Citat:
Ursprungligen postat av
EliasAlucard
Fulkurden Usch Nejen, insinuerar såklart att #MeToo har blivit trams (och att våldtäktskurden Soran därmed är oskyldig), precis som det står i artikeln, så är det inte olagligt att tilltala en kvinna man inte har blivit presenterad för. Det ligger en viss poäng i det här, att snart kommer man att kunna bli anmäld för våldtäkt om man bara stirrar några sekunder extra på en snygg brud som går förbi på stan (detta är såklart feministernas stora våta totalitära dröm, att bara kunna fängsla män till höger och vänster). Det är också en tidsfråga innan helt vanlig kosher porr kommer att klassas som våldtäktsmaterial av feministerna; feministerna kommer att våldtäktsstämpla män som kollar på mainstreamporr.
Ja och det är därför det är så viktigt att männen tar tillbaka makten så snart som möjligt från dessa sinnessjuka kvinnor. Har du nån gång ställt dig frågan hur vi män skulle behandlas om kvinnorna var fysiskt starkare än oss, modigare osv. Mitt svar på den frågan är att vi skulle behandlas ungefär på samma sätt som bolsjevikerna behandlade sina fångar i kommunistlägren, antagligen ännu sämre. Sedan skulle de ge oss skulden för vårt eget lidande. "Det är ert fel att vi torterar er", skulle de säga. Faktum är att de gör detta redan nu, fast i mindre skala och by proxy med hjälp av alla dessa feminiserade skräpmän som villigt ställer upp som kommiSS-arier i feminizmens tjänst.
Citat:
Men den här artikeln kan hur som helst inte rädda Soran Ismail. Hans karriär är över. Det spelar faktiskt ingen roll om han är helt oskyldig; han är redan dömd nu av samhället, och det är ytterst tveksamt om han kommer kunna ståuppshowa framöver. Och detta är bra, eftersom våldtäkt eller inte våldtäkt, så är Soran Ismail en ond politisk kraft i det svenska samhället, och det är bra om han försvinner från rampljuset.
Jo men det hela kanske är lite av en pyrrhusseger också? Ok Soran åker ut men samtidigt hänger bilan löst över tusentals andra män som kanske inte bara är helt oskyldiga även de utan dessutom så långt ifrån politiskt korrekta kurder man kan komma. Fallet Soran kan komma att bli prejudicerande även för dig och mig, våra bröder, farbröder, vänner och andra. Kan man sänka någon så totalt utan att det hela ens går upp i rätten, ja då kan man göra vad som helst bara man hittar nån galen kvinna som påstår sig ha blivit "våldtagen".
Citat:
Det intressanta med #MeToo dock, är att den verkar ha mer eller mindre bara drabbat politiskt korrekta vänsternissar, självutnämnda feminister och liknande PK-män. Harvey Weinstein är ju politiskt korrekt vänsterjude, ungefär som Soran, Virtanen verkar vara trendvänster, och på den vägen fortsätter det.
Detta fattar ärligt talat inte jag heller, jag menar vi hade O'Reilly för ett tag sen men det var ju innan hela den här soppan exploderade. Då de krafter som driver dessa #-kampanjer aldrig kan vara ute efter något gott tänker jag att baktanken helt enkelt måste vara att man vill kamouflera angreppens politiska natur genom att attackera folk i de egna leden. Man offrar dem på altaret för att blidka sin gud Satan, som du kanske skulle ha uttryckt saken.
Citat:
Ursprungligen postat av
EliasAlucard
Alltså med "hårda tag" menar jag inte brutal kvinnomisshandel, utan lite vildare sex. Kvinnor gillar både snabb/rough sex och lugnare/mjukare sex.
Tjejer som inte gillar hårda tag är inte normala. Men självklart ska de ljuga även om detta. Bara det faktum att tjejer gillar en sak och sen säger nåt helt annat till killar gör att man inte kan ta dem på allvar när de kommer och lipar om sina upplevda "övergrepp". Sänder man dubbla signaler får man ju skylla sig själv. Ungefär som om en kille skulle springa runt och mucka fight med varannan snubbe ute på stan för att sen komma och gnälla om att han faktiskt egentligen hatar våld. "Egentligen." Det är alla andra det är fel på som inte kan läsa hans signaler. Get real brushan, hade jag sagt till honom.