2017-11-17, 17:36
Medlem
Sillen.frunkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sealstryper
Jag vet inte om det räknas som att ta emot en flykting om man skaffar importerad flickvän

Har alla med thailändsk flickvän också en flykting i sitt hem ???
Bra poäng där...
Citera
2017-11-17, 17:39
Medlem
Sillen.frunkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ninja4Life
Jag noterar att Jonas Gardell är med på listan, men inte Mark Levengood. Undrar hur det hänger ihop?
Mark vet att andra folkgrupper lider värre, och dessutom är inte han rasist som #gillabarahazarer gänget är...amen
Citera
2017-11-17, 17:53
Medlem
sealstrypers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Är det krig i Thailand?

Det är krig i Syrien.
Och ??
Schyfferts "flyktingflickvän" kommer från Libanon .
Det är inte oroligare där än i Thailand , muslimer som bombar finns i Thailand också.....

Är det krig i Iran ?
10000-tals skäggiga barnlajvare kommer till Sverige därifrån med drömmar om livstids socialbidrag.

Det är inte många procent av de som kommer som flyr krig , de har ju tagit sig genom hela det fredliga Europa i sin jakt på högsta möjliga bidrag .
Senast redigerad av sealstryper 2017-11-17 kl. 17:59.
Citera
2017-11-17, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sealstryper
Och ??
Schyfferts "flyktingflickvän" kommer från Libanon .
Det är inte oroligare där än i Thailand , muslimer som bombar finns i Thailand också.....

Är det krig i Iran ?
10000-tals skäggiga barnlajvare kommer till Sverige därifrån med drömmar om livstids socialbidrag.

Libanon har tagit emot fler flyktingar än EU och USA tillsammans, bra att de får avlastning.
Citera
2017-11-17, 18:01
Medlem
Starobrnos avatar
Per Andersson och Louise Hoffsten, jag har uppskattat er för litteratur och musik. Ni borde fundera på hur ni skulle lyckats som halvt rebelliska författare eller musiker i ett totalitärt/muslimskt samhälle. Trodde ni hade mer iq.
Citera
2017-11-17, 18:19
Medlem
Citat:
Libanon har tagit emot fler flyktingar än EU och USA tillsammans, bra att de får avlastning.
Flyktingar som bor i stora tältläger som finansieras av EU och USA.

Det är också där på plats, i krigsområdena och dess närområden, som våra pengar gör mest nytta.
Istället lägger vi mångmiljarder på playstations, iPhones, SATS-kort och 90-talsfrillor till Afghanska hazarer från Iran som leker barn.
Citera
2017-11-17, 18:19
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Svenska kändisar i upprop för ensamkommande ungdomar

varav de allra flesta är afghaner. Vilket är olyckligt av bland annat dessa skäl:

Citat:
"Afghaner dömda för sexualbrott har proportionellt ökat kraftigt sedan 2015. 2017 är nästan var tionde dömd sexualbrottsling afghansk."

"Trots en explosionsartad mottagning av syriska män begår de drygt en tredjedel så många sexualbrott som afghaner."

"Landsgrupper med högst faktor / sannolikhet att begå grov våldtäkt är i turordning algerier, afghaner, tunisier, marockaner och palestinier."

"90% av gruppvåldtäkter begås av män med utomeuropeisk härkomst. Var fjärde våldtäktsman som agerat i grupp är afghan."

"Gruppvåldtäkter mot män har till 85% begåtts av afghaner och till 15% av iranier [många troligen av afghanskt ursprung]."

"Afghanska män utgör 22,9% dömda för grov våldtäkt och 2,37% av gruppen utrikes födda män; 22,9/2,37 ger en faktor på 9,66. Samtidigt utgör helsvenska män 69,23% av totalt antal män boende i Sverige, med 9,5% dömda för grov våldtäkt har helsvenska män en faktor på 0,14."

"Afghaner är den enskilt största landsgrupp som begått gruppvåldtäkt, följt av irakier och somalier."

Källa: https://pjjonasson.files.wordpress.com/2017/11/sexualbrottslighet_bland_man_fodda_i_sverige_och_i _utlandet_v4.pdf

Men samtidigt så är det fullkomligt logiskt att PK:iterna just vurmar så mycket för denna grupp och vill att så många som möjligt ska få stanna. PK:iter brukar alltid vurma för grupper med den högsta brottsligheten.

Ändå så kliar de fundersamt på huvudet när statistiken utvecklas så här:

(FB) Sexbrott ökar lavinartad i senaste BRÅ...

"Vad kan detta bero på?" undrar de och förstår ingenting.
Citera
2017-11-17, 19:50
Medlem
InflatableBoppos avatar
Nu lär varje hazar gå ut med att de är ifrån Zimbabwe Sa jag Afghanistan nä Zimbabwe go neger tjuter hazaren. Insert googla Zimbabwes huvudstad och kontinent.

http://www.friatider.se/migrationsverket-stoppar-alla-utvisningar-till-zimbabwe
Citera
2017-11-17, 20:29
Medlem
Sillen.frunkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InflatableBoppo
Nu lär varje hazar gå ut med att de är ifrån Zimbabwe Sa jag Afghanistan nä Zimbabwe go neger tjuter hazaren. Insert googla Zimbabwes huvudstad och kontinent.

http://www.friatider.se/migrationsverket-stoppar-alla-utvisningar-till-zimbabwe
Skrattar, ja dom kommer från allt möjligt...vad som passar...och nazikvinnan deras ledare, inga kvinnor leder män. Eller har Robban sett kön. ja vad vet jag mitt arma luder...
Citera
2017-11-18, 16:11
Medlem
InflatableBoppos avatar
Citat:
Är det krig i Thailand?

Det är krig i Syrien.

Är det krig i Afghanistan? UD avråder från resor till Thailand likt Afghanistan och Syrien. Jag ser inte varför du hackar på svenska män som räddar thailändskor från en säker död. Är thailändskor mindre värda? Skillanden är att svenska män inte får någon ersättning från kommun eller stat och får stå för försörjning och alla omkostnader.
Senast redigerad av InflatableBoppo 2017-11-18 kl. 16:41.
Citera
2017-11-18, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InflatableBoppo
Är det krig i Afghanistan? UD avråder från resor till Thailand likt Afghanistan och Syrien. Jag ser inte varför du hackar på svenska män som räddar thailändskor från en säker död. Är thailändskor mindre värda? Skillanden är att svenska män inte får någon ersättning från kommun eller stat och får stå för försörjning och alla omkostnader.

Du borde läsa på om Afghanistankriget, bli lite mer allmänbildad herr clown.
Citera
2017-11-18, 17:58
Medlem
InflatableBoppos avatar
Citat:
Du borde läsa på om Afghanistankriget, bli lite mer allmänbildad herr clown.

Precis som herr valp får läsa på och bli mer allmänbildad. Vuxna från Afghanistan ges exempelvis sällan asyl, Thailand är en diktatur UD avråder ifrån.. Av alla få Sverige lyckats sända tillbaka har ingen dött utöver en man som gick med i militären. Hela Afghanistan är inte i krig. Följ rektor Hamid och migrationsverket varav migrationsverket förvånas över att hazarer oftast hämtas upp av familj och släkt.

Utgångspunkt i FN's halvårsrapport
(FB) Ny statistik - Afghanistan är säkrare än Skåne - Hazarernas bluff synad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in