2017-11-09, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Mja, men däremot är det nu jävligt synd om hennes 11-åriga dotter som inte får en "kul" mamma, den närmaste tiden i alla fall...
Jag skäms över att ens beröra ämnet, men om vad som nämnts i tråden om Lottas personlighet så kan man undra om hon varit så kul mamma öht.
Citera
2017-11-09, 15:37
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ompiliompi
Jag skäms över att ens beröra ämnet, men om vad som nämnts i tråden om Lottas personlighet så kan man undra om hon varit så kul mamma öht.
Hoppas det finns andra kloka vuxna runt henne, för oavsett vad man tycker om Lotta så krisar hon förstås nu, och behöver så göra...
Citera
2017-11-09, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Egnatankar
Jag tycker faktiskt himla synd om henne.

Men det var helt rätt att hon måste lämna SR.

Jag med, eftersom jag tror att i viss mån psykiska problem ligger bakom hennes beteende.

Frågan är vad som kommer hända med henne nu, hon har tydligen jobbat med radio sen hon var femton, och något nytt radiojobb lär hon inte få,varken hos SR eller någon annan kanal.

Tragiskt är vad det är-för alla inblandade.
Senast redigerad av Saza12 2017-11-09 kl. 15:40.
Citera
2017-11-09, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dolmiodag
Det får vi väl göra ändå, även i fortsättningen? Eller?

Ja alla ska ju betala i fortsättningen, vare sig de har TV eller ej, kanske enda sättet för dem att få in pengar till sin degenerativa verksamhet.
Citera
2017-11-09, 15:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Undrar vad en programledare skall jobba med när hon inte får vara programledare?

Obekväma personer på statliga verk och institutioner brukar få fördriva dagarna efter eget tyckande, på eget avskilt kontor, med bibehållen lön naturligtvis.
Typ Facebooka, fila naglarna, nätverka med likasinnade mm.
Citera
2017-11-09, 15:48
Medlem
Även om det råder väldigt få tvivel om att det faktiskt är Lotta Bromé som avses med tanke på hennes avstannade Twitter, och uppgifterna om att den "kända SR-profilen sjukskrivit sig" råkar sammanfalla med att även Bromé är sjukskriven, kan man ju inte låta bli att undra om hon kommer förbli höljd i mediedunkel.

Hon har ju onekligen en särställning i svensk media. De här raderna om hennes psykiska (o)hälsa som dyker upp här inne - var kommer de ifrån? Inte för att det på något sätt gottgör att hålla på och kladda och plåga sina kollegor till den milda grad att de inte vill jobba kvar, men det är ju onekligen en pusselbit som jag tror bidrar till huruvida man outar en person eller inte.
Citera
2017-11-09, 15:51
Medlem
UT64s avatar
Citat:
Hoppas det finns andra kloka vuxna runt henne, för oavsett vad man tycker om Lotta så krisar hon förstås nu, och behöver så göra...

Citat:
Ursprungligen postat av Saza12
Jag med, eftersom jag tror att i viss mån psykiska problem ligger bakom hennes beteende.

Frågan är vad som kommer hända med henne nu, hon har tydligen jobbat med radio sen hon var femton, och något nytt radiojobb lär hon inte få,varken hos SR eller någon annan kanal.

Tragiskt är vad det är-för alla inblandade.
Ja, det är faktiskt tragiskt. När jag sökte på Youtube fann jag följande:

Lotta Bromés barndom
https://www.youtube.com/watch?v=9fh3OZazz0A

En gång i världen var hon en riktigt gullig tjej! Och vem vet, det kanske är psykisk sjukdom
är roten till hennes beteende. I så fall kan man ha medlidande med henne.
Citera
2017-11-09, 15:51
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Undrar vad en programledare skall jobba med när hon inte får vara programledare?

Producent för Ligga med P3 hade antagligen passat den omtalade SR-profilen.
Citera
2017-11-09, 15:52
Medlem
Citat:

Grejen är ju lite det att de man tillåtit hålla på utan att det har hänt något med tillsägelser den har ju invaggats i att det hela är OK.
Citera
2017-11-09, 15:54
Avstängd
SmartSkalles avatar
Någon måste polisanmäla Lotta B så att mörkningen från Stasi-media inte lyckas.
Samma med Soran.
Fram med PK-äcklen !
Citera
2017-11-09, 15:56
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Samtidigt är det oklart om profilen får vara kvar på Sveriges Radio eller inte, trots att medarbetarna uppfattar det som att hon blir kvar inom företaget. Från ledningen är beskeden få.
Citat:
...flera källor SVT Nyheter har talat med uppfattar det som att profilen inte lämnar Sveriges Radio utan blir kvar inom företaget.
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/radioprofilen-lamnar-sr-programmet

Då verkar det som hon blir kvar...
Senast redigerad av okok1 2017-11-09 kl. 15:59.
Citera
2017-11-09, 15:58
Medlem
flashforwards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kermit666
Det här klippet kanske kan bli historiskt som det sämst rollbesatta programmet i Svts historia, allt från programledare till deltagare. Håll tillgodo.

https://www.youtube.com/watch?v=C_ImkV0SlC0

Full pott, triss i sexism!

Och låten på det, "Video Killed The Radio Star".
Ny version blir väl "Twitter Killed The Radio Stars".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in