Citat:
Ursprungligen postat av
Windchester
Vad ska jag bemöta? Du skriver två subjektiva påståenden och det tredje Hr jag besvarat gång på gång. Det handlar om att man la om strategin och slutade att bete sig som NMR. När man gjorde det så ökade man i opinion. Det här är sista gången jag förklarar det för dig.
Jag vet inte ifall du har glömt bort dina egna inlägg, eller om du bara hoppas att jag har gjort det, men här har du kontexten:
Citat:
Ursprungligen postat av
KlausStein
SD har aldrig betett sig som NMR. Och de har dubblat sitt valresultat i varje val utan draghjälp från media. Värdelös jämförelse.
Citat:
Ursprungligen postat av
Windchester
Jo. Partiet själv kallar dom ”de vilsna åren”. Inte ens SD själva förnekar detta.
Citat:
Ursprungligen postat av
KlausStein
1. Att partiledningen ägnar sig åt självspäkning för att blidka media är ointressant.
2. Att partiledningen kallar det för "de vilsna åren" betyder inte att ens partiledningen kallar tiden för "då vi agerade som NMR".
3. SD har fortfarande dubblat sitt valresultat varje år utan draghjälp från media, oavsett vad partiledningen kallar tiden mellan 1988 och 1995 när Jimmie Åkesson gick med.
Försök igen.
Om du undrar över relevansen så bör ställa den frågan till dig själv, och inte till mig.
Utöver det så förstår du inte skillnaden mellan objektiva och subjektiva påståenden. Partiledningens självspäkning har objektivt ingenting att göra med konstaterandet att SD aldrig har uppfört sig som NMR. Partiledningen har objektivt aldrig någonsin påstått att partiet uppfört sig som NMR mellan 1988 och 1995. Således två stycken objektiva påståenden.
Kvar har vi punkt 3. Som vi tidigare har konstaterat så har SD aldrig betett sig som NMR. Vi ser även att partiet har dubblat sitt resultat vid varje val utan draghjälp från media. Vi ser inget drastiskt hopp någonstans, utan att ihållande mönster. Alltså kan vi konstatera att din tes är fullständigt felaktig.