2017-11-13, 14:15
Medlem
MrPewterschmidts avatar
Jag hoppas innerligt att det här stämmer och att USA och i förlängningen hela världen rensas från korruption och den ondska som styr världen. Någonting är uppenbarligen på gång och vi får hoppas att det är förändringar till det bättre. Det kan i och för sig inte bli mycket värre än vad det redan är.

Tycker dock att det är tråkigt att en del spyr galla över pedofiler i samband med detta. Det finns så otroligt många pedofiler världen över och efter att ha hängt på deepweb i typ tio år är jag är helt övertygad om att de allra flesta pedofiler håller med mig om att all form av sexuellt tvång är fel. De som våldtar och torterar barn eller tvingar barn att prostituera sig är monster som bör spärras in.

Förresten, någon som vet hur sealed indictments fungerar? Blir de alltid offentliga tillslut?
Citera
2017-11-13, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrPewterschmidt
Förresten, någon som vet hur sealed indictments fungerar? Blir de alltid offentliga tillslut?

Enligt Wikipedia:
Citat:
An indictment can be sealed so that it stays non-public until it is unsealed. This can be done for a number of reasons. It may be unsealed, for example, once the named person is arrested or has been notified by police
Citera
2017-11-13, 14:26
Medlem
MrPewterschmidts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sdoko
Enligt Wikipedia:

Tack!

Den dagen alla (minst 800 nu om jag har rätt) sealed indictments blir offentliga kan bli en riktigt bra dag.
Citera
2017-11-13, 14:29
Medlem
Det här är dock otroligt intressant och jag ser fram emot en shit-storm för alla globalister. Det är däremot väldigt svårt att hänga med i allt, även om jag från och till följt detta med intresse. Det är så lite information overload. Vad är bästa sättet försöka skaffa sig en bättre bild av det hela? Kopplingarna, teorierna osv. Finns det någon typ av sammanfattning?
Citera
2017-11-13, 14:30
Medlem
Ja allt är intressant. Men det finns en mycket stor paradox i detta. Israel, detta land som är skapat av familjen Rothschild verkar älska Trump, samtidigt som Rothschilds verkar hata honom.
Trump är omgiven av judar och även hans dotter är judinna sedan hon konverterat.

Saudiarabien som är det andra viktiga landet i detta har också en mycket god relation med Trump. Det var det första land han besökte som president och han pumpar in pengar och vapen. Allt för att de skall kunna stå emot "hotet" ifrån shiamuslimerna. Alliansen mellan Israel, USA och Saudiarabien stärks och det är inget man hymlar om längre.

Samtidigt så verkar det alltså som att Trump skall rensa upp i träsket. Men är det ett spel för galleriet? Är det någon som bluffar? Det verkar väldigt motsägelsefullt, eller finns det en spricka som går rakt igenom maktpyramiden? Vilka är det som man gallrar ut i så fall och varför?
Citera
2017-11-13, 14:35
Medlem
Fizzlors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Ja allt är intressant. Men det finns en mycket stor paradox i detta. Israel, detta land som är skapat av familjen Rothschild verkar älska Trump, samtidigt som Rothschilds verkar hata honom.
Trump är omgiven av judar och även hans dotter är judinna sedan hon konverterat.

Saudiarabien som är det andra viktiga landet i detta har också en mycket god relation med Trump. Det var det första land han besökte som president och han pumpar in pengar och vapen. Allt för att de skall kunna stå emot "hotet" ifrån shiamuslimerna. Alliansen mellan Israel, USA och Saudiarabien stärks och det är inget man hymlar om längre.

Samtidigt så verkar det alltså som att Trump skall rensa upp i träsket. Men är det ett spel för galleriet? Är det någon som bluffar? Det verkar väldigt motsägelsefullt, eller finns det en spricka som går rakt igenom maktpyramiden? Vilka är det som man gallrar ut i så fall och varför?

Återstår att se. Visar det sig att Trump är ännu "en av dom" så lär det sluta med totalt inbördeskrig. Anledningen till att han ens är där han är nu är på grund utav alla "white hats" inom underrättelsetjänsten som ger honom livsviktig intel. Om dessa lämnar honom så är han så gott som död.

Angående det sista du skriver. Rothschilds är ju posterboys för ett flera hundra år gammalt ekonomiskt system. Det kanske är som så att man måste plocka bort dessa för att kunna införa något nytt?
Frågan som följer då är vad nu detta skulle kunna vara, och ifall det är bättre eller sämre än vad vi har nu.

Oavsett vad så tvivlar jag på att de nu dominerande familjerna i världen (bland annat Rothschild och Soros) kommer ge sig bara sådär. Du lämnar inte ifrån dig titeln som världens mäktigaste, mest inflytelserika familj och frivilligt låter 300 års arbete gå åt helvete utan kamp.
Senast redigerad av Fizzlor 2017-11-13 kl. 14:50.
Citera
2017-11-13, 14:53
Medlem
Fizzlor- tack så otroligt för årets ( eller seklets) viktigaste tråd!
Saknar sambanden till frimurarna, men det kanske kommer...
Viktigt att veta att i princip alla mäktiga inom politik eller Hollywood har varit lojala uppåt pga både utpressning ( film av sex med barn tex) och Mk ultra.
Citera
2017-11-13, 14:59
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:

Jag håller med lite grann, om man får uttrycka sig så diffust, jag har dock läst rykten att Israel och KSA har haft möten och de har faktiskt en gemensam fiende i Iran. Men jag håller med, det är oerhört tyst från Israel i den här härvan. En annan sak jag tycker är skumt är KSA:s "nya" relation till Kina, de har under den senaste tiden ingått i en rejäl affär med varandra som inte direkt är i USA:s intresse vid en ytlig analys. Det enda jag kan komma på är att Trump är med på den affären och att det är något form av krav/betalning från endera Kina eller KSA för att de hjälper till vid utrensningen. HRC och BHO misshandlade ju KSA-relationen rätt så hårt när den nya kungen tillträdde om Q/4-chan har rätt.
Citera
2017-11-13, 15:43
Bannlyst
Citat:
Det här är dock otroligt intressant och jag ser fram emot en shit-storm för alla globalister. Det är däremot väldigt svårt att hänga med i allt, även om jag från och till följt detta med intresse. Det är så lite information overload. Vad är bästa sättet försöka skaffa sig en bättre bild av det hela? Kopplingarna, teorierna osv. Finns det någon typ av sammanfattning?
fan jag hatar att ge tips på sånt här..vill inte ge några endorsements typ "han är bättre än han", men we are change är väldigt bra på att göra sammanfattningar om vad som pågår, dom är nybörjarvänliga osv. i slutet av varje vecka så brukar luke där gå igenom saker som har hänt i "den undre världen" så att säga.

btw säger inte att du är nybörjare eller så men folk som we are change är lite mer mildare och lättare att lyssna på, är bara det jag menar. the hagmann report är en till. vill man gå in på lite mer radikalare grejer så finns det folk som jeff rense, david icke, richie allen..jim fetzer..alltså det finns hur bra ställen som helst att få info om sånt här. återigen jag endorsar ingen av dom jag har nämnt..men personer som dom här pratar om sånt som TS beskriver i tråden.

men jag är som sagt besviken..har inte sett någon i fängelse än..har inte sett någon minskning av"swampet" eller regeringen. men swampet har blivit större. förstår att det amerikanska systemet är som det är..dags att börja rensa ut lite träsktroll ifrån senaten och huset kanske? fan det har gått ett år nu.
Citera
2017-11-13, 15:55
Medlem
RadioDDR1s avatar
Citat:

Fredsuppgörelsen i Syrien av Ryssland och USA går emot Israels intressen. Premiärministern i Israel är fly förbannad just nu.
Citera
2017-11-13, 16:07
Avslutad
Citat:

När man talar om judars påverkan på världspolitiken och världsekonomin, även kallat "judefrågan", så finns det inte många som föreställer sig stornäsor som i skenet av Menoran sitter och gnider sina händer så att öronlockarna skakar i en ödslig borg långt uppe på ett berg när åskan går. Det är inte så det ser ut. Judar har förvisso en gruppevolutionär taktik att hålla samman och gynna varandra men man ska inte tro att det inte bråkas och käbblas även mellan judar. Alla judar har inte samma "slutmål". Man har samma kultur och beteende, men man är uppdelade och inte sällan direkt fientliga mot andra judar. Som ett exempel kan jag ta Benjamin Netanyahu som inte alls är särskilt förtjust i George Soros. Tvärtom. Soros betraktas som direkt skadlig för både Israel och världen eftersom han supportar en massa arabnationalister som exempelvis kurder och palestinier.

Därför är det inte konstigt att Trump har goda kontakter med vissa judar samtidigt som han bekämpar andra judar.

Vi ska däremot inte ta parti för någon av de här judefraktionerna eftersom de inte "tillhör oss". De agerar enbart i eget syfte, men i det här fallet sammanfaller Trump-judarnas syften med våra. Åtminstone delvis. Därför ska vi tacka och ta emot. Vår syn på judefrågan bör dock inte påverkas. De är fortfarande oerhört skadliga för vår sak och vår framtid.
Citera
2017-11-13, 18:00
Medlem
Citat:

We’re gonna blow up your home of Voodoo
And watch it burn without any regret
We got the power, we’re the new government
You just don’t know it yet
https://bobdylan.com/songs/band-of-the-hand-its-hell-time-man/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in