2017-11-17, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RadikalFail
Var får du cancer från?
Har du andra källor, så får du gärna citera dem.
Citera
2017-11-17, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arkhamist
Man pratar om "kroniskt lungemfysem" vilket alltså betyder KOL, en sjukdom som man oftast får genom gränslös tobaksrökning under många år.

knappast underlättat av att han fick diagnosen redan som 25-åring och likväl valde att ösa på med bolmande och alkohol... säga vad man vill men han ryggade inte för livet iaf, sen kan man ju tycka vad man vill om hans livsstil eller sexualitet
Citera
2017-11-17, 18:03
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RadikalFail
Vad har Gardell med detta att göra?
Vet du, sluta sitt och fabulera och bara gorma. Du kan ju starta en egen tråd om dina teorier istället.

Drack kan jag ju förstå inte är så smart. Men vad tusan har rökande med detta att göra? Blir man automatiskt sämre människa för det?
Det är väl knappast normalt att dö med slangar och lungmaskiner vid 59 års ålder? Klart han har rökt och betett sig. Bara för att han är kändis ser jag inte upp till honom som du gör. Patetiskt att skaffa barn när han visste vilken storkonsument han var av sprit och tobak. Unga pojkar var också en last.
Senast redigerad av Zoom008 2017-11-17 kl. 18:06.
Citera
2017-11-17, 18:05
Medlem
Träffade han på en sk (släkträff/sammankomst i början på nittiotalet), efter änglagård, mitt dåvarande hade något släktskap med honom. Ytterst ödmjuk och vänlig,kunde blivit en början till en redig bromance, tills min kvinna sa , "-Du vet väl att han är bög! Nej det visste jag inte på den tiden, han var ju den hetrosexuella nittiotalsmannen personifierad.!" Shit, men inget ont om denna man ,han var som han var.
Citera
2017-11-17, 18:13
Medlem
Har inte lyssnat på hans musik men tycker han var en bra skådis. Kanske mest för sin roll som Zac i Änglagård. Passade perfekt i den rollen.
Citera
2017-11-17, 18:14
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob
Är tornet i Fort Boyard sista anhalten?

Oerhört tragiskt i alla fall.
Exakt min tanke. Alla utom Börje Ahlstedt är väl döda?
Citera
2017-11-17, 18:15
Medlem
Nämen! Ett fullfjädrat, judiskt PK-homo med pederast-vibbar går och trillar av pinn. Det måste firas! Synd bara att Bergström och Nutley fortfarande besmittar världen med sin närvaro. Kanske man kan återanvända Wolffs HIV och aids-attackera dessa svenskfientliga horfittor?
Citera
2017-11-17, 18:17
Medlem
Man vet att man börjar bli gammal när;
Man i sin ungdom brukade knulla Rickards pojkväns klasskompis storasyster.

Får väl börja fila på testamentet.
Senast redigerad av StationOdenplan 2017-11-17 kl. 18:20.
Citera
2017-11-17, 18:18
Medlem
RadikalFails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greenhat
Har du andra källor, så får du gärna citera dem.

Saxat från aftonbladet:
Citat:
Berättade om sin sjukdom

Den folkkäre Rikard Wolff har undre flera år lidit av den ärftliga och kroniska lungsjukdomen lungemfysem, som gjort att han haft svårt att andas.

Lungemfysem är inte cancer.
Citera
2017-11-17, 18:18
Medlem
Åkte lokalbuss en gång i sthlm för några år sedan.

Vid Zinkensdamm klev han plötsligt på bussen mot Hornstull. Han sa till chaffisen att han hade glömt sin biljett och undrade om han fick åka med ändå. Det fick han.

Gissar att mannen inte direkt lämnar en större förmögenhet efter sig till någon bögorganisation om han inte ens kunde kosta på sig några tior för en bussbiljett. Antar han la sina få slantar på cigg och kondomer med hallonsmak.
Citera
2017-11-17, 18:23
Medlem
Enmansdemos avatar
En pot extrafläck sarkom på kranen
https://www.hant.se/wp-content/uploads/2017/11/wolff-1200x629.png
Det på tuttarna skulle kunna vara fula åldersfläckar också

"010 drabbas han av gulsot, lungemfysem, astma, separerar från sin pojkvän"

Klassas separering ifrån pojkvänner som den yttersta opportunistiska infektionen?, jag tror det.
Dom övriga vet jag inte om dom är lika opportuna?
Senast redigerad av Enmansdemo 2017-11-17 kl. 18:32.
Citera
2017-11-17, 18:26
Medlem
LuluBrooksies avatar
Rökte inte han ganska friskt hela sitt liv? Det är väl en av anledningarna till att man får lungemfysem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in