Citat:
Ursprungligen postat av
Sumer
Det finns frågetecken vilken flyktväg mördaren tog, det finns frågetecken om vilka personer som var på mordplatsen eller inte, det finns teorier om ensam galning, Stay-behind osv.
Så det är inte underligt att det spekuleras om alla möjliga scenarion, du kanske har några särskilda kunskaper som gör att du kan värdera rimligheten i palmerelaterade saker men du har en besserwisseraktig attityd som nog kan irritera en del människor.
Om du vet att något är fel påpeka gärna men det vore också bra om du kunde berätta det som hänt istället isåfall.
Det är bara att gå bakåt i tråden. Allt är tröskat om och om igen men ändå återkpmmer samma personer gång på gång till samma resonemang.
Det var år sedan vi kom fram till att enbart de sk wt-männen som kan leda framåt.
Tycker du att det är tråkig besserwissermentalitet så har du ett stort problem när du leker med t ex Iheso som ena stunden ser fantastiska konspirationer i den hemliga världen och i nästa ögonblick citerar valda delar av en av våra mest illustra agenter DF. I nästa stund gäller inte det utan då är det Block och Sagnell som är Barbrogrupp och mördar. Inte konstigt att du blir förvirrad. Sila mygg och svälj kameler.
Har du inte större urskilningsförmåga och omdöme kanske du förtjänar att bli mästrad?
Nåväl i väldigt liten utsträckning vänder jag mig till dog. Jag vänder mig till de som vet och förstår att jag vet. Precis som när Donald blev provocerad att börja dra sagor. För Donald vet...
Du och de andra får gärna tröstlöst tröska stenar som redan är grus efter blod men Barbros blod pumpar fortfarande friskt.
Hitta henne så hittar du sanningen med sitt fula tryne.