2017-11-16, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Jag tippar på Daniel Nannskog?

manspread

https://andrev.cafe.se/wp-content/uploads/sites/36/2016/08/nannskog.gif

Kemis med Soran dessutom..
Citera
2017-11-16, 15:44
Medlem
SpecialEditions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eshkoshka
Jag har läst första inlägget flera gånger och hittar fortfarande inget om att personen jobbat som expert på sitt gamla jobb.
Okej, det var kanske lite otydligt att du skulle följa länken till AB.
Här är en annan länk med info om att han varit expert tidigare:
https://www.expressen.se/sport/fotboll/nannskog-bryter-med-tv-kanalen-skonast/
Citera
2017-11-16, 16:01
Medlem
Har en väninna som sa till mig att hon råkat ut för N*nnsk*g när hon jobbade i Norge för några år sedan. Så det kan vara han.
Citera
2017-11-16, 16:15
Avstängd
outback4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cjmastermind
Har en väninna som sa till mig att hon råkat ut för N*nnsk*g när hon jobbade i Norge för några år sedan. Så det kan vara han.

Ojoj,hur ska SVT fixa det här om det stämmer med DN
DN har rätt hudfärg enligt svts värdegrund
så detta kommer tystas,enklare om det är GS,en vit man...
Citera
2017-11-16, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cjmastermind

Berätta mer
Citera
2017-11-16, 17:53
Medlem
kristofferGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frankkk
Kolla in denna chefens senaste tweets: https://twitter.com/vegardjh

Å från artikeln han länkar:
For meg som leder på Sporten er det spesielt en sak som er smertefull. Det gjelder en av kanalens tidligere profiler der det gikk halvannet år fra den første saken dukket opp til vedkommende var oppsagt. Der var reaksjonen verken rask eller resolutt nok, og prisen for at jeg sov på vakt har uskyldige, kvinnelige medarbeidere måtte betale. Det beklager jeg dypt på egne vegne og på vegne av bedriften.
Det är Nann*kog

Titta på svaret på tweeten från 9:19 14 november lite längre ner. Namnet som suddats över. Det är uppenbart.
Citera
2017-11-16, 17:53
Medlem
Från Café's artikel om Soran Isamil.

De har varit bekanta i ett år och ingår båda i en bekantskapskrets bestående av mer eller mindre avdankade Stockholmsprofiler: Daniel Nannskog, Björn Runström, Patrik Gerrbrand, José Monteiro, Pablo Piñones-Arce, Alexander Östlund. De ses på Söder för att käka lunch eller tippa.

Alltså fyfan vilket rövgäng det verkar vara... Undra vad som diskuteras mest, senaste "erövringen" eller fotbollen?...
Citera
2017-11-16, 17:54
Medlem
Innerfittefetts avatar
Ja Nannskog ser ju ut att ha negergener och stämmer dessutom in på flera parametrar.
Nån som har lite mer info om bakgrund? Är han adopterad, infödd eller invandrad?

Det lär väl snart visa sig om det är Nannskog då han lär plockas bort från SVT....
Citera
2017-11-16, 17:56
Medlem
Innerfittefetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Från Café's artikel om Soran Isamil.

De har varit bekanta i ett år och ingår båda i en bekantskapskrets bestående av mer eller mindre avdankade Stockholmsprofiler: Daniel Nannskog, Björn Runström, Patrik Gerrbrand, José Monteiro, Pablo Piñones-Arce, Alexander Östlund. De ses på Söder för att käka lunch eller tippa.

Alltså fyfan vilket rövgäng det verkar vara... Undra vad som diskuteras mest, senaste "erövringen" eller fotbollen?...
Vad är de andra för rövare? Har du några länkar till nåt smaskigt eller är de bara polare med Nannskog?
Citera
2017-11-16, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Innerfittefett
Vad är de andra för rövare? Har du några länkar till nåt smaskigt eller är de bara polare med Nannskog?

Ett gäng gamla avdankade fotbollspelare som tyckte det var roligare att hänga på Stureplan än på träningsanläggningen.
Citera
2017-11-16, 18:11
Medlem
mjukmjukares avatar
Jag vet med 100% säkerhet att D*niel N*nnsk*g fick foten med omedelbar verkan från Djurgårdens IF för många år sedan (slutet 90 -tal) pga en sexhärva. Kan dock inga detaljer om vad och hur men källa är första hands info från dels kontakter inom DIF och dels från Krim.kommisarie inom Stockholmspolisen som fanns i utkanten av ärendet.

Om det är detta som åsyftas i denna tråden vet jag dock ingenting om.
Men DN har figurerat i sexhärva, om än för länge sedan i det jag syftar till.

Citera
2017-11-16, 18:20
Medlem
volvo 240s avatar
Jag förstår inte hur nån kan få sparken pga anklagelser. Det måste ju finnas bevis och substans bakom anklagelserna för att man ska sparkas. Polisanmälan, fälld i rätten etc. Annars kan ju folk hålla på och säga vadsomhelst och så kan vi inte ha det i en rättstat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in