2017-10-19, 07:33
Medlem
brutefishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
Dogge är väl inte misstänkt för någon? Hoppas verkligen att du har fel. Varför skulle det vara helt otänkbart att Timbuktu hängs ut på samma sätt som Virtanen (förutsatt att ryktena stämmer)?
dogge kan vara lite snuskig också, men vad jag vet så har han väl hållit sig på rätt sida lagen.
men det var bara ett exempel, jag säger att feministerna bara är intresserade av jaga vita män som gjort övertramp.

att timbuktu skulle hängas ut ser jag som mycket besvärligare då han är en vänsterkelgris. rätt hudfärg, rätt åsikter om SD etc etc, sådana vill man ogärna offra.
Citera
2017-10-19, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brutefish
dogge kan vara lite snuskig också, men vad jag vet så har han väl hållit sig på rätt sida lagen.
men det var bara ett exempel, jag säger att feministerna bara är intresserade av jaga vita män som gjort övertramp.

att timbuktu skulle hängas ut ser jag som mycket besvärligare då han är en vänsterkelgris. rätt hudfärg, rätt åsikter om SD etc etc, sådana vill man ogärna offra.
Virtanen var också en vänsterkelgris i allra högsta grad, tror faktiskt inte det har någon betydelse alls i sådana här sammanhang. Däremot tenderar vänstersympatisörer att tycka att man ska censurera våldtäktsmäns härkomst när det handlar om icke offentliga personer, men det är egentligen en annan diskussion.

Fan vad tyst det blev i den här tråden för övrigt. Bättre drag i Sorans tråd.
Senast redigerad av Geigerzehler 2017-10-19 kl. 21:24.
Citera
2017-10-20, 16:05
Medlem
kristallklars avatar
(Ni fattar väl att alla läser sin egen flashbacktråd? Särskilt i dessa dagar av virala sexskandaler.)

Hej Jason. Din nya föreställning var välproducerad och förutsägbar. När jag läste presentationstexten tänkte jag "det slutar med en kampsymbol". Hur jag kunde veta det övergår mitt förstånd. Din resa till USA var en förberedelse i det framväxande narrativ som blev din bok och föreställning. Din berättelse framförs av en priviligierad man till medelklassen på Cirkus. Det tycks mig som att du ägnar dig åt något som liknar apropriering. Du diskuterar inte makten eller slaveriet på ett sätt som visar att du brottats med frågorna. Du diskuterar dem faktiskt inte alls. Detta får mig att känna att det sitter grunt i dig. Det är en till buds stående berättelse som du kan veckla upp och bli allvarlig med. Du har, omedvetet, utforskat det spänningsfält som uppstår mellan denna till buds stående berättelse och offentligheten. Du har väglets av mottagandets ton i dina prognoser och låtit ljuset av denna kulturprodukt skina över din persona som en fantasi. Du dansar samma förment uppsluppna dansakt, kväll efter kväll, och inför betalande publik. Det är förställt, och för den som förmår se sambanden syns den förställdheten naturligtvis i varje steg du tar. Be real.
Citera
2017-10-20, 16:27
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
Fan vad tyst det blev i den här tråden för övrigt. Bättre drag i Sorans tråd.

Det beror nog på chocken att Timbuktu tafsat på Emma Knyckare under Musikhhjälps-veckan för några år sedan. Han lär ha haft minst två smutsiga fingrar uppe i skrevet på Emma under sändning. Men om hon ogillade behandlingen förblir oklart.
Citera
2017-10-30, 10:03
Avslutad
Är han totalt "de-metooed" den här jeppen?

På en punkt är han faktiskt identisk med Soran Ismail, vilket kanske inte behöver betyda någonting.

https://www.svt.se/kultur/musik/har-far-timbuktu-priset-i-riksdagen
https://www.svt.se/absolut-svensk/
Citera
2017-10-30, 10:08
Avslutad
Snackades om Jason och hur stark han var när han höll sitt tal och visade upp passet, för några år sedan. Men jag fattar inte vad det "starka" med det var? Han är ju född i Lund.
Citera
2017-11-12, 20:47
Medlem
Tittar på "Min sanning" på TV2 och inser att Jason har dragits med dålig självkänsla i princip hela sitt liv.

Ena sekunden vill han inte vara svart och beskyller sin mamma för älska sin vita syster mer. Vill då inte heller umgås med sin svarta pappa. Nästa sekund är det inne och vara svart och hålla på med hiphop och då kan han inte bli svart nog. Försöker tejpa näsan för likna sin pappa. Då vill han umgås med sin pappa.

Sen vill han åter igen bli sedd som svensk. Inte afroamerican.

Vad vill han bli sedd som nästa gång? Eskimå?

Sen har jag missat att han låtit en påverkad kompis köra bil och köra ihjäl sig. Sitt livs sämsta beslut kan jag hålla med om. Var det både alkohol och droger? Sen vill han bli politiker.........
Citera
2017-11-12, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Det beror nog på chocken att Timbuktu tafsat på Emma Knyckare under Musikhhjälps-veckan för några år sedan. Han lär ha haft minst två smutsiga fingrar uppe i skrevet på Emma under sändning. Men om hon ogillade behandlingen förblir oklart.

egern och dvärgen timbuktu måste vara desperat när han kladdar på emma knuckare. Hon är ju riktigt ful och jag blir alltid bajsnödig när hon ska försöka sig på att vara rolig men klart inavlade småstadspatrask är lite speciella och för att tycka att han och hon är bra måste man vara inavlad själv.
Citera
2017-11-12, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Snackades om Jason och hur stark han var när han höll sitt tal och visade upp passet, för några år sedan. Men jag fattar inte vad det "starka" med det var? Han är ju född i Lund.

för att fatta vad de menar i Malmö måste man vara kommunist och lite psyksjuk. Dvärgen Jason kommer med alla möjliga kommunist-uttalanden men han skatteplanerar så att, so much för "solidariteten". Han är inget annat än en psyksjuk hycklare, lögnare, sexbrottsling och kriminell fast det vet han ju om själv.
Citera
2017-11-14, 22:47
Medlem
Hej Jason,
Har förstått att du har innre konflikter. Det kan bero på att den du kallar din pappa är inte din biologiska pappa. Du behöver fixa ett DNA test. Man kan se på ditt utseende att du är en blandning av en vit och indier. Prata med folk som är vana med mulater.
Hoppas att du förstår att en mulat har lyckan att vara från två värdar.
Citera
2017-11-15, 12:54
Medlem
KungAllans avatar
Verkar vara en liten lipsill denne "man". Grow a pair, Jason...
Citera
2017-11-16, 13:46
Medlem
thaimans avatar
Sammy Davis sa ju att han hade tre komplex: neger, enögd och jude
Den här har väl: neger liten och skåning att ha komplex för. Men likheten är ju ganska slående mellan timb. Och Sammy om man tittar i profil
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in