2017-11-15, 19:00
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TVZ
Failing

https://mobile.twitter.com/realDonaldTrump/status/930840960346611712

Trade

https://mobile.twitter.com/realDonaldTrump/status/930837616714571776

Kan vara stavningsprogramet som fuckar upp, skulle det vara en kod så skulle vi se betydligt fler konstiga stavningar...att bara ha ett ord som är fel är inte en kod utan ett misstag
Citera
2017-11-15, 19:00
Medlem
TokyoBarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Ser inget som sticker ut....

http://www.bilddump.se/bilder/20171115185803-84.216.16.135.jpg

Osäker på World bara, men dom andra verkar lite suspekta.
Senast redigerad av TokyoBarn 2017-11-15 kl. 19:03.
Citera
2017-11-15, 19:04
Medlem
Citat:
Kan vara stavningsprogramet som fuckar upp, skulle det vara en kod så skulle vi se betydligt fler konstiga stavningar...att bara ha ett ord som är fel är inte en kod utan ett misstag

Din tråkmåns😁

Det är kod.

BPWTF

Lös det istället för att vara tråknegativ.
Citera
2017-11-15, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
Det Trump hintar om kanske är de 3 som var fängslade i Kina men blivit frisläppta nu?

Håller med jag hade aldrig hållt käppen i högerhand oavsett vilket ben jag hade ont i (är vänsterhänt).
Ok köper det med dominanta handen men Bidens "dominanta" hand är ju den högra?
Citera
2017-11-15, 19:06
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TokyoBarn
http://www.bilddump.se/bilder/20171115185803-84.216.16.135.jpg

Tror som sagt att ni ser in för mycket i det hela, Okhams rakkniv gäller i första hand, hade det varit en kod så hade vi set något i stil med: "idaG så håller stOlsraDerna rena från Diverse gästernA detta Gäller fram tills onsdag" (God Dag) visst mitt exempel är extremt lättläst men sådana dolda meddelanden gör man oftast inte i korta meddelanden, gå igenom alla hans tweets så kommer ni att upptäcka liknande slarv/fel det kan jag lova er.

Plus varför skulle han sända dolda meddelanden, det finns inget att tjäna på att hålla på med det när man är president åtminstone inte via twitter
Citera
2017-11-15, 19:11
Medlem
madtops avatar
Citat:
Din tråkmåns😁

Det är kod.

BPWTF

Lös det istället för att vara tråknegativ.

Vad är det för vits med att skriva tweets som innehåller "kod" som ingen förstår?

Big Psyops (for) White Trash Fuckers
Citera
2017-11-15, 19:11
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K1ngen
Ok köper det med dominanta handen men Bidens "dominanta" hand är ju den högra?

Du menar McCain eller är det i något annat fall du syftar på med Joe Biden?

Men jo, jag tror han är högerhänt men som jag sa så är det vanligast att man använder den dominanta handen med käpp, det finns de som använder sin icke dominanta hand också för att lättare kunna ta saker och kunna skriva under saker osv...Jag har själv använt käpp flitigt under en period och det hände att om jag visste att det var en dag när jag behövde skriva under saker eller bära saker så fick jag bita i det sura äpplet och använda mig av min vänsterhand, man rör sig bara klumpigare för att man inte är van vid att använda sin icke dominanta hand på det sättet.

Sen finns det ju även pennor som funkar absolut bäst med en specifik hand, vet att vissa "fountain penns" är menade att endast användas i väster hand osv
Citera
2017-11-15, 19:12
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Att du överhuvudtaget hamnat på konspirationsforumet med så fruktansvärt dålig fantasi föranleder tamejfan en ny tråd i samma konspirationsforum.

Jag har fantasi men det betyder inte att jag sväljer konspirationsteorier, jag ställer frågor istället för att bara lyssna/läsa
Citera
2017-11-15, 19:18
Medlem
Citat:
Jag har fantasi men det betyder inte att jag sväljer konspirationsteorier, jag ställer frågor istället för att bara lyssna/läsa

Men du, här diskuterar vi det Q skriver och om man utgår från att det finns substans i det så gäller ”Everything has meaning” ”Nothing is coincidence”.

Då är det självklart så att flagranta stavfel i Trumps tweets under tiden detta pågår är högst relevanta.

Skärp dig.
Citera
2017-11-15, 19:27
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Men du, här diskuterar vi det Q skriver och om man utgår från att det finns substans i det så gäller ”Everything has meaning” ”Nothing is coincidence”.

Då är det självklart så att flagranta stavfel i Trumps tweets under tiden detta pågår är högst relevanta.

Skärp dig.

Fast det gäller även att kunna acceptera att det finns de som kommer att ifrågasätta den hypotesen, det är ett diskussionsforum och inte en blogg...

Jag ser inga tecken på hemliga koder i Trumps twittrande, som jag även sa så kommer ni att se liknande stavfel om ni går tillbaka till 2016 så det behöver inte betyda något
Citera
2017-11-15, 20:42
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Du menar McCain eller är det i något annat fall du syftar på med Joe Biden?

Men jo, jag tror han är högerhänt men som jag sa så är det vanligast att man använder den dominanta handen med käpp, det finns de som använder sin icke dominanta hand också för att lättare kunna ta saker och kunna skriva under saker osv...Jag har själv använt käpp flitigt under en period och det hände att om jag visste att det var en dag när jag behövde skriva under saker eller bära saker så fick jag bita i det sura äpplet och använda mig av min vänsterhand, man rör sig bara klumpigare för att man inte är van vid att använda sin icke dominanta hand på det sättet.

Sen finns det ju även pennor som funkar absolut bäst med en specifik hand, vet att vissa "fountain penns" är menade att endast användas i väster hand osv

Han förefaller vara vänsterhänt i det flödet jag läst.

Men inte katten håller man käppen nödvändigtvis i den dominanta handen? Då gör den ingen nytta om man skadat kontralaterala foten.
Citera
2017-11-15, 20:45
Medlem
Trump ska säga någonting idag vid 21 ikväll.
Citat:
UPDATE: President Trump will deliver remarks at 3:30 p.m. ET in the Diplomatic Room, White House says

https://twitter.com/CBSNews/status/930880843278704641
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in