2017-11-05, 07:47
Medlem
Innerfittefetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hanna-Wigh
Soran är född i Iran, hans föräldrar är irakiska kurder.
Då borde han ha ett iranskt pass.
Citera
2017-11-05, 07:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RingRing2014
Han sitter väl hemma med sitt töntiga trendskägg och läser din och min text här på fb just nu. MB, vad händer dude? Har Sverige fortfarande aldrig varit säkrare?

de trålar inte bara på Flashback utan lägger in inlägg. annars hade de lagt ut både twitter och inte ställt in events. de är förmodligen båda pedofiler och våldtäktsmän. det är så man får sina jobb inom media och kändisbranschen.
Citera
2017-11-05, 08:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Innerfittefett
Har Soren dubbelt medborgskap så bör det andra medborgskapet vara irakiskt.
Citera
2017-11-05, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 223355
Jag är 99% att jag mötte Soran på Centralbron då han körde söder ut mot söderledstunneln i höjd med miljöpartiets kontor i torsdags. Åkte ensam, i en större mörk bil, typ volkswagen.
Vill minnas att han kör Audi-suv, typ Q7.
Citera
2017-11-05, 08:09
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pung
Svårt att tänka sig att du trollar, då du är moderator. Men kanske någon trollat med dig?

SI bor ju ihop med sin tjej som jobbar på fin advokatbyrå. Ser ingen orsak för pappan att komma med mat. Vill SI stänga in sig, så kunde han lika gärna bett sin tjej köpa med en pizza efter jobbet.
Jag kan omöjligt veta, som det alltid är med information man får från olika håll, i olika sammanhang. Informationen känns rimlig och det är inte säkert att deras förhållande är samboparets och det är ej heller säkert att han vill ha någon boende hos sig. De gånger jag själv krisat har jag velat vara helt ensam men har inte tackat nej till mammas mat i lådor = trygghet.
Citera
2017-11-05, 08:34
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av Hanna-Wigh
Soran är född i Iran, hans föräldrar är irakiska kurder.

Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av 223355
Jag är 99% att jag mötte Soran på Centralbron då han körde söder ut mot söderledstunneln i höjd med miljöpartiets kontor i torsdags. Åkte ensam, i en större mörk bil, typ volkswagen.

Citat:
Vill minnas att han kör Audi-suv, typ Q7.

På väg söderut minsann, men han undviker nog Iran och satsar på Kurdistan där kommer han att köra runt i sanden med sig 4-hjulsdrivna Q7 och drömma om hur stor han var i Sverige.
Citera
2017-11-05, 08:40
Bannlyst
Om nu inte tidningarna vill skriva ut att det är Soran så borde dom ta ett annat grepp. Varför inte en snyfthistoria om att Soran är sjukskriven? Han har ju ställt in en massa evenemang framöver. Tidningarna borde väl undra vilken sjukdom han har? Det är ju ingen vanlig förkylning ??
Citera
2017-11-05, 08:48
Medlem
Så länge han inte uttalar sig, så bekräftar han anklagelserna. Ju längre, desto tydligare blir det. Någon som har varit aktiv på sociala medier borde ha gjort ett uttalande vid det här laget.
Citera
2017-11-05, 08:52
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Ett misslyckat självmordsförsök skulle nog sätta stopp för vidare skriverier i pressen.
Citera
2017-11-05, 08:58
Medlem
Soran Ismail är en skam för Sverige och för Kurdistan.
Rättvist att övergreppskurden nu ligger mycket pyrt till.
Vi får hoppas att det räcker till en längre fängelsedom.
Citera
2017-11-05, 09:23
Medlem
0.999...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Ett misslyckat självmordsförsök skulle nog sätta stopp för vidare skriverier i pressen.

Det var väl någon sverigedemokrat som tog sitt egna liv efter en uthängning för ett par år sedan. Mig veterligen har inte det hindrat dessa gamar, jag känner inte som helst sympati om detta skulle vara utkomsten av detta när jag ser i backspegeln.

Det finns en del oskrivna regler i Sverige och svensken som av många främlingar anses som mesig tänder till ibland och då ganska lynnigt. Det har trådens uppmärksamhet fått erfara på ett ganska brutalt sätt.
Citera
2017-11-05, 09:32
Medlem
Mr.Swedens avatar
Jag kan tänka mig att SI sitter och funderar över varenda tillfälle då han utsatt en kvinna sexuellt, i stort som smått, och flera år tillbaka.

För när det svenska folket får klart för sig att den store pk-riddaren fallit kommer antagligen fler drabbade fram och berättar.

Minnesbilderna är delvis dimmiga, sprit och droger, det kan dyka upp ansikten han inte ens känner igen.

Och det här anar han. Det tar liksom inte slut.

Nej, jag skulle inte vilja byta med SI.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in