Citat:
Ursprungligen postat av
experten10
Jag undrar om moderatorerna ser något problem med att diskutera motdemonstranter i NMR-tråden.
Ja. Kenneth Malmkvist. Är han aktivist eller bara medlem? Jag tänker även på herr Saxlind själv. Vi vet att han bär runt på en hel del vikt. Tio pull-ups utan avbrott klarar han? Jag har svårt att se det... men det kanske går.
Nu förstår jag såklart att du vill ha mina inlägg om vänsterextremisterna raderade, för det är ingen vacker läsning. Det är som att hälla salt i ett öppet sår för hela den vänsterliberala sfären i landet håller på att fall samman.
inte en aning, jag är inte medlem i Nordiska motståndsrörelsen.
Saxlind har som jag förstått det styrketränat i många år, och om jag inte missminner mig så tränar han även kampsport. Utav de klipp och bilder jag sett på Saxlind så ser man ganska väl att han är vältränad. Du kan inte enbart gå på fettprocent när du utvärderar en människas styrka.
Titta på valfri Strongmantävling så ser du att personerna bär runt på en hel del fett. Dessa personer tjänar inget på att ligga inne med ett synligt 6-pack. Utan här handlar det om ren styrka, som du bevarar genom att äta rejält med mat.
Om du känner att jag ska lära dig mer om träning samt kostrådgivning så hänvisar jag dig vidare till
(FB) Träning, kost och kosttillskott
Annars på PM (du talar med en Expert som styrketränat i över 10 år experten10)