2017-11-06, 15:46
Medlem
maxorrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0ldMan
Lite överdrivet att säga bomber.

Bomb / dynamit / handgranat. Är väl just det som är problemet att man hela tiden ska förpassa det till nåt mindervärdigtsom det inte är och blidka och blicka ifrån sanningen som de flesta PK frånvända svenskar gör. Tragiskt men sant.

Bengt och Kalle står å pratar :
" Bengt : Mjjja hela ytterdörren till trapphuset sprängdes i splitter men ingen kom ju till skada och huset står ju fortfarande kvar såå då är ju allt lungt typ"
"Kalle :Va ju bara en liten smäll ersh vi bry oss inte och det lugna nog ner sig och vi vänta och se istället för att göra nåt aktivt att klaga och anmäla, insatser osv" Kanske om vi säger nåt så kan busarna förstör våra bilar eller nåt, vi bry oss inte"
"Bengt: Ja vi väntar och se... om dom spränger tex min bil då jävlar eller typ hela garaget då duuu. Men vi tat lungt till dess. Ok hörs hej då"

En av flera Poänger är om nån hade kommit till skada då eller dött?

Känner ni egen er alltså inte du utan ni?
Senast redigerad av maxorr 2017-11-06 kl. 15:54.
Citera
2017-11-07, 12:57
Medlem
Där jag handlar brukar det inte vara så mycket muslimer men igår var det många. Antar att Malmö fick en ny batch med dem eller så betalades gratisbidragen ut igår.

En muslimsk mamma tog godis i butikshyllan, öppnade och gav det till sin unge. Slängde godispappret på butiksgolvet.

Det var också en ruskigt massa kylvaror som låg och tinade överallt.

Kanske inte så underligt att butikerna måste kompensera svinnet och att priserna skenar. Sista gången jag handlar där.

En muslimsk familj stirrade på mig när jag tittade på deras unge som storgrät så att det hördes överallt. The muslim way.

Någon sa igår att muslimer är som apor. Apor våldför sig också på andra när de märker att någon inte är aggressiv.
Citera
2017-11-07, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av filthyfrank
Där jag handlar brukar det inte vara så mycket muslimer men igår var det många. Antar att Malmö fick en ny batch med dem eller så betalades gratisbidragen ut igår.

En muslimsk mamma tog godis i butikshyllan, öppnade och gav det till sin unge. Slängde godispappret på butiksgolvet.

Det var också en ruskigt massa kylvaror som låg och tinade överallt.

Kanske inte så underligt att butikerna måste kompensera svinnet och att priserna skenar. Sista gången jag handlar där.

En muslimsk familj stirrade på mig när jag tittade på deras unge som storgrät så att det hördes överallt. The muslim way.

Någon sa igår att muslimer är som apor. Apor våldför sig också på andra när de märker att någon inte är aggressiv.

Vilken butik? Araber handlar sällan på ICA tex har jag noterat. Nere på Möllan handlar de bara av varandra i arabaffärer med tyska konserver och smuggelscigg.
Citera
2017-11-07, 22:43
Moderator
Diagorass avatar
Citat:
Skottlossning mot lägenhet i Rosengård

Polis kallades till Von Rosens väg i Malmö på tisdagskvällen efter skottlossning mot en lägenhet. Ingen person har skadats.

Polisen har kunnat konstatera skottskador på en fastighet. Platsen spärrades av och tekniker beställdes till platsen.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/skane/misstankt-skottlossning-mot-lagenhet-i-rosengard
Citera
2017-11-08, 17:48
Medlem
Fikabordsrasistens avatar
Malmöhumorn fortsätter.

Nu rasar det KOMMUNALA skolväsendet ihop under tyngden av korrupta "anställda"
Citat:
En rektor och två lärare på en kommunal Malmöskola har stängts av med omedelbar verkan.
https://www.sydsvenskan.se/2017-11-08/malmorektor-och-tva-larare-avstangda-pa-grund-av-ekonomiska-oegentligheter
Citera
2017-11-08, 17:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av filthyfrank

Apor gillar vi, muslimer inte.
Citera
2017-11-09, 07:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fikabordsrasisten
Malmöhumorn fortsätter.

Nu rasar det KOMMUNALA skolväsendet ihop under tyngden av korrupta "anställda"

Det innebär att de är belastning för de andra korrupta och som har fått sina jobb på annat än meriter. Oftast fungerar det så på Malmö stad att man roterar runt dem när det är något korruptionsbrott eller något annat allvarligt eller att de är fullständigt inkompetenta.
Citera
2017-11-09, 15:17
Medlem
Knullkungens avatar
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=96&artikel=6818080

"Malmös rödgröna ledning skärper riktlinjerna för ekonomiskt bistånd. Det blir högre krav på att delta i arbetsmarknadsinsatser och svårare för papperslösa att få hjälp."
Citera
2017-11-09, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen

"Malmös rödgröna ledning skärper riktlinjerna för ekonomiskt bistånd. Det blir högre krav på att delta i arbetsmarknadsinsatser och svårare för papperslösa att få hjälp."

Om man istället inför att man måste ha en inkomst som inte kommer från syntetiskt jobb för att få en lägenhet, då kommer man att flytta över bidragsfifflarna och bidragsproffsen till kranskommunerna. Annars är det bara ett spel för gallerierna. Ludrena som bestämt detta behöver ju förlorarnas röster.
Citera
2017-11-10, 05:28
Moderator
Chantres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=96&artikel=6818080

Fake news.

Miljömupparna viker sig inte.

Citat:
I praktiken förändrar det här ingenting. Malmö fortsätter att stå upp barnkonventionen och att alla barn ska behandlas lika, säger kommunalrådet Nils Karlsson (MP).

https://www.sydsvenskan.se/2017-11-09/s-och-mp-ger-skilda-bilder-av-skarpta-bidrag-till-papperslosa

Malmö - en stad som har råd med allt.
Citera
2017-11-10, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
Fake news.

Miljömupparna viker sig inte.

Malmö - en stad som har råd med allt.

Jag tittar aldrig på SVT eller surfar in på deras skitsida eller Sydsvenskan där inavlade patrask jobbar. Inom media får man sina jobb genom att bli påsatt. Därav deras exceptionellt höga intelligens och analytiska förmåga.

Danskarna skriver om hur Malmös kriminella vid ett tillfälle kom över automatvapen. Malmöpolisen övervakade mötet men hade inte stake och intelligens att stoppa de kriminella så de smet. Att Malmöpolisen varken har IQ eller stake kommer ju inte som en stor överraskning.

Här kommer artikeln. Den är på danska och man måste vara ialla fall vara normalbegåvad för att begripa vad det står. För lågpresterande, Skånes inavlade patrask och "journalister" finns Google translate.

Automatvåben til danske kriminelle blev købt lovligt i Slovakiet
https://www.dr.dk/nyheder/indland/automatvaaben-til-danske-kriminelle-blev-koebt-lovligt-i-slovakiet
Citera
2017-11-10, 10:42
Medlem
Ja, just det Malmö och avskum. En av mina vänner berättade om ett polskt patrask som spelade piano uppemot 10-12 timmar per dag i ett lyhört hus. När hon blev tillsagd så blånekade hon. Hon menade att hon kunde spela hur bäst hon ville för att hon betalade hyran. Hyresvärden fick säga till henne fem (5) gånger innan hon lugnade ner sig. Hon blev provocerad av att hon blev tillsagd. Det är alltid någon annans fel att man är analfabet och applicerar sina egna normer men man själv anser sig smartare än alla andra. Undrar hur hennes grannar i Polen hade reagerat på 12 timmars pianospelande och att bidragspatrasket spelar en och samma låt om och om igen dag i och dag ut. Jag har aldrig hört om någon svensk som gör något sådant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in