2017-11-21, 17:04
Medlem
allegragellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nannegijala
Ökänd snuskgubbe sen decennier tillbaka.
Redan på 90-talet gick han under namnet "Jean-Kladd".

Han går även under smeknamnet "Klådan"
Citera
2017-11-21, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bengt-Bedrups-hatt
Pedofil? Några av de påsatta kulturgroupisarna är i 40-50-årsåldern. Inga är barn - det ränner liksom inte runt minderåriga på litteraturaftnar, teaterpremiärer, förlagens boksläpp eller på kulturelitens favoritbarer.
Enligt Ebba Witt Brattström verkar det göra det, hon nämnder det i en intervju i SR. tandställning ska de också ha haft och fnissat när de frågade om tant ville ha en drink.
Citera
2017-11-21, 17:08
Medlem
Kimbo7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
"Flickor med tandställning", sa Ebba Witt i P1.

Ebba Witt Brattström stödde denna klubb mycket länge, medan hon visste vad som pågick. I likhet med många andra feminister, Akademien, hela kultursfären. Detta luktar hyckleri lång väg.
Citera
2017-11-21, 17:10
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimbo7
Ebba Witt Brattström stödde denna klubb mycket länge, medan hon visste vad som pågick. I likhet med många andra feminister, Akademien, hela kultursfären. Detta luktar hyckleri lång väg.
Ja, det gör det verkligen - NU passar det. Hela kulturen är ju så, och det vet ju alla. Nattlivet kommer bli lite....annorlunda...framgent.
Citera
2017-11-21, 17:15
Medlem
Bengt-Bedrups-hatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av martinator
Enligt Ebba Witt Brattström verkar det göra det, hon nämnder det i en intervju i SR. tandställning ska de också ha haft och fnissat när de frågade om tant ville ha en drink.

Noll relevans naturligtvis. Fitt-Pattström bedriver en kampanj mot allt som kan förknippas med Horace, akademien och alla män. Hon framstod som rabiat nyss i P1. Hon har inga som helst belägg, yttrandet om tandställning är helt obegripligt och stöds inte av något annat. Två av kvinnorna som "trätt fram" är 45 respektive 50 år. Några andra som jag misstänker finns bland de 18 "våldtagna" är äldre än 50.
Citera
2017-11-21, 17:18
Medlem
densistasovjets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av envackerblomma
På nobelmiddag med fru . Kungligt
https://pbs.twimg.com/media/DPKpO8TXcAAySKO.jpg:small

Den här länken fungerar bättre:

http://static1.purepeople.com/articl...na-950x0-2.jpg
Citera
2017-11-21, 17:18
Medlem
Citat:
Pedofil? Några av de påsatta kulturgroupisarna är i 40-50-årsåldern. Inga är barn - det ränner liksom inte runt minderåriga på litteraturaftnar, teaterpremiärer, förlagens boksläpp eller på kulturelitens favoritbarer.
Eeh, jo det gör det verkligen. Om han har varit på dessa vet jag inte, men det ränner definitivt runt minderåriga på alla de ställena du räknar upp.
Citera
2017-11-21, 17:19
Medlem
MeanMEs avatar
Undrar om kungen drar tillbaka Nordstjärneordern nu?

Eller menar de att han genom det som sägs i SvD ""gjort personliga insatser för Sverige eller för svenskt intresse"" som ordern ges ut till?

Måste vara trevligt att Prinsessan Madeleines make är ordersbroder med en sådan "heders/prick/dick"...

Och Alice Bah sedan som tidigare krävt krafttag mot sexuella trakasserier...
Ger honom Nordstjärneorden...
Bra pejling hon har på vad som är allmän vetskap inom kulturvärlden i Stockholm.
Om hon inte visste om det redan då...

Vilka jävla pajasar de är allihopa...
Citera
2017-11-21, 17:22
Medlem
allegragellers avatar
Citat:
Noll relevans naturligtvis. Fitt-Pattström bedriver en kampanj mot allt som kan förknippas med Horace, akademien och alla män. Hon framstod som rabiat nyss i P1. Hon har inga som helst belägg, yttrandet om tandställning är helt obegripligt och stöds inte av något annat. Två av kvinnorna som "trätt fram" är 45 respektive 50 år. Några andra som jag misstänker finns bland de 18 "våldtagna" är äldre än 50.

Tycker inte att du skall skriva våldtagna med citationstecken som om det vore ett skämt. Ryktet om Klådans
ohämmade sexualitet har funnits i decennier. Har stött på honom några gånger och hans person är direkt
motbjudande. Lismande och sliskig. Detta har naturligtvis pågått med hans hustrus vetskap och fan vet
vilken deal de har haft, helt obegripligt.
Citera
2017-11-21, 17:23
Medlem
Bengt-Bedrups-hatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danielpettersson
Eeh, jo det gör det verkligen. Om han har varit på dessa vet jag inte, men det ränner definitivt runt minderåriga på alla de ställena du räknar upp.

Pedofili avser sex med prepubertala barn. Du menar alltså att det ränner runt småflickor i 10-11-årsåldern på kulturelitens sammankomster? Inte vad jag lagt märke till.
Citera
2017-11-21, 17:24
Medlem
envackerblommas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danielpettersson

o skolflickorna på cafeerna runt Stureplan....
Citera
2017-11-21, 17:25
Medlem
Killer-queens avatar
Citat:
Det var mer regel än undantag att JC hade unga praktikanter som hjälpte till på Forum. Med "unga" menar jag inte minderåriga, men ofta i det yngre 20 – klart yngre än vad han är. Det i sig är inget olagligt, men möjligen ganska slemmigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in