2017-10-25, 03:44
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chandler Bing
Nja, Shake it mantepenpjo....typ 😂😂
Jag har tolkat det som "shake your money maker". Tur i såna fall för Specsavers att det är så otydligt för annars hade den allt blivit anmäld för att vara sexistisk.

Uttrycket existerar i alla fall.
https://www.youtube.com/watch?v=vn77rGEV6XM
Citera
2017-10-25, 09:28
Medlem
Chandler Bings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Jag har tolkat det som "shake your money maker". Tur i såna fall för Specsavers att det är så otydligt för annars hade den allt blivit anmäld för att vara sexistisk.

Åkeeey, nu ska jag vässa öronen och (tyvärr) se fram emot denna skitreklam! Ska se om jag också hör din fras!
Citera
2017-10-25, 10:19
Medlem
Asklords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie

Hör också shake your money maker, fast så lägger hon till något jäkla ljud på slutet så det låter som "shake-your-money-makyoo"
Citera
2017-10-25, 17:36
Medlem
Chandler Bings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asklord
Hör också shake your money maker, fast så lägger hon till något jäkla ljud på slutet så det låter som "shake-your-money-makyoo"
Nja, nu kom skitreklamen.....igen. Jag hör faktiskt inte Shake your moneymaker, det är som du säger, hon får till en knorr på slutet av meningen.
Citera
2017-10-25, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chandler Bing
Nja, nu kom skitreklamen.....igen. Jag hör faktiskt inte Shake your moneymaker, det är som du säger, hon får till en knorr på slutet av meningen.
Shake what your mother gave you..
Senast redigerad av Diktalben 2017-10-25 kl. 17:47.
Citera
2017-10-25, 17:46
Medlem
Chandler Bings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diktalben
Shake what your mother gave you..
Jaaa, såklart hon säger! Tack!
Citera
2017-10-25, 20:50
Medlem
Burger Kings reklam med "dubbla grillade kött". Vadå dubbla grillade kött, det heter hamburgare ffs.
Citera
2017-10-28, 19:35
Medlem
kompjuters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigleg77
Mitt bud på sämsta : Merci chokladens reklam. Jag vrider mig av obekvämhet när jag ser denna.

-Vad håller du pååå meee.....lägg aaaav.

Ja fy fan....den är riktigt jobbig.
Citera
2017-10-30, 20:23
Medlem
_Strebers avatar
Vet inte om det är IF (Don't you worry 'bout a thing) men de har liksom förlängt sången så den börjar typ "jum-jum", tondövt skit. Nya irritationsmomentet jämte Boxer-Robert.
Citera
2017-10-31, 11:30
Medlem
Alla Yoggireklamerna, speciellt den vid frukostbordet där hon ska hålla på och gömma Yoggin och låtsas att hon hör fel och säger "Login?" De flesta "roliga" reklamer misslyckas ju just med att vara roliga utan irriterar en bara. Men med tanke på hur många det görs måste det väl finnas en målgrupp som uppskattar det antar jag.
Senast redigerad av Nyanom 2017-10-31 kl. 11:32.
Citera
2017-10-31, 16:22
Avslutad
Den nya från Oatley när han har en ko-skalle på sig, den är bara lång och väldigt dålig.
Citera
2017-11-08, 23:47
Medlem
Andersdamaans avatar
Tele2:s reklamfilmer har aldrig varit några höjdare, men den senaste är fanimig sämst utav alla! "Do kan också dobbhelsorfa!" Hoppas varje gång jag ser skiten att en hungrig vithaj ska dyka upp och slita sönder mupparna!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in