Har fått min tredje beställnign från kokaxpress.com och jag är sjukt nöjd med deras nya batch. Bättre än den första och då tycker jag även den första var helt okej. 24 timmars leverans och mycket trevliga på mejlen.
Hur hittade du dem från första början då? DE har ju inte funnits i snacket här innan du började skriva.
Har fått min tredje beställnign från kokaxpress.com och jag är sjukt nöjd med deras nya batch. Bättre än den första och då tycker jag även den första var helt okej. 24 timmars leverans och mycket trevliga på mejlen.
Någon fler som kan gröna dessa grabbar? Samt deras ladd...
Frågan kvarstår ju dock fortfarande, hur sprang du på dem? Ingen har ju hört talas om dem som det verkar.
Varför är detta intressant? Är du så jävla orolig så testa ett sample som jag gjorde första gången. Är du nöjd så är du nöjd blir du blåst så blir du blåst. Vad ska jag säga liksom.
Inväntar sample och order från plattan.info.
Än så länge mycket trevligt bemötande och snabba svar.
Längesen jag gjorde dessa affärer men jag tycker mig känna igen deras namn från tidigare stängd forum. Är det samma grabbar kan ni vänta er bra service och kanon produkter ett bra tag framöver.
Återkommer med recension kring hur hela affären gått samt produktkvalité.