2017-11-22, 05:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
du bör visa alfred mer respekt säger jag bara, han är en av dom smartaste här inne när det kommer till AAS (enligt mig) och jag har hängt här i en jävla massa år..

be snällt så får vi se om alfred orkar lägga ner sin energi på en ung pojk med taskig attityd...

alfred kan verka hård men det han säger är sant

Det var en enkel fråga om hunger är självklar under en testo kur, att jag glömde skriva vad för kur m.m. är inget jag behöver bli påhoppad för eller? vem är det som inte visar respekt och har taskig attityd egentligen, gå tillbaka och läs inläggen igen, ingen chans att jag visar respekt för någon som svarar på ett sådant sätt.
Var en helt vanlig fråga som jag kanske formulerade lite dåligt, vill helt ärligt inte ens ha svar på den längre.

Snubben verkar vara en tangentbordsbesserwisser som trycker ner andra bakom datorn för att höja upp sig själv till skyarna.
Senast redigerad av qirtero 2017-11-22 kl. 05:18.
Citera
2017-11-22, 12:04
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qirtero
ehm... okej Alfred , glömde nämna att det var samma typ av steroid båda gångerna och ungefär samma dos ( Tosto E) e du nöjd nu? nu kanske du kan berika mig med din otroliga kunskap inom anabola androgena steroider.

Citat:
Det var en enkel fråga om hunger är självklar under en testo kur, att jag glömde skriva vad för kur m.m. är inget jag behöver bli påhoppad för eller? vem är det som inte visar respekt och har taskig attityd egentligen, gå tillbaka och läs inläggen igen, ingen chans att jag visar respekt för någon som svarar på ett sådant sätt.
Var en helt vanlig fråga som jag kanske formulerade lite dåligt, vill helt ärligt inte ens ha svar på den längre.

Snubben verkar vara en tangentbordsbesserwisser som trycker ner andra bakom datorn för att höja upp sig själv till skyarna.

Jag tänker inte blanda mig i lögnerna du drar för dig själv för att kunna fortsätta leva i en lögn men det borde ju va rätt uppenbart då flera har påpekat din taskiga attityd att det inte är hos mig problemet ligger.

Som du så fint påpekade är detta tråden för nybörjare absolut, men vart någonstans står det att det betyder "Ställ idiotfrågor här"?
Om du blir butthurt av att jag uttrycker min upprördhet över hur pass respektlös du är mot dig själv och din kropp och preparaten så borde du kanske inte engagera dig i samtal online.
Jag skiter väl egentligen fullkomligt i vad folk tycker om mig å jag hyser inga höga tankar om mig själv, är inte orienterad på det viset, men att fortsätta låta dig vandra i ett mörker av lögner är att göra din en björntjänst. Du måste inse att din kunskap är så löjligt försvinnande liten i ämnet och att DU och enbart DU är den som borde vara mest engagerad i att lära dig om det du ska peta i dig.
Ingen annan här borde ha något större intresse för att se dig bli smart än du.

Om du nu tror att det du håller på med just nu är att bilda dig själv så tror du grundligt fel. Att bilda sig själv är att söka information om det du inte kan något om. Det är inte att ställa en omöjligt korkad fråga och sen grina över att du inte blir fullärd av alla på f12.

Tyck vad du vill om mig, det kommer inte förändra faktumet att det är du som sitter å pillar i dig skit du inte har koll på, inte jag.

Att jag ofta har rätt beror heller inte på att jag är någon besserwisser utan enbart om att jag i regel inte uttrycker mig om sådant jag inte har koll på.

Se nu till å läs av det som redan står skrivet om de grejer du söker svar på och kom tillbaka om det är något som du inte förstår eller begriper. DET är vad denna tråd är till för.

Mvh,

-Alfred
Citera
2017-11-22, 14:13
Medlem
caecos avatar
Fick tillbaka mina testresultat på östrogen och testosteron hos werlabs idag. Kör ju testo e 250mg e5d. Testot var >55nmol/L men östro låg på 450pmol/L.

Har inte upplevt några som helst känningar i brösten. Givetvis slänger jag in arimidex nu. Men borde jag avbryta kuren i och med att jag verkar aromatisera så mycket på en relativt låg dos ändå?
Har även nolva hemma, borde jag slänga in det med trots att jag inte har känningar? Det enda jag ser är att mina nipples är lite puffy. Flickvännen studerar till läkare och upptäckte inga knölar när hon kände.
Senast redigerad av caeco 2017-11-22 kl. 14:15.
Citera
2017-11-22, 14:30
Medlem
EVF111s avatar
Arimidex. Finns ingen anledning enligt mig att slänga in nolva om du inte har känningar. Kör en dos ett tag, lämna ett nytt Östradiol-prov och justera därefter. Att avbryta kuren pga det skulle då inte jag göra.
Citera
2017-11-22, 15:18
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EVF111
Arimidex. Finns ingen anledning enligt mig att slänga in nolva om du inte har känningar. Kör en dos ett tag, lämna ett nytt Östradiol-prov och justera därefter. Att avbryta kuren pga det skulle då inte jag göra.
Tack för svar! Var mest orolig över att det var så väldigt mycket högre än många andra skrivit när de oroat sig för högt östro. Får ta ett prov nästa vecka någon gång efter fått i mig arimidex ett tag. Sjunker det riktigt fort eller borde jag vänta någon vecka före nästa prov?
Citera
2017-11-22, 22:53
Medlem
Citat:

det är deffinitivt något som behöver kommenteras då vissa prepp är kända för extrem hunger och andra är kända för aptit dämpande effekter så jo det är i allra högsta grad relevant..

som jag sa han kan verka hård men han är bara helt rakt på sak och ärlig.. kan du inte ta det så väx upp eller skit i att besöka forum

angående tangentbordsbesserwisser hahaha du är verkligen 12 år i sinnet ^^lycka till här i livet, det lär du behöva.. du vet inte ens när det är dags att stänga truten och lyssna på de med mer kunskap
Citera
2017-11-22, 23:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
det är deffinitivt något som behöver kommenteras då vissa prepp är kända för extrem hunger och andra är kända för aptit dämpande effekter så jo det är i allra högsta grad relevant..

som jag sa han kan verka hård men han är bara helt rakt på sak och ärlig.. kan du inte ta det så väx upp eller skit i att besöka forum

angående tangentbordsbesserwisser hahaha du är verkligen 12 år i sinnet ^^lycka till här i livet, det lär du behöva.. du vet inte ens när det är dags att stänga truten och lyssna på de med mer kunskap

Tack så mycket, efter 4-5 svar så kommer ett något vettigt svar.
Jag lyckas tillräckligt bra i livet till skillnad från vissa andra, men hade jag gått runt och snackat som vissa av er här på forumet gör så hade jag dock inte klarat mig alls, vissa e riktigt stora i käften när dom sitter bakom en dator
Som sagt så börjar det bli jävligt OT och om ni vill mig något mer så är det bara att pma, puss och kram
Senast redigerad av qirtero 2017-11-22 kl. 23:06.
Citera
2017-11-22, 23:31
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Tack så mycket, efter 4-5 svar så kommer ett något vettigt svar.
Jag lyckas tillräckligt bra i livet till skillnad från vissa andra, men hade jag gått runt och snackat som vissa av er här på forumet gör så hade jag dock inte klarat mig alls, vissa e riktigt stora i käften när dom sitter bakom en dator
Som sagt så börjar det bli jävligt OT och om ni vill mig något mer så är det bara att pma, puss och kram

Jag vet inte om du tycker det finns fog för att börja spänna muskler och göra antydan om att vara en stor stygg varg eller hur du nu resonerar?
Hur som helst har jag inga sådana ambitioner och om du vill tro att du är värre än mig - go ahead. Jag tror inte att jag är någon värsting men jag vet vad jag går för och behöver inte bevisa det för någon annan.

Som Max säger - jag är ärlig och rak. Det är svårt för vissa att förstå att jag inte dömer ut personen (vi är alla anonyma här remember så vem är jag å döma personlighet? ) utan enbart kritiserar beteenden. Sen kan mycket låta värre i text och jag kan hålla med om att min framtoning kan uppfattas som käftig om man inte förstår sig på mig eller min värdegrund men hade man hört min röst säga orden hade man förstått att det enbart handlar om en djupt funtad respekt för mina medmänniskor om att inte bedra dem med lögner för att bespara dem emotionellt lidande.

Nu har vi rett ut den saken och inga fler antydningar eller smålistiga inviter till uppgörelser behöver utväxlas, håll tråden till nybörjarfrågorna.

Mvh,

-Alfred
Citera
2017-11-22, 23:38
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Fick tillbaka mina testresultat på östrogen och testosteron hos werlabs idag. Kör ju testo e 250mg e5d. Testot var >55nmol/L men östro låg på 450pmol/L.

Har inte upplevt några som helst känningar i brösten. Givetvis slänger jag in arimidex nu. Men borde jag avbryta kuren i och med att jag verkar aromatisera så mycket på en relativt låg dos ändå?
Har även nolva hemma, borde jag slänga in det med trots att jag inte har känningar? Det enda jag ser är att mina nipples är lite puffy. Flickvännen studerar till läkare och upptäckte inga knölar när hon kände.

Det är en väldigt hög nivå men eftersom du inte upplever några oönskade bieffekter tycker jag att det verkar dumt att avbryta det du påbörjat innan du hunnit få lön för mödan så att säga. Onödigt att dra slitaget för å hamna på ruta 1.
Däremot måste du tygla nivåerna för en gynokänslighet kan utvecklas över tid och det finns inget som antyder att en hög östradiolnivå inte skulle kunna påskynda en sådan process.
Lägg till anastrozole eller aromasin, hur mycket kan enbart dina blodprover och din känsla säga men en start är att gå på 0,5mg ed första 5 dagarna tills det naturliga förfallet av östradiol har gjort sitt och sen fortsätta med mellan 0,25mg - 0,5mg eod uppskattningsvis men det är här dina mätningar av östradiolen måste avgöra dosjustering. Ett bra riktvärde för den dos testo du kör är väl någonstans under 100 iaf skulle jag tippa, men det är din känsla som säger vart du mår bäst. Du kommer iaf vilja vara under 150 alla gånger.

Mvh,

-Affe
Citera
2017-11-22, 23:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Jag vet inte om du tycker det finns fog för att börja spänna muskler och göra antydan om att vara en stor stygg varg eller hur du nu resonerar?
Hur som helst har jag inga sådana ambitioner och om du vill tro att du är värre än mig - go ahead. Jag tror inte att jag är någon värsting men jag vet vad jag går för och behöver inte bevisa det för någon annan.

Som Max säger - jag är ärlig och rak. Det är svårt för vissa att förstå att jag inte dömer ut personen (vi är alla anonyma här remember så vem är jag å döma personlighet? ) utan enbart kritiserar beteenden. Sen kan mycket låta värre i text och jag kan hålla med om att min framtoning kan uppfattas som käftig om man inte förstår sig på mig eller min värdegrund men hade man hört min röst säga orden hade man förstått att det enbart handlar om en djupt funtad respekt för mina medmänniskor om att inte bedra dem med lögner för att bespara dem emotionellt lidande.

Nu har vi rett ut den saken och inga fler antydningar eller smålistiga inviter till uppgörelser behöver utväxlas, håll tråden till nybörjarfrågorna.

Mvh,

-Alfred

Jag vet att du är väldigt kunnig och ifrågasätter det inte alls, min fråga var inte så bra formulerad och det vet jag men sättet jag fick svar på fick mig att undra vad grejen är när det är en nybörjar tråd och jag blir tillsagd att jag är okunnig, det är ju liksom därför jag skriver i en nybörjar tråd...

Jag förstår mycket väl att du vill folks bästa och att man inte ska förstöra sin kropp och ha respekt för saker man stoppar i sig, blev väl ett litet missförstånd och nästa gång jag har en sådan fråga så lägger jag fram det på ett bättre sätt, nu glömmer vi den skiten.
Citera
2017-11-22, 23:56
Medlem
Citat:
Jag vet att du är väldigt kunnig och ifrågasätter det inte alls, min fråga var inte så bra formulerad och det vet jag men sättet jag fick svar på fick mig att undra vad grejen är när det är en nybörjar tråd och jag blir tillsagd att jag är okunnig, det är ju liksom därför jag skriver i en nybörjar tråd...

Jag förstår mycket väl att du vill folks bästa och att man inte ska förstöra sin kropp och ha respekt för saker man stoppar i sig, blev väl ett litet missförstånd och nästa gång jag har en sådan fråga så lägger jag fram det på ett bättre sätt, nu glömmer vi den skiten.

nästa gång borde du ha grundläggande kunskaper INNAN du stoppar i dig ett preparat enligt mig

ökat testosteron = ökad metabolism
ökad metabolism = ökad hunger

detta är basic basic fact verkligen, det borde du veta innan du ens vet något om AAS och är du inte införstådd i detta har du inte ens lärt dig 0,0000000001% av vad det är för grejer du skickar i dig och då ska man absolut inte skjuta i sig något utan läkares rekommendationer

men men din kropp och du gör ju givetvis vad du vill men jag hoppas du tänker ett steg längre nästa gång så kommer det gynna dig så otroligt mycket i längden
Citera
2017-11-23, 12:19
Medlem
Har hb problem med sidan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här