2017-11-06, 22:24
Medlem
Joomlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarrokhBulsara
Samma skit för mig.
Okej, skönt att det inte är jag som blivit svartlistad då. Bra användarnamn förresten
Citera
2017-11-06, 23:13
Bannlyst
Bara jag som inte kan logga in på Snapchat?
Citera
2017-11-06, 23:23
Medlem
1Partys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterj76
Bara jag som inte kan logga in på Snapchat?

Nej

http://downdetector.com/status/snapchat
Citera
2017-11-21, 18:09
Medlem
Kan man skaffa snapchat anonymt?

Hej,

Min fråga är om jag kan skaffa snapchat nu, (har aldrig haft det) utan att hela min telefonbok (antar att de själva har snapchat) ser att jag har skaffat det?

Tacksam för svar!
Citera
2017-11-21, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skraeckoedlan
Hej,

Min fråga är om jag kan skaffa snapchat nu, (har aldrig haft det) utan att hela min telefonbok (antar att de själva har snapchat) ser att jag har skaffat det?

Tacksam för svar!
Yes det kan du. Vill du importera kontakter kan du göra det senare eller inte alls.
Iallafall var det så förut, har slutat använda snapchat. Går åt för mycket mobildata.
Citera
2017-11-21, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LortBerra
Yes det kan du. Vill du importera kontakter kan du göra det senare eller inte alls.
Iallafall var det så förut, har slutat använda snapchat. Går åt för mycket mobildata.
Oj jag formulerade frågan fel, kan mina kontakter i min telefonbok se att jag har skaffat snapchat?
Citera
2017-11-21, 18:26
Medlem
Nej, Dina kontakter i din telefon kan ej på något sätt se att du har snapchat om du inte vill att snapchat skall få tillåtelse att söka igenom dina kontakter etc eller ifall du signar in med facebook etc etc, Om du bara startar snapchat så kan man skapa ett konto utan någon speciell koppling, Inte svårt.. Testa vad är det värsta som kan hända, Din farmor lägger till dig ? Det går att ta bort kontakter etc och även ställa in vilka som skall se vad, 2017.. Mycket har hänt i tekniken vettu
Citera
2017-11-21, 19:52
Medlem
Har du android så kan du blockera snapchat från att få tillgång till dina kontakter genom att neka behörighet. (Vet inte om detta funkar med Apple)

Undvik också från att associera ditt telefonnummer med ditt konto.

Med dessa borde du vara safe. Men som sagt man vet ju aldrig. Skulle det vara så att någon addar dig iallafall så borde det väl inte vara hela världen? Ifall att du inte tänkt hålla på med olagligheter?
Citera
2017-11-23, 14:42
Medlem
Eatkebabwithbreads avatar
Är det någon annan än jag som på senare tid noterat att ofta när man startar snapchats kamera så är den riktad mot mig (användaren)?

Tidigare har det alltid varit så att den varit riktad åt det hållet man senast hade den åt. Ibland händer det när man startar den att den för något ögonblick är riktad mot mig och sedan byter till att ta den bakre kameran (vilket är det hållet den senast var riktad åt.)
Senast redigerad av Eatkebabwithbread 2017-11-23 kl. 14:44.
Citera
2017-11-26, 00:25
Medlem
Jag är helt ny på snapchat som kanske märks...

Fick ett privat klipp skickat till mig av en tjej jag gillar som pratade lite. Hur jag mådde osv.
Jag kunde spela upp det flera gånger och titta på det vilket var tacksamt.

Svarade dock via chatten och nu verkar klippet borta?
Går det titta på igen eller spara ner på något sätt?
Citera
2017-11-27, 22:00
Medlem
Har tappat bort min telefon. Om jag köper en ny och loggar in, kommer jag att få meddelanden då som folk skickat när jag inte haft mob?
Citera
2017-11-28, 17:55
Medlem
Hej jag undrar, om jag väljer att blockera någon på snapchat, försvinner då man ut dennas person lista helt, och när Man drar åt höger, mot den dära fyrkanten och inte storys, försvinner man ur den listan oxå för personen? Dvs eftersom man kan spara meddelanden, bilder m.m i chatten, så undrar om stt det försvinner för den andra personen? Eller kommer personen åt sånt fortarande fast man blockat dem?

(Och nej har Inte skickat dickpick eller liknade) utan undrar hur det funkar bara
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in