2017-11-17, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trngw
Något sådant inlägg tycks inte stå att finna. Ännu mer bullshit från din sida?
Eller kan du kanske presentera en länk till inlägget med receptet?
Sugar-Daddy dyker nog upp vad det lider. Han var ju här förrgår tex.
Kanske fel att kalla det recept. Men det var ingredienserna 4 st om jag minns det rätt.
Det är möjligt att Moderator tog bort efter som denna sa ifrån just då att ämnet var OT.
Hitintills har jag tyckt att du varit vettig i tråden. Men på sista tiden vet jag ej vad som flugit i dig.
Om jag ställer samma fråga till dig tre gånger för att lösa upp en knut. Så skiter du i att svara.
Då löser man inget. Och utan ärliga svar så är det bara tramsig pajkastning. Vill du samtala med mig får du göra det tillitsfullt annars kommer jag inte att svara dig hädanefter.
Senast redigerad av ottoplommon 2017-11-17 kl. 19:00.
Citera
2017-11-17, 18:35
Medlem
Trollet3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
En länk för den som vill veta mer om psykopater/narcissister, här angående hur de kan "lämna spår" efter sig. Medvetet. Apropå uttalanden av PM och den upphängda dockan. Detta är punkt 19 av 20.

Citat: NARCISSISTEN SOM LÄMNAR SPÅR BAKOM SIG förvarnar sina “offer”. Tidigt under relationen så ”råkar” han försäga sig och avslöjar sitt ”riktiga jag” genom att säga saker så som, "Du bör nog akta dig för mig" eller ”Se upp, man vet aldrig vad jag kan hitta på”. Vi skrattar tillsammans med honom och missförstår innebörden av hans ord. År senare och i färd med att ta i tu med den förödelse som han har lämnat bakom sig, så kommer hans ”offer” ihåg hans skrämmande varning. (slut citat)

(Detta passar också på johanna Möller och hennes :"Jag ska hänga dig i det där trädet" et etc.)

Här är hela länken:
http://www.narcissism.se/20
Jätteintressant, tack!
Citera
2017-11-17, 18:35
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Men du är ju bara obstinat. Du säger -Det stämmer inte! Om jag då frågar dig om korrekt info för man kan ju missförstått eller hur? Då nobbar du att svara. Sedan är du bra på att lägga ord i munnen på en också.Det blir inget ärligt konstruktivt samtal som leder någon vart.Jag tycker nog att det är du som trollar lite.Det hade varit fint om du bemötte med fakta istället för kanske.

Men käre värld. Du påstod ju att Sugar-Daddy hade fått ett raktetbränslerecept som innehöll SVARTKRUT () direkt ifrån någon på RML? Hör du inte hur det låter? Och du drar in namnet på en annan medlem också, som inte var här och kunde säga emot.

EDIT: visst var det väl du som påstod också tidigare i höstas, att Madsen använde nitroglycerin ( ) i sitt raketbränsle..?
Senast redigerad av Merwinna 2017-11-17 kl. 18:39.
Citera
2017-11-17, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Men käre värld. Du påstod ju att Sugar-Daddy hade fått ett raktetbränslerecept som innehöll SVARTKRUT () direkt ifrån någon på RML? Hör du inte hur det låter? Och du drar in namnet på en annan medlem också, som inte var här och kunde säga emot.

EDIT: visst var det väl du som påstod också tidigare i höstas, att Madsen använde nitroglycerin ( ) i sitt raketbränsle..?

Nej,jag sa krut. Jag är inte så intresserad av det där så jag lagt det på minnet. Du invänder inte när jag hänvisar till nämnda skribent om än frånvarande när du är ute efter helt ovidkommande sladder om Ditte King.
Skvallerkärring.
Citera
2017-11-17, 18:51
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Nej,jag sa krut. Jag är inte så intresserad av det där så jag lagt det på minnet. Du invänder inte när jag hänvisar till nämnda skribent (?) när du är ute efter helt ovidkommande sladder om Ditte King.
Skvallerkärring.

Jo det gjorde jag. Jag invände mot att du påstod att han hade sagt att Ms King's far var amerikan, och det hade han inte.
Citera
2017-11-17, 19:01
Medlem
Citat:
Jo det gjorde jag. Jag invände mot att du påstod att han hade sagt att Ms King's far var amerikan, och det hade han inte.
Du får nog redigera om det där till hela meningar om jag ska förstå det (?)
Samt svara på vad jag skrev och inget annat.
EDIT: Det framgick tydligt att DK är amerikan född i USA.
Hennes pappas namn är King.
Eftersom hon har ett danskt förnamn Ditte har hon nog även dansk anknytning.
Senast redigerad av ottoplommon 2017-11-17 kl. 19:08.
Citera
2017-11-17, 19:20
Medlem
Trollet3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunkjobb
Nej för helvete, räcker det aldrig med ditt efterblivna pladder? Det är ingen djävel som har bevisat det och precis allt, ja allt tyder på att PM styckade för att han gillade att göra det.
Nej, för set vet vi faktiskt inte. Det kan kanske ha varit en kombination. Kanske du vill berätta varför du helt verkar utesluta en transportstycknin och inte bara vräka ur dig skit.
Citera
2017-11-17, 19:31
Medlem
Citat:
En länk för den som vill veta mer om psykopater/narcissister, här angående hur de kan "lämna spår" efter sig. Medvetet. Apropå uttalanden av PM och den upphängda dockan. Detta är punkt 19 av 20.

Citat: NARCISSISTEN SOM LÄMNAR SPÅR BAKOM SIG förvarnar sina “offer”. Tidigt under relationen så ”råkar” han försäga sig och avslöjar sitt ”riktiga jag” genom att säga saker så som, "Du bör nog akta dig för mig" eller ”Se upp, man vet aldrig vad jag kan hitta på”. Vi skrattar tillsammans med honom och missförstår innebörden av hans ord. År senare och i färd med att ta i tu med den förödelse som han har lämnat bakom sig, så kommer hans ”offer” ihåg hans skrämmande varning. (slut citat)

(Detta passar också på johanna Möller och hennes :"Jag ska hänga dig i det där trädet" et etc.)

Här är hela länken:
http://www.narcissism.se/20

Intressant!
När mördaren/sexualsadisten Ulf Olsson var en fri man blev han intervjuad i TV om hemlöshet.
Hans lägenhet var tom. Han satt på golvet lutad mot en vägg. Bakom honom hängde två teckningar som han gjort.
Den ena föreställde en hand som höll i trådar. I trådarna hängde en liten hjälplös flicka.
Den andra teckningen kommer jag ej ihåg. Men på samma tema.
Två mord. Han njöt nog att se sig själv i TV med svaren hängande bakom honom. Vem mördade Janice och lilla Helen? Ingen visste det då. Men Ulf Olsson "lämnade ett spår" till hela svenska folket.
EDIT:Kanske PMs testdocka minner om ett tidigare mordoffer sänkt i sundet?
Senast redigerad av ottoplommon 2017-11-17 kl. 19:50.
Citera
2017-11-17, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kugutt
Jag har tenkt lite på det här, det med at PM levde som om det var " no tomorrow". Kan henda han hadde en förutanelse/ feeling at hans virke en dag vill få et snabbt slut. Kanskje han innerst inne "visste" at lagen/ verkligheten ville komma honom ikapp. Han har nog haft sina mörka hemligheter en god stund.

Selvfölgelig hade han haft sine mörke tanker lang tid innen drapet. Og at han visste han skulle gå i stöpet antingen eller. Nå år senare. Hans siste show var drapet av KW. Han kunde ikke motsa impulserne sine.
Senast redigerad av zilvereko 2017-11-17 kl. 20:31.
Citera
2017-11-17, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollet3
Ja just det! Att piloternas ord när de fått ”dödsinsikt” var mamma. Men det var något mer..

Ja naturligtvis! Här var det han själv som skulle regissera och utföra ett bestialiskt mord.
Citera
2017-11-17, 20:04
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Selvfölgelig hade han haft sine mörke tanker lang tid innen drapet. Og at han visste han skulle gå i stöpet antingen eller. Nå år senare. Hans siste show var drapet av KW.

Varför skulle det ha varit det? Han hade ju sina raketuppskjutningar planerade samma månad. Varför skulle han vilja missa dem, som han arbetat så mycket för? Det är ju bara att läsa på hans blogg dagarna innan - det där var ingen man med fatalistiska ödestankar eller självmordstankar. Det stämmer inte alls.
Citera
2017-11-17, 20:15
Medlem
Citat:
Varför skulle det ha varit det? Han hade ju sina raketuppskjutningar planerade samma månad. Varför skulle han vilja missa dem, som han arbetat så mycket för? Det är ju bara att läsa på hans blogg dagarna innan - det där var ingen man med fatalistiska ödestankar eller självmordstankar. Det stämmer inte alls.

Kanske han oroade sig för att von Bengtsson skulle lyckas bättre än han själv?
Som PM såg på saken var det ett krig. Det handlade om hans prestige.
När det gäller PMs blogg så tror jag att man inte ska tolka det allt för bokstavligt.
Om PM är Narcissist (vilket jag tror) ljuger,skryter han väldigt mycket.
Jag tror aldrig att han ärligt skulle dela med sig av sina farhågor om ett eventuellt misslyckande med sitt eget raketprojekt tex. Det han sagt själv efter häktningen är att han kännt sig väldigt "pressad" tiden före ubåtsfärden.
Men det har han nog inte skrivit något om på sin blogg,eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in