Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-21, 17:47
Medlem
Tack som fan för fup:en!

Det sög till rejält i magen när en bild på BO dök upp efter några bilder tagna nere vid vattnet,som tur var så var det bara en vanlig bild på BO som redan visats i media och inte en bild tagen efter brottet.
Har inte hittat några hemska bilder än så länge i alla fall.

Är det bara för mig som bilderna ser konstiga ut?
Citera
2017-11-21, 17:57
Går ej att ladda upp fup som är på pdf filen, ogiltigt format.

Ngn som kan lägga upp en som fungerar?
Citera
2017-11-21, 18:05
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saab-93aero

Det är många som laddar ner just nu över hela landet. Innan jag lade ut filen här så klickade jag på den och kom den upp direkt. Nu laddar den sakta även för mig. Testa lite senare.
Senast redigerad av Mogna-Meloner 2017-11-21 kl. 18:07.
Citera
2017-11-21, 18:08
Medlem
Dricksglas55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saab-93aero

Funkar hur bra som helst via datorn allafall.
Citera
2017-11-21, 18:09
Medlem
Browndawgs avatar
Alltså vad fan. Bilden på sidan 3649. Det är ju ett jävligt rejält blåöga om det inte bara är en skugga? Kuslig bild.

Tack till den som ordnade FUP.
Citera
2017-11-21, 18:10
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plogbil
Tack som fan för fup:en!

Det sög till rejält i magen när en bild på BO dök upp efter några bilder tagna nere vid vattnet,som tur var så var det bara en vanlig bild på BO som redan visats i media och inte en bild tagen efter brottet.
Har inte hittat några hemska bilder än så länge i alla fall.

Är det bara för mig som bilderna ser konstiga ut?

Nej alla bilder på döda Tova och bilder från obduktionen är sekretessbelagda och finns inte ens "maskade" i FUP utan i en helt separat bilaga som kallas bilaga 1.
Citera
2017-11-21, 18:12
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MollyCule
Vet inte.. inte kommit dit..det brukar inte vara bilder på den döda men kan vara på blodiga saker osv...ibland är det även bilder på den döda,men mycket sällan.

Det tas väl bort nuförtiden efter att den stackars tösen i GBG hamnat på nätet på någon utländsk sajt för uppenbarligen evig tid.

Låt oss tro rättsläkarna och åkl om kompetensen att sätta åt rätt GM på vad de ändå tvingas se och hantera. Resten tillhör TM, privat.

Ja, förutom själva skändningen som GM gjorde sig skyldig till då och som förhoppningsvis vevar där uppe till tids ände.

Men GM:s skändning ska inte behöva fortsätta på nätet eller hemma hos vem som helst dag ut och dag in. Det vore att gå dräng åt bonndumarselnollan och riskera bidra till en form av konstlad ryktbarhet kring en förment dådkraft hos den uslaste av billiga existenser och hans futtiga fjantgärning. TM:s integritet är hundratusen ggr mer värd. Privatsherlockare må ursäkta.

Sen kan det finnas undantag, men det här är nog inte ett sådant fall.
Citera
2017-11-21, 18:47
Medlem
snaffrans avatar
Tackar allra ödmjukast för fup!

Men lilla lilla tösen sååå hon ser ut!!!
Vilket jäkla helvete hon gått igenom och så slutar det på det allra mest tragiska tänkbara vis.
Får sån lust att sätta på mig brynja, dra ett svärd, dra korståg genom landet och rädda varenda människa som sitter i liknande sits. Inte för att det får fina Tova tillbaka. Men nåt ska vi väl ändå kunna lära oss av allt detta?!?!

..mitt hjärta brister...
Citera
2017-11-21, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Alltså vad fan. Bilden på sidan 3649. Det är ju ett jävligt rejält blåöga om det inte bara är en skugga? Kuslig bild.

Finns ett gäng bilder där hon har blåöga och blåmärken.
Om det är han som gjort allt det där så hoppas jag han får vad han förtjänar på ett eller annat sätt!

Stackars flicka som inte fick hjälp att ta sig ifrån honom innan det slutade som det gjorde!
Citera
2017-11-21, 19:13
Medlem
https://minfil.org/EcKbbed5bc/B_1071-17_Fup.pdf
en ytterligare länk med fup om det går sakta på den andra
Citera
2017-11-21, 19:33
Medlem
litenpandas avatar
Varför syns inte husvagnen på fotona av gården? Finns det någon bild där den syns?
Citera
2017-11-21, 19:36
Finns det ngn info i fup om hur hon bragts om livet?

Finns ngn obduktions rapport?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in