2017-11-22, 19:49
Medlem
8711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaEzz
Svara på frågan: hade du haft samma inställning dvs enligt nedan om det inte gällt en aktiv SD-are utan en blatte som anklagats för att ha supit ned och förgripit sig på flickan?

Det är ju bara ett ja eller ett nej du behöver bidra med?

Förstår du inte svenska? OM ett påstått offer för ett övergrepp själv säger att hon eller han inte minns, inte vet om personen sagt ja eller nej, inte vet om personen själv var aktiv eller till och med drivande i fyllan. Så kommer det inte leda till något. OAVSETT vem det handlar om. Det finns många relativt klara våldtäktsfall som läggs ned då bevisen inte håller. Här har vi en tjej som inte vet om hon sa "ja"... Eeh?

Vet man inte om man inte sa "jaaaa, hurraaaaa" så är det svårt att få någon fälld för sexuella övergrepp.
Citera
2017-11-22, 19:50
Medlem
PiusXIIIs avatar
Kameran är verkligen inte snäll mot den här killen.

Får riktiga Peter Lorre-vibbar.
Citera
2017-11-22, 19:50
Avstängd
Dr.skalmanskis avatar
Gissar på falsk våldtäktsanmälning, möjligen med avsikt att smutskasta SD.
Citera
2017-11-22, 19:52
Medlem
DaEzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8711
Förstår du inte svenska? OM ett påstått offer för ett övergrepp själv säger att hon eller han inte minns, inte vet om personen sagt ja eller nej, inte vet om personen själv var aktiv eller till och med drivande i fyllan. Så kommer det inte leda till något. OAVSETT vem det handlar om.

OK då vet vi det. Tack för att du klargjorde din inställning.

Nästa gång (och det kommer att bli fler gånger) som några blattesvin anklagas för att ha våldfört sig på en försvarslös minderårig (svensk) tjej så ser jag fram emot att du drar en lans till deras försvar i tillhörande trådstart.
Citera
2017-11-22, 19:53
Medlem
Vadaadaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luttrad.svensk
Vad är det som inte är sant i det som jag skriver i mitt inlägg?
Precis ALLA inlägg du gjort på fb (7st) handlar om att försöka misskreditera SD.
Sex av dina totalt sju inlägg är gjorda i denna skitkastar-tråden.

Du har noll trovärdighet.
Citera
2017-11-22, 19:54
Medlem
8711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaEzz
OK då vet vi det. Tack för att du klargjorde din inställning. Nästa gång (och det kommer att bli fler gånger) som några blattesvin anklagas för att ha våldfört sig på en försvarslös minderårig (svensk) tjej så ser jag fram emot att du drar en lans till deras försvar i tillhörande trådstart.

Det är inte ofta jag ser ett offer som själv säger "jag vet inte om jag sa ja eller nej" och att vad som helst kan ha skett därmed från bägge parter. Tycker DU att man ska dömas om en tjej flera månader efter anmäler med motiveringen "jag vet inte om jag sa ja eller nej"? Berätta det istället du.
Citera
2017-11-22, 19:55
Medlem
Vadaadaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fursteafmagsaft
Hon vet förfan att han runkat framför henne och att hon tagit hans säd.
Men hon kommer inte ihåg om hon sagt ja eller nej…
Citera
2017-11-22, 19:56
Medlem
8711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T02
Hela historien är tragisk. Jag tror på kvinnan, varför ska hon hitta på? Även om hon varit full och varken sagt ja eller nej till munsprut, så är det ett övergrepp. Mannen tog chansen när hon var utslagen.

Det är så vidrigt.

Det finns gott om "fina" män här på Flashback Önskar er lycka till i framtiden med att hitta en kvinna för just dig.

Eller så finns det en anledning till att ni har tusentals hatiska inlägg här. Tänk om ni lagt den tiden på att gå ut på lokal, vara trevlig, lyssna på kvinnan och vara respektfull. DÅ hade DU(!) inte suttit här ikväll.

Nu ska jag natta barnen.

Om hon sa "jjjaaa, vad kul" och var drivande i fyllan. Inte minns alls vad hon gjort, vad som sagts och vad som hänt. Men inte tycker det är så kul när hon kvicknar till. Tycker du män ska dömas för våldtäkt då?
Citera
2017-11-22, 19:57
Medlem
Luttrad.svensks avatar
Den här Findel Madison verkar vara en mycket nära vän till Linnéa Vinge, som tidigare hette Linnéa Cortés Åkerberg och är fru till presschefen Henrik Vinge.

Linnéa är ju själv kontaktperson för Ungsvenskarna i Stockholm. Vilket ansvar har Linnéa Vinge för att hennes förbundskolleger har det här beteendet? Det här verkar ju ha varit någon form av aktivitet med hennes egen avdelning i ungdomsförbundet.

Här figurerar Linnéa Vinge, Tobias Andersson och SD:s jämställdhetspolitiska (!!!) talesperson Paula Bieler med Findel Madison på olika bilder:

https://www.anonfiles.cc/uploads/dda1a2ffb40a95225451bf1a0e3e578e.png

https://www.anonfiles.cc/uploads/03596c40f3b39b3622cac917fb315cac.png

https://anonfiles.cc/uploads/962e16b3474c94b06b07f55c7c21fb16.png

https://anonfiles.cc/uploads/76f5aecebe59746923ee980bb4267b40.png

https://anonfiles.cc/uploads/233466931dbb0ccecec361f145a980dd.png

Vilka är de här människorna egentligen?

Findel Madison, Christoffer Othén, Jonathan Othén, Jacob Hagnell, Simon Solberg, Felix Byström, Tobias Andersson och Linnéa Vinge.

Och så deras chefer Henrik Vinge och Joakim Wallerstein, som är kommunikationsavdelningens chef med ansvar för de här gossarna och en av de högsta tjänstemännen i partiet.

Varför har ingen granskat dem tidigare? Det känns som att någon borde göra det.

Wallerstein fick frågan i P1 för en vecka sedan varför SD har svårt med kvinnor och unga tjejer:

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=4058&artikel=6822536 (03:10 och 04:40 in i inslaget)

Det kanske är en av anledningarna...

Wallerstein har dessutom fräckheten att prata om "trygghetsfrågor" i intervjun när hans egna tjänstemän är ideologiskt avvikande, narkomaner, dömda brottslingar, hackare och våldtäktsmän.

Oh, the irony.

Eller är kanske den wallersteinska (för övrigt ett fingerat namn) strategin att ha sådana här företrädare för partiet och ungdomsförbundet - är det det som kommer att göra SD till Sveriges största parti?
Citera
2017-11-22, 20:02
Medlem
Vadaadaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luttrad.svensk
Återigen: vad stämmer inte i det som jag skrivit här i tråden?
Återigen, det går inte att kontrollera. Du kommer med påstående nyutdragna ur ditt eget arschle.

Omvänd bevisbörda gäller varken på flashback eller i det riktiga livet.
Citera
2017-11-22, 20:02
Medlem
8711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Passepartout
Varför förringar du ett svinigt beteende? Vänta och se hur SD kommer att agera. Gör de inte det på ett trovärdigt sätt, sjunker de som en sten i mina ögon.

Jag ser bara en tjej som själv säger "jag vet inte om jag sa ja eller nej" och inte vet om hon ville förrän först efteråt. Berätta hur det är självklart våldtäkt, självklart svinigt beteende? Har du fler bevis? Var du där? Nähä, då så.

Varför förstorar du upp något du inte vet något om? Läs tjejens egna version. Tror du det leder till åtal ens eller rättegång? När den som anmäler säger "jag vet inte om jag sa ja eller nej" och inte vet vad hon själv gjort. Håller det? Berätta.
Citera
2017-11-22, 20:04
Medlem
8711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Passepartout
Vilken värld lever du i? Det gör mig besviken att du, med så låga och ihåliga argument, försvarar en eventuell förövare. Beter du dig själv som ett svin gentemot dina medmänniskor? Hur kan jag annars förstå att du direkt visar taggarna utåt?

Du får svar som du förtjänar, du är inte direkt trevlig själv om jag uttrycker mig milt.

Återigen: Har du en bättre version än tjejen och något hållbart bevis?

Annars har vi bara en tjej som "inte vet om hon sa ja eller nej" och inte vet vad hon själv gjorde överhuvudtaget. Vet du mer? Berätta? Finns det mer du känner till så måste det berättas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in