Citat:
Ursprungligen postat av
EvilCupcake
Hej killar!
Jag har börjat träffa en kille och jag har aldrig gjort något sexuellt förut. Men jag vill verkligen ha honom. Men vet inte om jag kommer ligga på en gång utan tar små steg. Det första naturliga är ju att runka av. Vill inte behöva skämma ut mig när det väl gäller, så har ni tips på vad som är skönast?
Vet inte hur andra kukar är men runka den halvan av kuken som är längst ut mot ollonet till. Antar att han inte är omskuren, annars måste du ha glidmedel och shit. Förhuden stimulerar i sin tur ollonet som är känsligt. Det funkar inte lika bra att gnugga direkt på ollonet, utom om du använder fukt emellan såsom saliv eller glidmedel. Oftast hör man på partnerns stön eller andra reaktioner vilket som är skönast. Unga killar går det ofta snabbt för, men om han inte kommit efter typ 5-10 minuter eller om det börjar kännas enformigt så öka bara hastigheten!
Det är alltid bra att variera allting (slaglängd, hastighet, hårdhet etc) så att det inte blir monotont, men det gäller ju allting. Lekfullhet är aldrig fel såsom att prova runt och upptäcka vad killen gillar, men potentiellt avtändande saker såsom att peta i röven etc kanske man ska fråga först så att killen inte hatar det.
Hårdhänt är aldrig fel sålänge du inte "krossar" (råkar slå handen mot) hans pungkulor eller drar förhuden långt in mot kroppen så att det sträcker i strängen.
Prestationsångest sabbar allt för en kille så säg aldrig saker såsom "ska du aldrig spruta nån gång" eller liknande.
Ska du sedan suga så sug inte som en dammsugare. Man säger "suga" men egentligen handlar det inte om att du ska skapa ett sug utan snarare om att runka hans ollon skönt med dina läppar och tunga. Dra in tänderna så inte de skrapar mot kuken.