Vem var vd efter Pg Gyllenhammar dä o den yngre som slutade -71 i thule/skandia?Speciellt runt 1985-1986
Man kan ju tänka sig att de som var vd.ar var även med i stay behind men jag har svårt att hitta det.
Svensk Hemslöjd och klädbutiken Sarri hade Wt-män besökandes stöddiga som provade samband dagen innan eller samma dag som mordet. De bortförklarades med att "de kunde inte veta att mordet skulle ske eller liknande av polisen PU ingen visste att OP skulle gå förbi här" Man ringde polisen men ingen kom-var det införstått av polisen att det var en natoövning?
Jag tycker det haltar betänkligt det resonemanget iom att Stay behind fanns där och var hemligt kan tom OP hållt det hemligt för Lisbet att man skulle gå där. Det är inte lätt att fråga Lisbet om saken heller för att hon o sönerna tystats.
Dessa wt män kanske inte kände till mordet men var med i en övning jag tycker det skall offentligöras PU har haft sin tid nu får de släppa det till anomnyma användare på flashback som inte har nepotism eller andra hållhakar för att det ska gå framåt.
Att namnen inte kommer fram och att Pu säger det är kollat ser inte bra ut. 31 år o ingen wt man är känd
Samtidigt personer som arbetade på sarri eller svensk hemslöjd kan vi ju ringa upp själva på forumet få signalament eller visa bilder för personalen om de känner igen någon av alla poliser militärer som nämnts i tråden Vips så har vi en träff sen kan vi börja munhuggas med dem. Någongåång måste det självspelande pianot börja spela
Visste jag inte att Gunnarsson var på sheraton o drack kaffe med Ivan Birchan som ju påstått sig fått erbjudande att knäppa OP.
https://www.youtube.com/watch?v=OFiCgwdyGNY