2017-11-16, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trngw
Efter den första artikeln där Deirdre King dök upp på bild, var jag helt övertygad om att hon var en man (rent biologiskt).

Men efter att ha sett lite olika bilder blev jag fundersam, och efter att ha sett denna video, lutar jag nu mer åt att Deirdre är en kvinna. Man kan väl säga som så, att bilden i den första artikeln inte direkt var till hennes fördel. Hon har ju en del drag lite åt det manliga hållet, men det är ju inget direkt ovanligt, det kan många tjejer ha.

Det lite konstiga är väl att hon tycks ha dykt upp under lite olika namn, men jag tror bara jag sett en bild som tycks föreställa henne, men med ett annat namn. Kan ju varit ett rent typo.

https://ekstrabladet.dk/112/madsens-elskerinde-kvinderne-var-vilde-med-peter/6815492

Det spelar väl ingen som helst roll om man är en hon, han, hen eller det? Kanske en mix av allt. Madsen har lik förbannat mördat, styckat, dumpat henne i Öresund efter ett lustmord.
Citera
2017-11-16, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
De var en väldigt mörk tidsepok. Man lobotomerade för struntsaker (var sjätte dog vid ingreppet).
Familjen Kennedy USA hade tex en lätt förståndshandikappad dotter. Hon blev lobbad pga av puberteten och familjens rädsla för skandal om hon skulle bli gravid. Levde sedan som en grönsak på ett hem hela livet. I vårt land var det Patron som bestämde vilka statarbarn som skulle till Vipeholm. Och människor som bedömdes tillhöra resandefolket steriliserades. Helt sjukt då det oftast var friska människor som både lobbades och tvångssteriliserades.
Jag tror på en kombination av sjukvård samt att se till att barn lever drägligt. Att vi har ett bra skyddsnät. Inget barn ska behöva växa upp under så fruktansvärda omständigheter som mördaren/sexualsadisten Ulf Olsson växte upp utan att någon vuxen ingrep.Låter bra om vi i framtiden kan koda bort somatiska sjukdomar. Jag tror att man i framtiden även kan göra något åt det vi kallar "psykopatgenen". Ja, det ska bli mycket intressant när PMs rättspsykiatriska utlåtande kommer.

Ja, håller med, sedan är det nog bara en våt dröm, att ingen i vårt "rika" land inte drabbas. vart möjligheterna med DNA tar väger vet vi inte, rent biologiskt kommer det kanske att kunna ge en hel livsprognos för ett barn i många avseenden.......det är kluvet....
Citera
2017-11-16, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Det spelar väl ingen som helst roll om man är en hon, han, hen eller det? Kanske en mix av allt. Madsen har lik förbannat mördat, styckat, dumpat henne i Öresund efter ett lustmord.
Har PM mördat Deidre King nu också?
Jag sitter och väntar på svar från dig på mina frågor om PMs finanser?
Citera
2017-11-16, 23:47
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Inlägg raderade. Håll er till ämnet, tack // Mod
Citera
2017-11-16, 23:52
Medlem
Citat:
Tror du danska staten(dvs Socialbidrag)betalar det? Är du dum på riktigt?

Vad tror du man använder sponsring till? Det är pengar som ska gå till att förverkliga idéer.
Men man kan inte arbeta utan verkstad och utrustning.
Så vem betalar för det? Har du källa på ditt påstående?
Har du ett eget företag?

Ubåtsföreningen betalade en hel del (slut nu), donationerna gick väl oavkortat till ett konto, som betalade allt de övriga du nämner, arbetskraften var gratis. ALLT betalades av Andra än PM själv. Det var hela tanken!

Det stora problemet var att PM inte hängde med i utvecklingen och konkurrensen längre. Föreläsningarna blev glesare, likaså hans nyhetbrev på ing.dk samt fick han förbud att mot betalning ta med folk på ubåtsturer.

Vilka inkomster hade Madsen själv?
Citera
2017-11-16, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whyback
Ja, håller med, sedan är det nog bara en våt dröm, att ingen i vårt "rika" land inte drabbas. vart möjligheterna med DNA tar väger vet vi inte, rent biologiskt kommer det kanske att kunna ge en hel livsprognos för ett barn i många avseenden.......det är kluvet....
Tyvärr kan alla goda uppfinningar användas till något ont också
Människan är uppfinningsrik på att komma på att använda goda uppfinningar till vidriga saker.
Snart är vi hälften människa och hälften robot.
Eller så tar robotarna över och gör sig av med oss
Nu är vi ute i spenatlandet och cyklar. Men det här är nog ett ämne som skulle intresserat Kim Wall.
Och även Madsen.Får skylla på det.
Citera
2017-11-17, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
PM kommer inte ha så stort nöje av de nytillkomna beundrarna framöver. De får väl stå och tråna tillsammans i snöslasket utanför fängelset i vinter.

Dessutom blir det sällan så fantastiskt som Förövaren fantiserat om. Det blir ett riktigt slaskigt hanterande .....
Citera
2017-11-17, 00:06
Medlem
Citat:
Tyvärr kan alla goda uppfinningar användas till något ont också
Människan är uppfinningsrik på att komma på att använda goda uppfinningar till vidriga saker.
Snart är vi hälften människa och hälften robot.
Eller så tar robotarna över och gör sig av med oss
Nu är vi ute i spenatlandet och cyklar. Men det här är nog ett ämne som skulle intresserat Kim Wall.
Och även Madsen.Får skylla på det.

Tror de flesta får börja att byta inriktning, skrev det tidigare, för det är en hög OT varning nu ( om jag skulle varit moderator, hade jag tar bort minst 50% av de senaste timmarna, och lagt varningar....sån är jag...).

Tillbaka till PM, som uppenbarligen inte haft den bästa av uppväxter. Kombinerar man det med förmodade ärvda gener, som sannolikt ligger åt AST och stor känslighet för negativ psykisk påverkan, är man knappast förvånad över var som hänt, i efterhand. Grundfrågan är, igen, dödsorsaken. Det övriga är ganska klart.

Det pågår en RPU, där kommer dessa funderingar att landa i ett svar.
Senast redigerad av Whyback 2017-11-17 kl. 00:11.
Citera
2017-11-17, 00:12
Medlem
Trollet3s avatar
Citat:
Tror du danska staten(dvs Socialbidrag)betalar det? Är du dum på riktigt?

Vad tror du man använder sponsring till? Det är pengar som ska gå till att förverkliga idéer.
Men man kan inte arbeta utan verkstad och utrustning.
Så vem betalar för det? Har du källa på ditt påstående?
Har du ett eget företag?
Ubåtar och raketer är Fånens intresse. Vad har PM för yrke? Vad har han haft för yrke? Någon som vet? Folk kallar honom för uppfinnare, så jag undrar också vad han har uppfunnit, någon som vet det?
Senast redigerad av Trollet3 2017-11-17 kl. 00:27. Anledning: Tillägg
Citera
2017-11-17, 00:22
Medlem
trngws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av workeatsleeprepeat
och fitta får jag hur mycket som helst.

Tro fan det, det är ju bara att du tittar dig i spegeln
Citera
2017-11-17, 00:24
Medlem
Trollet3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trngw
Tro fan det, det är ju bara att du tittar dig i spegeln
😂😂🤣🤣🤣🍻
Citera
2017-11-17, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Ubåtsföreningen betalade en hel del (slut nu), donationerna gick väl oavkortat till ett konto, som betalade allt de övriga du nämner, arbetskraften var gratis. ALLT betalades av Andra än PM själv. Det var hela tanken!

Det stora problemet var att PM inte hängde med i utvecklingen och konkurrensen längre. Föreläsningarna blev glesare, likaså hans nyhetbrev på ing.dk samt fick han förbud att mot betalning ta med folk på ubåtsturer.

Vilka inkomster hade Madsen själv?

Hur länge har ubåtsföreningen funnits och "betalt en hel del".
Du menar nog enbart till Nautilus tror jag.

PM har arbetat med raketer och tre ubåtar i mer än 20 år.
I stort har alla sponsorpengar har gått till verksamheten.
Med tanke på hur mycket PM arbetat,helt uppslukad av sina projekt så tror jag han haft väldigt,väldigt låg timpeng. Det har nog varit mycket obetalt arbete för PM.
Något lyxliv har ingen anklagat honom för.
Så jag vet inte vad du menar med " parasiterande livsstil".
Alla människor som arbetar har väl rätt till mat iallafall.
Bostad och bil har han inte haft förrän på senare år,kläder från överskottslager.

Sedan har han arbetsledande funktion på rymdlabatoriet.
Det är han som lär och handleder. Som chef har ju han ansvaret.
Om någon klantar sig får ju PM stå på natten och rätta till misstaget.
Det är sant att han har nytta av hantlangare som hjälper honom att svetsa medans han jobbar med det tekniska,motorer och konstruktioner.
Men sådana där arbetslösprojekt brukar vara människor som har det knepigt på arbetsmarknaden.
Så många har det nog varit mer problem än nytta med.

Människor har många lager. Alla lager behöver inte vara usla.
Även om man gjort sig skyldig till ett fruktansvärt vidrigt sexsualsadistiskt mord.
Har du varit i arbetsledande roll? Har du haft ett eget företag? Har du arbetat med tillverkning.
Jag har. Man blir inte rik på det. Man jobbar jämt.Bor i sin verkstad. Men man älskar det man gör.
Och eftersom man jobbar jämt behöver man inte så mycket pengar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in