Citat:
men båda är LIVMÖDRAR eller hur? så borde du då kanske fatta att i meningen "klara sig utanför livmdern" så gäller båda.
Ett foster sm dör utanför en artificiell livmoder är alltså enligt detta synsätt lika litet ett mänskligt liv som de som dör utanför ett mänskligt....så? behöver du då upprepa denna fråga 200 ggr tycker du?
men båda är LIVMÖDRAR eller hur? så borde du då kanske fatta att i meningen "klara sig utanför livmdern" så gäller båda.
Ett foster sm dör utanför en artificiell livmoder är alltså enligt detta synsätt lika litet ett mänskligt liv som de som dör utanför ett mänskligt....så? behöver du då upprepa denna fråga 200 ggr tycker du?
Haha, mm jag har en hand och en artificiell hand, är båda händer då?
Citat:
Vem prackar på sin sexmoral på vem/ vilka?
Du har din sexmoral...att det är FINE att knulla med människor som inte vill pga lust.
och det gör ju en radda rätt sjuka människor glada..ex. våldtäktsmän, de knullar också nämligen gärna andra utan att ta hänsyn till den viljan hos partnern.
jag har min.
Knulla hur mycket ni vill men gör det fan med folk som vill.
Du har din sexmoral...att det är FINE att knulla med människor som inte vill pga lust.
och det gör ju en radda rätt sjuka människor glada..ex. våldtäktsmän, de knullar också nämligen gärna andra utan att ta hänsyn till den viljan hos partnern.
jag har min.
Knulla hur mycket ni vill men gör det fan med folk som vill.
Exakt, låt vuxna människor som frivilligt väljer att ha sex ha det av vilken anledning de vill. Vi kommer ingen vart här, du skiter uppenbarligen i de kvinnor som utsätts, något du felaktigt anklagade mig för tidigare.
Citat:
Du blir sällan mördad frivilligt ; )
jepp jag vill förbjuda en rad saker jag menar är skadligt för samhället, andra individer etc etc..
hit hör mörda andra/ misshandla små barn/ förbjuda kvinnor ha sex med vem och när de vill
samt! springa runt och köpa andas kroppsöppningar för att runka i.
eftersom alla dessa saker leder till massa skit.
hit hör mörda andra/ misshandla små barn/ förbjuda kvinnor ha sex med vem och när de vill
samt! springa runt och köpa andas kroppsöppningar för att runka i.
eftersom alla dessa saker leder till massa skit.
Det är förbudet mot sexköp som bevisligen leder till massa skit. Det är därför nästan alla stora människorättsorganisationer är för en avkriminalisering.