Citat:
Ursprungligen postat av
boboslacke
Människor i en liten klick med bakgrund i IB och Säpo som gick samman och tog beslutet.
För 6 år sedan började jag förstå spelet och vilka som stod bakom fullt ut. Mordplatsvittnena vet inget om dem.
Har väntat på att du ska utveckla detta ett par dagar men du kanske tycker det räcker för tillfället.
Jag menar en person som visat sådan kunskap som du så länge i tråden en av de som kan och vet mest.
Kan delar av komplotten/de sammansvurna i dag vara medlemmar häcka i ögat?
Finns det någon medlemsmatrikel?
IB och Säpo? Inte militär då som GW sagt?De har ju tränat förr på att komma så nära som möjligt Jan Eric Pettersson mfl-eventuellt avtecknad också väldigt lik bild.
Tror du Sydafrika var inblandat? Tror du på att Anthony White var på Säpo och i så fall vilka 2-3 personer tog hand om han när han var där
Han ska ju varit igenkänd av en kvinna på Säpo? Varför kommer inte de uppgifterna ut vilka 2-3 killar som tog hand om Anthony på Säpo blir det träff då?
Den kvinnan har väl ringt in till Borgnäs och andra medier-Vi vill väl alla höra mer av detta-Historien är ju inte klar men kan ge mycket om man får reda på de namnen på Säpo som eskorterade tog hand om White. Dessa personer bör höras gärna offentligt - White sa ju lite hånfullt jag kan komma till Sverige när ni vill-Och intervjuas av den svenska polisen (säpo) det var ju de som planlade hela skiten så han kände sig nog säker på att inte vara rädd för att åka till Sverige. Frågan är vilka de som vill lösa mordet ska vända sig till-För att få publicitet och hjälp-Israelstyrdaägda Bonniermedia,Schibstedt,Hjörne eller kanske tv3 med Robert Aschberg

Får nog hoppas på proletären