Citat:
Ursprungligen postat av
Swan65
Du är en djupt tragisk figur du.. Vet inte exakt vad som gått fel för dig som börjat hysa ett sådant irrationellt hat gentemot judar men som alla andra nynazister är du väl bara vilsen och utstött. Och du tror väl inte att någon (förutom dina nassevänner) tar dig seriöst när du spyr ur dig alla världens beskyllningar på judar och sionister och länkar naturligtvis enbart till antisemitisk och konspiratorisk smörja. Inget av dina djupt störda teorier har du belägg för och att ständigt påstå att jag är jude är naturligtvis också skrattretande.
Eftersom du fortsätter gå full klagomur med samma gnällramsa så säger jag detta
en gång, vad du tycker om mig är jag fullständigt ointresserad utav, och jag har väldig svårt att tro att efterfrågan skulle finnas hos övriga som läser tråden.
Du är välkommen att diskutera, dvs ta upp exempel på vad du tycker är ”konspiratorisk smörja” men att bara tvångsmässigt gnälla i en klagosång där allt Nazi, konspiration och obehagliga länkar, och allt vad de nu är du tycker passar bättre att skriva på en lapp och trycka in i en mur än sitta o posta på Flashback, när du ändå inte vill/kan diskutera.
Exempelvis, ta upp vad för länk och vad du anser är fel med den, jag har inga problem med att diskutera med sådana som tycker annorlunda än mig, men bara gnälla är en annan sak.
det där du kör med konspirationer är bara idiotiskt och jag säger de för sista gången, det har aldrig funnits ett krig utan konspirationer och de kommer aldrig att finnas i framtiden heller.
Men du verkar ju mest ha ett tvångsmässigt behov av pipa samma klagovisa efter varje länk som postas.
Kallar mig nazi och tycker de är skrattretande att du blir kallad Jude, det där finska hyckleriet, antar jag.. och om du är en finsk sionist som sålt dig totalt till sionisterna så OK, det finns väl sådana också, uppenbarligen..
LIAR, CLOWN TO THE DEVIL
vid.me/vKlbh Long Live Syria 🇸🇾 ✌🏼
Så, vill du diskutera nått mer än gnälla så visst, men annars kommer jag inte svara på dina klagosånger och tangentsbordkriga är jag alldeles för väluppfostrad för att hålla på med.
Citat:
Ursprungligen postat av
JItterbugg
Detta är något som har ändrats tack gode gud för det. Nu kan ni judar/sionister/neocons inte längre vifta bort kritiken mot er som trams eller hat från nazister. Nu börjar gemene man i väst se vad som är vårat allra största hot, långt värre än MENA-invandring är och det är såna som du. Du och folk som dig gömmer dig bakom 'demokrati' och västvärldens militära resurser för att flytta fram judiska positioner i världen.
Du och din stam precis som MENA är inte vi, jag som Europe vill inte ha dig här. Sluta säg 'vi' och gör ditt smutsgöra själv.
Word Up på den, det är den största fördelen i den sinnesjuka invasion Syrien fått uppleva. Masken har fallit och världen ser vad Sionismen innebär, och hur de är ett gemensamt hot från ”Nazis” (européer) till ”terrorister” (muslimer)
Men de kommer tvångsmässigt fortsätta ett tag givetvis. Mig har de ofta problem att placera så brukar rabbla upp halva mänskligheten, nazi, Jihadi, kommunist, rasist, och storkukad ryss och allt däremellan i sitt hat där ofta verkar tycka att de själva är offer.
Det är värt o tacka Gud för tiden som oskyldiga offer i ”enda demokratin” omringad av onda antisemiter numera är inte bara tomma ord utan hyckleri som ”vanligt folk” också börja notera