2017-11-19, 23:59
Medlem
Jaggermeisters avatar
Satte nyss sista sticket, 250mg Testo E i stjärten. Läste på en amerikansk bräda med en studie från en läkare, tror det var Meso-RX, att tiden man ska påbörja PCT efter stick,varierar på dos. T.ex 250mg var 14 dagar, 500mg var 21 dagar osv. Jag kommer inte ihåg exakt hur många dagar det stod respektive dos.

Hur många dagar efter rekommenderar ni mig att påbörja Nolvan? Bör jag käka lite Adex under PCT med nolvan?
Senast redigerad av Jaggermeister 2017-11-20 kl. 00:05.
Citera
2017-11-20, 02:37
Medlem
Aephirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Satte nyss sista sticket, 250mg Testo E i stjärten. Läste på en amerikansk bräda med en studie från en läkare, tror det var Meso-RX, att tiden man ska påbörja PCT efter stick,varierar på dos. T.ex 250mg var 14 dagar, 500mg var 21 dagar osv. Jag kommer inte ihåg exakt hur många dagar det stod respektive dos.

Hur många dagar efter rekommenderar ni mig att påbörja Nolvan? Bör jag käka lite Adex under PCT med nolvan?

Har själv provat både utan pct å med pct. Själv har jag nästan alltid start 2v efter testo e , anledningen till att en del rekommenderar olika har med hl att göra.

https://thinksteroids.com/articles/post-cycle-therapy-pct/

Där rekommenderar man faktiskt att börja tidigare med pctn, i övrigt är den där pctn ganska vettig. Vet att det finns studier som visar arimidex ökar egen produktion, han rekommenderar aromasin för att a-dex å nolva inte ska passa i hop, lika många tycker adex passar lika bra som aromasin, själv har jag kört med aromasin efter läst en del, vad det gäller dom 2 så tycker jag du ska läsa på å bilda en uppfattning.
Citera
2017-11-20, 13:14
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gustav2adolf
Om du ligger på AAS är det fina värden så det är inte mycket att nojja över

Misstänkte det, men skönt att höra ändå! Du hade liknande värden tidigare men låg lägre i B-Erytrocyter om jag minns rätt från en gammal tråd. Nåja, kommer att hålla koll på värdena så att de inte skenar iväg.
Citera
2017-11-20, 18:13
Medlem
Gustav2adolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
Misstänkte det, men skönt att höra ändå! Du hade liknande värden tidigare men låg lägre i B-Erytrocyter om jag minns rätt från en gammal tråd. Nåja, kommer att hålla koll på värdena så att de inte skenar iväg.

Nej du hade bättre värden än mig.
Jag ligger alltid ( även när jag är ren ) högt på HB och evf
Citera
2017-11-20, 21:42
Bannlyst
första gången jag tog steroider så hade jag helt sjuk hunger, var inte ens roligt för man var hungrig hela tiden hur mycket man än åt, men nu senaste kuren kände jag inte någon ökad hunger alls, kan det vara så att man fått dåliga steroider eller att man kommit högre upp i sitt genetiska max så kroppen inte bygger på sig lika mycket och därmed inte behöver lika mycket mat?
Citera
2017-11-20, 23:58
Medlem
womanzizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
0,25 mg är ju 1/4 av en adex...

hur tänkta du nu när han skrivit att tidigare så har han kört med primo och testo och då behövde han 0,25

eftersom han kör deca denna gången och det är progesteron med i bilden kommer hans östro sticka iväg betydligt mycket kraftigare om han inte kör caber eller prami..

utan detta kommer han få öka adexen om han vill hålla sig på samma eller lägre östro än sist så mycket kan jag lova dig..

suck uttala dig inte om du inte har någon aning om vad du snackar om, detta är en annan människas hormoner du mixar med inte med dina egna.. då gäller det o veta vad man håller på med inte bara prova o se vad som händer...
Kan du inte läsa? Dumma jävel.

Han körde på 0,25mg e4d.

Så ja, 0,25mg eod är en höjning.
Citera
2017-11-21, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av womanziz
Kan du inte läsa? Dumma jävel.

Han körde på 0,25mg e4d.

Så ja, 0,25mg eod är en höjning.

såg nu att jag läst slarvigt.. my bad ^^
Citera
2017-11-21, 12:49
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qirtero
första gången jag tog steroider så hade jag helt sjuk hunger, var inte ens roligt för man var hungrig hela tiden hur mycket man än åt, men nu senaste kuren kände jag inte någon ökad hunger alls, kan det vara så att man fått dåliga steroider eller att man kommit högre upp i sitt genetiska max så kroppen inte bygger på sig lika mycket och därmed inte behöver lika mycket mat?

Hmm... "fått dåliga steroider".. Helt ärligt så känns det som att du första gången du "fick steroider" kanske fick en näve dbol men nu fick en tub med kortison-salva. Eftersom du uppenbarligen inte verkar fatta konceptet med ANABOLA ANDROGENA Steroider och "vanliga" steroider samt att det inte direkt är en benämning för en samling preparat med samma effekt känns det även rimligt att anta att din kunskap i ämnet är noll.
Så istället för att du yrar å svamlar om halvfärdiga frågor som är komplett omöjliga ens för världens främste endokrinolog att besvara så borde du läsa och söka info om de preparat du använder samt vad som kan ha föranlett vad du nu har "råkat ut för".

Seså, lär dig nu rapa rätt å läs för helvete på lite om det du sysslar med.

Mvh,

-Alfred
Citera
2017-11-21, 17:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Hmm... "fått dåliga steroider".. Helt ärligt så känns det som att du första gången du "fick steroider" kanske fick en näve dbol men nu fick en tub med kortison-salva. Eftersom du uppenbarligen inte verkar fatta konceptet med ANABOLA ANDROGENA Steroider och "vanliga" steroider samt att det inte direkt är en benämning för en samling preparat med samma effekt känns det även rimligt att anta att din kunskap i ämnet är noll.
Så istället för att du yrar å svamlar om halvfärdiga frågor som är komplett omöjliga ens för världens främste endokrinolog att besvara så borde du läsa och söka info om de preparat du använder samt vad som kan ha föranlett vad du nu har "råkat ut för".

Seså, lär dig nu rapa rätt å läs för helvete på lite om det du sysslar med.

Mvh,

-Alfred

ehm... okej Alfred , glömde nämna att det var samma typ av steroid båda gångerna och ungefär samma dos ( Tosto E) e du nöjd nu? nu kanske du kan berika mig med din otroliga kunskap inom anabola androgena steroider.
Citera
2017-11-21, 17:46
Medlem
Citat:
ehm... okej Alfred , glömde nämna att det var samma typ av steroid båda gångerna och ungefär samma dos ( Tosto E) e du nöjd nu? nu kanske du kan berika mig med din otroliga kunskap inom anabola androgena steroider.

Nej det hoppas jag verkligen inte han gör när du har den attityden! Gör som oss andra. Googla och läs lite latmask.

mvh
Citera
2017-11-21, 17:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort
Nej det hoppas jag verkligen inte han gör när du har den attityden! Gör som oss andra. Googla och läs lite latmask.

mvh

Ja du, det heter tråden för nybörjarfrågor av en anledning, inte googla och läs tråden, men tack för hjälpen gubben.
Citera
2017-11-21, 23:00
Medlem
Citat:
Ja du, det heter tråden för nybörjarfrågor av en anledning, inte googla och läs tråden, men tack för hjälpen gubben.

du bör visa alfred mer respekt säger jag bara, han är en av dom smartaste här inne när det kommer till AAS (enligt mig) och jag har hängt här i en jävla massa år..

be snällt så får vi se om alfred orkar lägga ner sin energi på en ung pojk med taskig attityd...

alfred kan verka hård men det han säger är sant
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in