. Man blir brännmärkt och utjagad. Till och med värre än den famösa Knutbysekten.
Så fort människor talar ut om missförhållanden i SD-sekten till rättsvårdande myndigheter (polis, åklagare, Säpo och domstolar) och medier (journalister, reportrar och researchers) eller i övrigt offentligt (till exempel på fora som Flashback, bloggar eller annat) kommer alltid repressalierna. Man kartläggs, hamnar på shitlists, bak- och förtalas samt avpolletteras, utesluts, utestängs eller tvingas bort på annat vis.
Till saken hör för övrigt att
Jacob Hagnell nu på Landsdagarna 2017 ska ha setts samtala mycket med
Mattias Karlsson – troligen om hur man ska krishantera detta case och skicka fram kommunikationsavdelningens trollfabrik – inte minst i denna och andra trådar på Flashback – och hur man ska låta SD-ledningens lakej
Chang Frick karaktärsmörda vissa människor ytterligare för att försöka skydda våldtäktsmannen, narkomanen och kvinnomisshandlaren
Findel Madison.
Detta trots att
Mattias Karlsson egentligen inte gillar
Jacob Hagnell, då den senare är mycket ideologiskt avvikande. Den psykakutsintagne ”köttbullepatrioten”
Mattias Karlsson har ju också sina ideologiska avvikelser och älskade
Motpol fram till att identitärerna började visa intresse för SD, men det är faktiskt en helt annan story.
Hagnell stöttade dessutom den gamla förbundsledningen i
Sverigedemokratisk Ungdom (SDU) egentligen innan han sålde sin själ och blev wagecuck.
Hagnell har mycket radikala åsikter, vilket kommer att komma fram i god tid före valet 2018.
När det gäller dina anklagelser om tablettmissbruk mot brottsoffer som råkat ut för
Findel Madison utgår jag självklart ifrån att du har belägg för dina grova anklagelser, eller hur? Och för övrigt: om det vore din egen syster eller övrig familjemedlem eller släkting som utsatts för en misstänkt våldtäkt, skulle du också skuldbelägga offret då? Fegt, ynkligt och ryggradslöst.
Ja, faktiskt rent av lite WT över det hela.