Citat:
Ursprungligen postat av
winnertip
Jag har motvilligt låtit mig dras in i denna familjetragedi, och man både skräms och fascineras av vad somliga individer är beredda att göra för sin egen vinnings skull.
Helt klart lider Johanna Möller av en grandios självbild, vilket säkert många av oss gör, men om man tror att man ska gå iland med mord av det slag som skett, ja då är man en synnerligen korkad person.
Man häpnar, och jag hoppas verkligen att detta veritabla illdåd som Johanna Möller ligger bakom bestraffas med maxstraff. Skammen är avgrundsdjup.
Hur gick mordet på Aki Pasila till? Ni illdådare, träd nu fram. Själsfrid får man inte av drogmissbruk.
Träd fram och berätta om vad som hände. Jag vet att ni som mördade Aki läser detta.
Vad var dealen? Att dela på två miljoner, men nu sade If nej, det blir inga pengar. Hur känns det att ha mördat Aki för noll kronor?
Alla vi som har satt oss in i denna galenskap, VET vem som mördade Aki, och det djävliga är, vi kommer inte åt er. Sover ni gott om nätterna, era djävla mördare?
Galenskap var rätta ordet! Det är plågsamt ibland när man försöker förstå denna ondska.
Möller måste tro hon är väldigt smart, men det är hon ju inte. Hon bara babblar. När hon föröker svänga sig med psykologi bli det bara pinsamt att lyssna till. Liksom allt annat hon säger.
VET eller TROR dig veta vem som mördade Aki? Vi är många som tror, däremot. Har man följt med i media och i diskussionerna här, då får man en bild och den tycks vara likartad hos de flesta här på tråden. Om det inte framkommit redan vem som gav Aki dödsstöten så kommer någon att tala bredvid mun förr eller senare. Eller kanske redan har gjort? Vi kan ju hoppas på det.
Att någon eller några ur Möllerklanen läser här är självklart. Hoppas också att de tar itu med de problem som deras hemska morsa har åsamkat dem, det är de värda. De är fortfarande unga och kan leva ett bra liv.