2017-11-03, 22:11
Medlem
Hanna var bäst ikväll! Vill gärna se henne i Globen tillsamman med Gabbe och Chris om han nu kommer dit.

Till skillnad från många andra i denna tråden så tycket jag verkligen INTE att Jemima levererade ikväll!! Hoppas verkligen hon åker ut för det vore underbart att se den dryga individens snopna min!! Gillar inte hennes sätt att sjunga, hennes attityd....gillar inget med den människan!
Citera
2017-11-03, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Till skillnad från många andra i denna tråden så tycket jag verkligen INTE att Jemima levererade ikväll!! Hoppas verkligen hon åker ut för det vore underbart att se den dryga individens snopna min!! Gillar inte hennes sätt att sjunga, hennes attityd....gillar inget med den människan!

Diana Ross var även en dryg diva på sin tid. Gick rätt bra för henne ändå.
Citera
2017-11-03, 22:18
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Klart hon inte kan sjunga en jävla ton, det enda hon kan göra är att mästra andra människor och framhäva sig själv som bäst. För att f sitta i juryn till detta program tycker jag det borde vara ett krav att man kan sjunga själv och med andra ord har den där självgoda apan Nikki inget alls där att göra! Avskyr henne nåt så innerligt och hoppas hon försvinner till nästa säsong!!

Jag älskar Nikki och hennes hårdhet! Hon kan vara för jävlig ibland där hon hånar idolerna men hon är fan den vettigaste som suttit där!
Citera
2017-11-03, 22:21
Medlem
Joakim borde hänga löst.
Citera
2017-11-03, 22:25
Moderator
Dr Kings avatar
Det kommer att bli Joakim mot Rainman och Joakim som får lämna.
Citera
2017-11-03, 22:33
Medlem
Citat:
Klart hon inte kan sjunga en jävla ton, det enda hon kan göra är att mästra andra människor och framhäva sig själv som bäst. För att f sitta i juryn till detta program tycker jag det borde vara ett krav att man kan sjunga själv och med andra ord har den där självgoda apan Nikki inget alls där att göra! Avskyr henne nåt så innerligt och hoppas hon försvinner till nästa säsong!!
Men hennes jobb är väl inte att sjunga, så spelar väl ingen större roll om hon kan det eller inte..
Citera
2017-11-03, 22:36
Medlem
quieenies avatar
Joakim får nog gå idag!
Citera
2017-11-03, 22:39
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Det kommer att bli Joakim mot Rainman och Joakim som får lämna.
Som sagt ja. Härligt att legenden Rainman får vara med ännu en vecka. Nästa vecka måste det bli Noah som får lämna.
Citera
2017-11-03, 22:39
Medlem
Kevin borde ha åkt ut.
Citera
2017-11-03, 22:40
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Skål på den!

Nu hoppas jag att Chris ryker nästa vecka. Luftslottet är sprängt.
Citera
2017-11-03, 22:40
Medlem
sodamans avatar
Är ju ett skämt att Noah och Kevin fortfarande är kvar i tävlingen.
Citera
2017-11-03, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sodaman
Är ju ett skämt att Noah och Kevin fortfarande är kvar i tävlingen.

Haha, ja det är knappt man tror det är sant. Vad är det för miffon som sitter och röstar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in