2017-10-29, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Suck...läs ryskan som fick nobelpris och hennes liv av att intervjuva dessa kvinnor och deras berättelser.
Hon är inte ryska, utan blandad ukrainska och vitryska. Nobelpriset fick hon för att hon sprider antirysk propaganda.

Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Att du IDAG har dessa kvinnors militära liv representerat är ju verkligen på tiden. Men var alltså inte så de bemöttes då.
Struntprat. Tittar du på listan över kvinnliga mottagare av medaljen Sovjetunionens hjälte så ser ju du datumen, från krigsslutet och framåt.

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_female_Heroes_of_the_Soviet_Union

Vi kan rycka ut ett slumpmässigt exempel, Nadezhda Popova. Här är en hennes lista på utmärkelser:

Citat:
Hero of the Soviet Union (23 February 1945, medal No. 4849).
Order of Lenin
Order of the Red Banner (three times)
Order of the Patriotic War 1st class, (twice)
Order of the Patriotic War 2nd class
Order of the Badge of Honour
Order of Friendship
Honorary citizen of Donetsk.
https://en.wikipedia.org/wiki/Nadezhda_Popova#Awards

Som du ser, utmärkelser från 1945 och framåt. Och hur levde hon sedan efter kriget? Hon blev utnämnd som styrelsemedlem i diverse prestigefulla kommittéer, och från 1970 och framåt tilldelad en plats i parlamentet (Högsta Sovjet), samt från 1989 och framåt en plats i den ryska sovjetrepublikens folkkongress. Det motsvarar att bli riksdagsledamot i Sverige.
Citera
2017-10-29, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mickes418
Du är alltså vad man kan kalla en riktig kvinna, växer inte på träd direkt. Håller med dig helt och hållet.

Tack för uppmuntrande ord. Det är alltid ett mirakel när människor tar sig tid att skriva en uppmuntrande rad till en annan människa. Jag känner mig tacksam för dina ord.
Citera
2017-10-30, 11:56
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tangentinkontinens
Men vafan... Med en överordnad makt, hade historiens tidigare krigföring varit extremt kostsam(mycket mildt uttryckt).
Judar är generellt smartare p.g.a. sin kultur. HANTERA DET PYSEN!!!
Jag kör ett eget "jude-rejs" och bygger hållbart, bygger eget. Det går fruktansvärt bra, när man eliminerat dagens samhälles normaliserade problem och distraktioner i vardagslivet.

Islamisters "edge" är att vara bra på att inavla massor av fattiga, intolleranta krigare med jävligt lågt generellt intellekt. Kolla upp deras kära hadither, så förstår du varför de t.o.m. är värdelösa på att vara terrorister, tack och lov.
Jämför man några generationers Ashkenazijudar med Islamister, så skiljer det sannolikt 40-50 i IQ mellan grupperna.

Därför är judar generellt framgångsrikare. Bara att acceptera och gör som dem om du också vill stå starkt. Så länge du är "liten" klättrar du väldigt fort i resurstäthetsprocent bland jordens innevånare, om du gör rätt och är ärlig mot dig själv.

Vi män som ej får några sympatier, får lära oss de hårda läxorna tidigt. Får lära oss exakt vad misstag mm. kostar. Det är fördelen med kvinnors falska empati. Använd det.
Kvinnors straffrabbat gör att de saknar incitament och ej kan hantera riktiga prövningar mm. och nyttjar ofta frikort som att stereotypt skylla sina egna problem på andra.

Vet inte ens vad du försöker förneka, la bara fram historiska faktum och att krig alltid varit kostsamt för folket men en kassako för makten skall jag inte ens behöva säga. Sen förstod du inte poängen bakom Sabbatean-Frankisterna heller uppenbarligen, är du en satanist som inte bara hånat Torahn utan går direkt emot dom judiska profeternas ord så är du inte en följare av den judiska tron, du verkar mer än lovligt naiv. Ashkenazi, crypo-judiska sionister och kabbalhister är alltså inte följare av Torahn utan dom är satanister, Sabbatean Zavis följare. Du kan ju tex fråga dig varför Adolf Hitler även snodde Jacob Franks mustasch om du nu vägrar se hur världen faktiskt fungerar här. Dessa crypto-judar är framgångsrika för att dom inte skyr några som helst medel och är totala psykopater hela gänget, det är liksom ingen slump att judarna blivit utkastade överlägset mest i hela världen, från 107 länder är det väl nu så du kanske skulle försöka dig på att vara lite mindre supernaiv.

Varför behövde du lära dig att du inte skulle söka sympatier som man? Låter snarare som något som hänger kvar från din barndom, mommy issues.
Citera
2017-10-30, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Dessa crypto-judar är framgångsrika för att dom inte skyr några som helst medel och är totala psykopater hela gänget, det är liksom ingen slump att judarna blivit utkastade överlägset mest i hela världen, från 107 länder är det väl nu så du kanske skulle försöka dig på att vara lite mindre supernaiv.

Jag är absolut nyfiken på judarnas överrepresentation och anledningen till deras fantastiskt dåliga historia angående samarbete med andra folk, men det fetade kan ju bara inte stämma. Bland ett stort gäng individer hittar du med säkerhet både bra och mindre bra individer. Att dra alla över en kam fungerar aldrig.

Bästa kritiken mot judar kommer enligt mig från judar. Världens rikaste man (Jeff Besos) är INTE jude, men jävligt smart. För mig verkar IQ vara den överlägset bästa förklaringen till judars framgångar inom i princip allt.
Imponerande!

Har du personligen negativa erfarenheter av judar, eller har du byggt upp ditt hat bara sådär?
Citera
2017-10-31, 11:54
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Jag är absolut nyfiken på judarnas överrepresentation och anledningen till deras fantastiskt dåliga historia angående samarbete med andra folk, men det fetade kan ju bara inte stämma. Bland ett stort gäng individer hittar du med säkerhet både bra och mindre bra individer. Att dra alla över en kam fungerar aldrig.

Bästa kritiken mot judar kommer enligt mig från judar. Världens rikaste man (Jeff Besos) är INTE jude, men jävligt smart. För mig verkar IQ vara den överlägset bästa förklaringen till judars framgångar inom i princip allt.
Imponerande!

Har du personligen negativa erfarenheter av judar, eller har du byggt upp ditt hat bara sådär?

"Samarbete med andra folk" det var en gullig omskrivning för det konstanta mördandet, det konstanta konspirerade mot landet man befinner sig i och den konstanta pedofilin vilket är vad crypto-judarna har kastats ut för i en brutal majoritet av fallen. När det kommer till psykopatin så är det samma fenomen som inom kriminella gäng, folk som bara ingår i gruppen så att säga blir sekundära psykopater vilket är en mänsklig försvarsmekanism när man inte kan rättfärdiga vad man håller på med.

I många fall är det helt klart så, David Coles avslöjande av holohoax tex. Bezos finns inte på någon topp 1000 lista ens, att ens jämföra produktmakare med bankägare är ju löjligt. Nej det handlar om hur långt du är villig att gå, kan du mörda konkurrenter och sno deras idéer behövs inte särskilt mycket intelligens utan du är helt enkelt bara villig att gå över gränser som andra inte är.

Anser du att historiska faktum är hat så får du se över ditt liv snöflingan. Vi pratar dessutom fortfarande om crypto-judar, vet inte varför ni har så svårt att förstå skillnaden. Du förstår tex att man inte kan vara satanist och kristen? Samma sak med följare av Torahn och satanism.
Citera
2017-10-31, 12:56
Medlem
Citat:
Vi pratar dessutom fortfarande om crypto-judar, vet inte varför ni har så svårt att förstå skillnaden.

Ok, tack. Har du erfarenhet av sådana?
Citera
2017-11-03, 13:23
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Ok, tack. Har du erfarenhet av sådana?

Haha ja vem har inte det? Vet du inte vilken sida du tillhör så är du garanterat inte med oss.
Citera
2017-11-03, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Detta är off topic. Tråden handlar inte om kvinnligt lidande och en jämförelse av manligt och kvinnligt lidande. Det handlar om manligt lidande och kvinnors blinda fläck för detta.

PS: Det gäller dig också Merapi. OT och trams anmält.
Nej det var inte off topic! Verkar inte heller som nån av moderatorena ha tyckt det då jag inte fått nån varning! Man måste väl få säga emot om man har en annan verklighetsuppfattning än din , eller utan att det ska ses som off topic ?
Citera
2017-11-03, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pappersmall
Fel, kvinnorna gör det för att ses som goda och snälla, "virtue signalling" kallas det. Skulle media istället kasta skam över sådana kvinnor så skulle dessa luder sluta tvärt.

Kvinnan gör bara vad makten säger åt henne att göra.
Nu drar du väl alla kvinnor över en kam ? Du har dessutom blivit avtängd för nåt du gjort eller sagt, din lilla buse
Citera
2017-11-04, 06:47
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Nej det var inte off topic! Verkar inte heller som nån av moderatorena ha tyckt det då jag inte fått nån varning! Man måste väl få säga emot om man har en annan verklighetsuppfattning än din , eller utan att det ska ses som off topic ?

Givetvis. Är du en svensk kvinna så kommer naturen att ta ut sin rätt. Förvirrad? Vänta får du se...

PS. Jag hoppas du får cancer i fittan... snart...

Du styrker ju min tes: kvinnor är blinda för manligt lidande.
Senast redigerad av WordWarrior 2017-11-04 kl. 06:54.
Citera
2017-11-04, 22:53
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Citat:
Vet inte ens vad du försöker förneka, la bara fram historiska faktum och att krig alltid varit kostsamt för folket men en kassako för makten skall jag inte ens behöva säga. Sen förstod du inte poängen bakom Sabbatean-Frankisterna heller uppenbarligen, är du en satanist som inte bara hånat Torahn utan går direkt emot dom judiska profeternas ord så är du inte en följare av den judiska tron, du verkar mer än lovligt naiv. Ashkenazi, crypo-judiska sionister och kabbalhister är alltså inte följare av Torahn utan dom är satanister, Sabbatean Zavis följare. Du kan ju tex fråga dig varför Adolf Hitler även snodde Jacob Franks mustasch om du nu vägrar se hur världen faktiskt fungerar här. Dessa crypto-judar är framgångsrika för att dom inte skyr några som helst medel och är totala psykopater hela gänget, det är liksom ingen slump att judarna blivit utkastade överlägset mest i hela världen, från 107 länder är det väl nu så du kanske skulle försöka dig på att vara lite mindre supernaiv.

Varför behövde du lära dig att du inte skulle söka sympatier som man? Låter snarare som något som hänger kvar från din barndom, mommy issues.

Kan du ge dig fan på

Ditt sökande av ideologiska konspirationer är ett gulligt slöseri av livstid.

Gör som dina älskade överjudar själv, istället för att gnälla. Jag gör det och det funkar mycket väl för mig. D.v.s. tar vara på vissa delar av judegnället mm. som verkar ha rimliga idéer underliggande(profitabla). I andra fall, kanske enkla aristokratiska principer(lååångsiktssparande).

Misslyckas du, kommer du i enlighet med mänsklig natur ej att erhålla några kvinnliga sympatier, precis som judar, negrer, getknullare och nordbor genom årtusenden.
Citera
2017-11-05, 21:57
Medlem
Precis som med invandringen kommer MÄN vara tvungna att vakna ur sin koma när det gäller kvinnor och se dom för vad dom är.

En majoritet av kvinnor har noll empati för män och deras lidande om det inte gynnar dom. Tydligen räcker det tydligen fortfarande för män att en kvinna vräker ur sig "men jag är inte sådan" för att deras världsbild ska vara intakt. Tänk om invandringsförespråkare fortfarande hade det så lätt?.

Vi män går mot en total undergång och är biologiskt programmerade att skydda kvinnor som inte vill oss gott. Några årtionden framåt har vi män automatiserat dom flesta yrkena och vidareutvecklat AI då kommer majoriteten av män vara ännu mer icke önskvärda, fram till dess är det väl bara att fortsätta som vanligt med kvinnlig piedestal dyrkande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in