2017-11-09, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pe11e
Obekväma personer på statliga verk och institutioner brukar få fördriva dagarna efter eget tyckande, på eget avskilt kontor, med bibehållen lön naturligtvis.
Typ Facebooka, fila naglarna, nätverka med likasinnade mm.

Låter som Pascan..
När jag jobbade på samhällsredaktionen hade dom tryckt in henne längst bort i ett hörn. Hon kom sist, hade längst lunch och försvann tidigast. Däremellan satt hon och pratade i telefon med sina polare, på grekiska.
Citera
2017-11-09, 16:01
Medlem
http://www.msn.com/sv-se/nyheter/inrikes/kvinnliga-sr-profilen-f%C3%A5r-l%C3%A4mna-sitt-program/ar-BBELsT6?li=AAb2bl2&ocid=ientp
Citera
2017-11-09, 16:03
Medlem
Sesamdamans avatar
den här pajkastningstrenden har blivit löjlig. Eller var löjlig från början. Men det som jag noterat är att kvinnorna fått mindre konsekvenser än männen.
Citera
2017-11-09, 16:04
Medlem
Ser man globalt verkar alternativet till Public Service TV vara aktörkontrollerat i Robert Maxwell / Shibsted stil... om du gnäller nu så undrar jag vad du kommer att göra då...

just saying.

Citat:
Ursprungligen postat av isakat
Om inte finansieringen av Propaganda Service hade ändrats till skatt från licensavgift hade de väl fått lägga ner skiten.
För inte vill väl folk finansiera en rutten PK-media, som tycks genomsyrad med ett antal sexdårar.
Citera
2017-11-09, 16:04
Medlem
Redas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UT64

En gång i världen var hon en riktigt gullig tjej! Och vem vet, det kanske är psykisk sjukdom
är roten till hennes beteende. I så fall kan man ha medlidande med henne.

Klart att hen är sjuk då hen är flata. Hen har ju inte mördat någon så visst har man medlidande med hen. Hen har det nog jävligt jobbigt nu. Vi får hoppas att hen har någon nära och kär som stöttar i denna svåra stund.
Citera
2017-11-09, 16:10
Medlem
Men om man nu är så här gränslös på jobbet, man tafsar här, man känner där, man går fram som en diktator och medarbetare flyr på löpande band... Kan man vara rar och snäll och en god förebild sedan när man kommer hem? Jag tänker att SR är en stor arbetsplats med mängder av människor som ser och hör, borde inte det hålla tilllbaka lite av..arrogansen? Men hemma i köket finns det ju förmodligen inga spärrar... Det är ganska obehagligt detta!

Även om det inte stått i klartext så fattar man att detta proram haft många medarbetare under årens lopp. Är det inte dags att ni börjar ta bladet från munnen nu? Ni är ju alldeles säkert härinne och läser eftersom detta just nu, bortsett från Petterssons blogg, den enda plats i hela media-Sverige där sanningen faktiskt existerar om än i lite tillspetsad form. Det är dags för er att börja berätta! Det är er tur nu!
Citera
2017-11-09, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UT64
Ja, det är faktiskt tragiskt. När jag sökte på Youtube fann jag följande:

Lotta Bromés barndom
https://www.youtube.com/watch?v=9fh3OZazz0A

En gång i världen var hon en riktigt gullig tjej! Och vem vet, det kanske är psykisk sjukdom
är roten till hennes beteende. I så fall kan man ha medlidande med henne.

Vad är det för en psykisk sjukdom som får en att lägga sig på andra och försöka tvinga till sig sex? Är det samma sjukdom som Timell lider av? Det kanske är synd om alla sexbrottslingar egentligen?

De flesta människor var gulliga när de var små. Charm är dock ingen indikation på bra karaktär.
Citera
2017-11-09, 16:23
Medlem
Är det verkligen bekräftat att det är LB? El är det mer lösryckta påstående där hon passar in. Övertyga mej gärna 😀
Citera
2017-11-09, 16:27
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pe11e
Obekväma personer på statliga verk och institutioner brukar få fördriva dagarna efter eget tyckande, på eget avskilt kontor, med bibehållen lön naturligtvis.
Typ Facebooka, fila naglarna, nätverka med likasinnade mm.
Ja, hon lär väl hamna i "frysboxen".

Men jag fattar inte riktigt varför hon får behålla jobbet. Det är ju inte i sändning som hon tafsat & snuskat sig, det är ju i korridorer & kontor. Där kommer hon ju att finnas kvar även om hon inte är programledare. Så jag fattar inte hur denna "degradering" skall hjälpa.
Citera
2017-11-09, 16:38
Medlem
Skrik & Paniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Ja, hon lär väl hamna i "frysboxen".

Men jag fattar inte riktigt varför hon får behålla jobbet. Det är ju inte i sändning som hon tafsat & snuskat sig, det är ju i korridorer & kontor. Där kommer hon ju att finnas kvar även om hon inte är programledare. Så jag fattar inte hur denna "degradering" skall hjälpa.
Mycket bra poäng där. Mörkandet fortgår genom att bara plocka bort det som hörs och syns utåt.
Citera
2017-11-09, 16:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mister-Krister
Är det verkligen bekräftat att det är LB? El är det mer lösryckta påstående där hon passar in. Övertyga mej gärna 😀

LB är sjukskriven= den som är anklagad är sjukskriven. Kan du säga någon kvinnlig programledare på SR som samtidigt är sjukskriven..
Citera
2017-11-09, 16:42
Medlem
UT64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tillfkonto12
Vad är det för en psykisk sjukdom som får en att lägga sig på andra och försöka tvinga till sig sex? Är det samma sjukdom som Timell lider av? Det kanske är synd om alla sexbrottslingar egentligen?

De flesta människor var gulliga när de var små. Charm är dock ingen indikation på bra karaktär.
Nej. jag tänker mera i banorna om varför hon blev som hon blev. Utsatt för övergrepp
eller våldtäkt som ung? Antar att sådant kan kvadda ett psyke till den grad att det kan
räknas som sjukdom. Troligen är det bara hon själv vet svaret.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in