2017-11-05, 21:58
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Kan vi alla komma överens om att det är Kakan Hermansson det handlar om?
Hade ju varit skitroligt men tyvärr... Det verkar vara H*nna H*llquist det handlar om.
Citera
2017-11-05, 22:00
Medlem
Citat:

Är detta bekräftat eller en (god) gissning?
Citera
2017-11-05, 22:03
Medlem
Citat:

Inte troligt. Hon är inte anställd hos SR. Har ingen ställning på SR.
Citera
2017-11-05, 22:03
Medlem
Orobanches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Hade ju varit skitroligt men tyvärr... Det verkar vara H*nna H*llquist det handlar om.

Och i vilket program är hon känd i? Jag kollade på nätet och känner inte igen hennes utseende. Alltså nu har jag aldrig lyssnat på P3 utan enbart P4 och väldigt sällan på P1 och aldrig på P2.
Så i vilken kanal huserar den här lilla damen?
Citera
2017-11-05, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orobanche
Och i vilket program är hon känd i? Jag kollade på nätet och känner inte igen hennes utseende. Alltså nu har jag aldrig lyssnat på P3 utan enbart P4 och väldigt sällan på P1 och aldrig på P2.
Morgonpasset p3
Citera
2017-11-05, 22:10
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orobanche

Som redan nämn - Morgonnpasset i P3. Kan sammanfattas med snusande, lönnfet, manhaftig till sättet, värmländska, feminist och en sådan som ser sig själv som ett offer och tycker synd om sig själv. Brukar gnälla om att hon aldrig träffar någon karl, vilket nog kan ha att göra med att hennes krav lär vara ungefär Johnny Depp - när hon själv både till sättet, åsikter, oklyftighet, och utseende nätt och jämnt skulle få jobba på lagret på Ica - om det inte vore för jobbet på radio... Dessutom bästa kompis med Kakan Hermansson och våldtäkts-Soran.

Kan tänka mig att hon lär bröla och stöka rätt friskt på fyllan - inte en sån man vill bjuda hem och visa upp för föräldrarna, om vi säger så
Citera
2017-11-05, 22:11
Medlem
Miss_Ts avatar
Läste något om att Lottas pappa har cancer och strålbehandlas. Kan ju vara därför hon inte hörts det sista.
Citera
2017-11-05, 22:12
Medlem
Citat:
Vore ju höjden av hyckleri. Jag har inte lyssnat mycket på Morgonpasset i mitt vuxna liv men det har väl ändå koketterats ordentligt med hennes häääärligt avslappnade attityd till närhet och personliga sfärer. Hennes gränslöshet har väl närmast varit hennes grej och kvinnor som "tar plats" ligger väl perfekt i linje med P3s public service-uppdrag. Eller något sådant.

Jag vill minnas någon podd, kan ha varit Soran i tsknas (passande nog) som beskrev hur han reste med henne till hennes hembygds Värmland. Han beskrev bl.a. hur hon gått in på en bilverkstad och grenslat en mekaniker som låg där på rygg. Hon gjorde tydligen sådant.
Citera
2017-11-05, 22:12
Medlem
Mr.Swedens avatar
Valna nu för fan.
Emmy Rasper, programledare för Språket och även Ring P1.
Uppenbara störningar. Speedad.
Psykisk ohälsa.
Citera
2017-11-05, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Sweden
Valna nu för fan.
Emmy Rasper, programledare för Språket och även Ring P1.
Uppenbara störningar. Speedad.
Psykisk ohälsa.

I vad skulle hennes "särställning" bestå av?
Citera
2017-11-05, 22:16
Medlem
L Ron Hubbards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pelota
kolla på sportradion.... där har ni nyckeln

L*nn N*nzén?
Inte twittrat på 6 dagar och inte varit med på någon sportextra sändning på ett tag.
Citera
2017-11-05, 22:17
Medlem
activateds avatar
Citat:

Tänkte på henne med först. Men hon sände i morse, så det är nog inte hon.
Senast redigerad av activated 2017-11-05 kl. 22:22.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in