Citat:
Ursprungligen postat av
qirtero
ehm... okej Alfred , glömde nämna att det var samma typ av steroid båda gångerna och ungefär samma dos ( Tosto E) e du nöjd nu? nu kanske du kan berika mig med din otroliga kunskap inom anabola androgena steroider.
Citat:
Ursprungligen postat av
qirtero
Det var en enkel fråga om hunger är självklar under en testo kur, att jag glömde skriva vad för kur m.m. är inget jag behöver bli påhoppad för eller? vem är det som inte visar respekt och har taskig attityd egentligen, gå tillbaka och läs inläggen igen, ingen chans att jag visar respekt för någon som svarar på ett sådant sätt.
Var en helt vanlig fråga som jag kanske formulerade lite dåligt, vill helt ärligt inte ens ha svar på den längre.
Snubben verkar vara en tangentbordsbesserwisser som trycker ner andra bakom datorn för att höja upp sig själv till skyarna.
Jag tänker inte blanda mig i lögnerna du drar för dig själv för att kunna fortsätta leva i en lögn men det borde ju va rätt uppenbart då flera har påpekat din taskiga attityd att det inte är hos mig problemet ligger.
Som du så fint påpekade är detta tråden för nybörjare absolut, men vart någonstans står det att det betyder "Ställ idiotfrågor här"?
Om du blir butthurt av att jag uttrycker min upprördhet över hur pass respektlös du är mot dig själv och din kropp och preparaten så borde du kanske inte engagera dig i samtal online.
Jag skiter väl egentligen fullkomligt i vad folk tycker om mig å jag hyser inga höga tankar om mig själv, är inte orienterad på det viset, men att fortsätta låta dig vandra i ett mörker av lögner är att göra din en björntjänst. Du måste inse att din kunskap är så löjligt försvinnande liten i ämnet och att DU och enbart DU är den som borde vara mest engagerad i att lära dig om det du ska peta i dig.
Ingen annan här borde ha något större intresse för att se dig bli smart än du.
Om du nu tror att det du håller på med just nu är att bilda dig själv så tror du grundligt fel. Att bilda sig själv är att söka information om det du inte kan något om. Det är inte att ställa en omöjligt korkad fråga och sen grina över att du inte blir fullärd av alla på f12.
Tyck vad du vill om mig, det kommer inte förändra faktumet att det är du som sitter å pillar i dig skit du inte har koll på, inte jag.
Att jag ofta har rätt beror heller inte på att jag är någon besserwisser utan enbart om att jag i regel inte uttrycker mig om sådant jag inte har koll på.
Se nu till å läs av det som redan står skrivet om de grejer du söker svar på och kom tillbaka om det är något som du inte förstår eller begriper. DET är vad denna tråd är till för.
Mvh,
-Alfred