Citat:
Ursprungligen postat av
SGDF
Som sagt det finns ju sidotrådar, men hur är aktiviteten där?
Jämför man strukturen här med da Costa-tråden, så ser man dock att något borde göras, men hur och av vem? Schlesien, vår moderator, har ju bidragit med en del där gällande dokumentsamling.
När det gäller det andra, så tycker jag att det är jäkla långskott att en nazigrupp med namnet Yggdrasil hade med fällandet av det svenska trädet att göra. Då skulle man ju kunna tillfoga att bonnlurken som gick bakom paret vid kiosken hade skogshuggarstil.
Undrar om man inte skulle vinna en del på ett fysiskt möte istället för att bjäbba i forumet. Jag har två tänkbara alternativ som gärningsman, den ene utesluter den andre, och ingen av dom är förmodligen rätt. Men jag har ingen lust att hänga ut dom här, och ja, det är högerfolk, men det är mer profession och fritidsintressen som gör dom intressanta. Dom förekommer inte i utredningen, så vitt jag har sett.
Det är väl lite av vitsen med att skriva i sidotrådarna, att det är mindre aktivitet där. Om någon skriver någon viktig information i huvudtråden så dränks den informationen av andra kanske ganska oviktiga inlägg på mindre än en dag.
De flesta som är specialintresserade av ett visst perspektiv läser motsvarande trådar då och då även om de inte chattar i undertrådarna. Har man något man tycker är viktigt tycker jag att man ska lägga in den informationen i en passande sidotråd och sedan citera och länka i huvudtråden.
Mannen som Ljubisa N såg gå efter Olof Palme vid korvkiosken borde nog inte beskrivas målande med andra ord än LN:s egna eftersom andra formuleringar det skulle kunna vara helt vilseledande.
#hashtaggar är en utmärkt idé för att förbättra sökfunktionen.