Citat:
Ursprungligen postat av
Sdoko
Det här är dock otroligt intressant och jag ser fram emot en shit-storm för alla globalister. Det är däremot väldigt svårt att hänga med i allt, även om jag från och till följt detta med intresse. Det är så lite information overload. Vad är bästa sättet försöka skaffa sig en bättre bild av det hela? Kopplingarna, teorierna osv. Finns det någon typ av sammanfattning?
fan jag hatar att ge tips på sånt här..vill inte ge några endorsements typ "han är bättre än han", men we are change är väldigt bra på att göra sammanfattningar om vad som pågår, dom är nybörjarvänliga osv. i slutet av varje vecka så brukar luke där gå igenom saker som har hänt i "den undre världen" så att säga.
btw säger inte att du är nybörjare eller så men folk som we are change är lite mer mildare och lättare att lyssna på, är bara det jag menar. the hagmann report är en till. vill man gå in på lite mer radikalare grejer så finns det folk som jeff rense, david icke, richie allen..jim fetzer..alltså det finns hur bra ställen som helst att få info om sånt här. återigen jag endorsar ingen av dom jag har nämnt..men personer som dom här pratar om sånt som TS beskriver i tråden.
men jag är som sagt besviken..har inte sett någon i fängelse än..har inte sett någon minskning av"swampet" eller regeringen. men swampet har blivit större. förstår att det amerikanska systemet är som det är..dags att börja rensa ut lite träsktroll ifrån senaten och huset kanske? fan det har gått ett år nu.