• 1
  • 2
2017-08-19, 23:23
Medlem
EvilCupcakes avatar
Hej killar!

Jag har börjat träffa en kille och jag har aldrig gjort något sexuellt förut. Men jag vill verkligen ha honom. Men vet inte om jag kommer ligga på en gång utan tar små steg. Det första naturliga är ju att runka av. Vill inte behöva skämma ut mig när det väl gäller, så har ni tips på vad som är skönast?
Citera
2017-08-19, 23:34
Medlem
Visa ingen osäkerhet, ta för dig!
Bara runka på, smek pungen litegrann samtidigt
Citera
2017-08-19, 23:38
Medlem
Köp glidmedel, börja sakta och retas. Mycket glidmedel, håll i kuken så förhuden åker tillbaka och runka av hans ollon, viktigt med mycket glidmedel. Det kommer få han att skrika av åtrå och njutning och kommer aldrig glömma dig.
Citera
2017-08-20, 11:48
Medlem
cacas avatar
Ha kuken i munnen samtidigt som du runkar,,,,
Citera
2017-08-20, 12:49
Bannlyst
Alla män fungerar olika. Och eftersom att du inte har en egen, så lär det vara svårt att veta hur du ska göra öht.

Fråga. Kommunicera, och pröva dig fram.
Om du tror att du ska fatta det direkt, eller det är något en "kvinna ska kunna", så sätter du bara upp dig själv för misslyckande.

Stå för att du inte vet vad du gör och utforska, var intresserad, ha kul tillsammans.
Citera
2017-08-20, 14:03
Medlem
Nedomanskys avatar
Ett litet tips, kunken ska inte hanteras som en cykelpump...
Citera
2017-11-02, 03:58
Medlem
Prova vad som känns rätt.
Citera
2017-11-07, 07:30
Medlem
Mackan52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky
Ett litet tips, kunken ska inte hanteras som en cykelpump...

Lyssna inte på den här fjollan, ju hårdare och snabbare desto bättre, gnäller din man säg "tyst bitch", smäll till honom och pumpa hårdare.

1. Han kommer vilja träffa dig igen
2. Han kommer inte vara otrogen
- Han vågar inte annat om du gör rätt.

Citera
2017-12-09, 19:57
Medlem
jizzbergs avatar
mycket glid/saliv och gör runa drag runt kuken och förhuden, vrid kuken och se till att det smackar och låter mycket. Glöm inte bort bollarna, runt kukroten är också skönt om man blir klämnd...
Citera
2017-12-10, 11:32
Medlem
Viktigast av allt är att du tar satsen i munnun. Hatar tjejer som drar sig undan när det är klimax. Du behöver inte svälja men lek lite med den mellan tänderna innan du spottar.
Citera
2017-12-16, 16:48
Medlem
SvampDamp.s avatar
Inled tillfredstälningen med att långsamt men säkert smeka pungen; en mycket behaglig känsla bestående av upphetsning men också behaglighet uppstår.

Övergå sedan till att greppa tag i penisroten, och dra tillbaka förhuden. Gärna flertalet gånger för att se till att erektion uppstår.

Nu till det sista steget. Ta tag i penisen och sätt den i munnen. Börja suga på den, för att sedan ta tag i penisroten och runka den.

Du kommer alltså nu att både att runka och suga av den.

Detta finner jag väldigt tillfredställande och rekomenderar det starkt. Din pojkvän kommer älska det!
Citera
2017-12-22, 09:06
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EvilCupcake
Hej killar!

Jag har börjat träffa en kille och jag har aldrig gjort något sexuellt förut. Men jag vill verkligen ha honom. Men vet inte om jag kommer ligga på en gång utan tar små steg. Det första naturliga är ju att runka av. Vill inte behöva skämma ut mig när det väl gäller, så har ni tips på vad som är skönast?

Vet inte hur andra kukar är men runka den halvan av kuken som är längst ut mot ollonet till. Antar att han inte är omskuren, annars måste du ha glidmedel och shit. Förhuden stimulerar i sin tur ollonet som är känsligt. Det funkar inte lika bra att gnugga direkt på ollonet, utom om du använder fukt emellan såsom saliv eller glidmedel. Oftast hör man på partnerns stön eller andra reaktioner vilket som är skönast. Unga killar går det ofta snabbt för, men om han inte kommit efter typ 5-10 minuter eller om det börjar kännas enformigt så öka bara hastigheten!

Det är alltid bra att variera allting (slaglängd, hastighet, hårdhet etc) så att det inte blir monotont, men det gäller ju allting. Lekfullhet är aldrig fel såsom att prova runt och upptäcka vad killen gillar, men potentiellt avtändande saker såsom att peta i röven etc kanske man ska fråga först så att killen inte hatar det.

Hårdhänt är aldrig fel sålänge du inte "krossar" (råkar slå handen mot) hans pungkulor eller drar förhuden långt in mot kroppen så att det sträcker i strängen.

Prestationsångest sabbar allt för en kille så säg aldrig saker såsom "ska du aldrig spruta nån gång" eller liknande.

Ska du sedan suga så sug inte som en dammsugare. Man säger "suga" men egentligen handlar det inte om att du ska skapa ett sug utan snarare om att runka hans ollon skönt med dina läppar och tunga. Dra in tänderna så inte de skrapar mot kuken.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in