2017-11-03, 11:31
Medlem
Lydans avatar
Det många anser vara ett kriga mot folk med ljus hy möter nu mer och mer motstånd. Den feministiska vänstern har länge bedrivit kampanjer som syftar till att diskriminera och förtala vita människor, men nu kan de ha mött ett motstånd som inte ens Fredrik Virtanens droger klarar av att förlama.

Efter att polisen i USA startat en brottsundersökning för hatbrott mot ett pappersblad som satts upp på Boston College med texten "Don't apologize for being white" var det många som reagerade.

En användare på 4chan, en av de få platser som än inte är nedtystade av feminister, ansåg det hela löjligt och skrev en post som uppmuntrade människor att tejpa upp pappersblad med texten "It's ok to be white" på allmänna platser.

Tanken är så klart att avslöja vänsterns rasism för övriga världen, och avslöja deras omogna och hatfulla idéer. Många tyckte att det var en bra idé, och flera A4-ark tejpades upp på olika platser över landet.

Vänstern är inte direkt kända för att vara de smartaste korkarna i vinfabriken, utan gick självklart på tricket, och gick "Full SJW". Över hela twitter dök snart bilder på affischerna upp med texterna "No, it's NOT ok to be white!", "Hate crime!" och "If you are white, you are part of the problem".

Inte heller vänstermedia tycks ha lärt sig sin läxa efter Trump. Bl.a. Metro Edmonton gick ut och skrev att "rasistiska affischer har satts upp på ett universitet" på framsidan av sin tidning.

Återigen visade sig vänstern vara lika lättlurade som alltid, och deras påstådda anti-vita agenda exponerades för alla att se. Tydligen var det inte lika accepterat som att säga "Black lives matter".

Här är posten på 4chan:
https://pbs.twimg.com/media/DNo4K24XkAEdg1I.jpg:large

Nedan är ett axplock av källor och citat:

Citat:
The university labeled the incidents as racist, and told the public that statements like “it’s okay to be white” would not be tolerated.
http://dailycaller.com/2017/11/01/its-okay-to-be-white-stickers-posted-around-college-town/

Citat:
“We are taking this seriously and are investigating this incident,” wrote Renay Johnson, the school’s principal. “Our research so far has indicated that this may be part of a concerted national campaign to foment racial and political tension in our school and community. The same flier was posted in other cities and communities this week.”

Johnson described the school community as “smart, diverse and inclusive” and said it would not “fall victim to attempts to divide us.”

“We are committed to providing a safe and welcoming environment for every student,” the principal’s letter said.

...

“Messaging or displays that target or marginalize any individuals or groups will not be tolerated,” the president of the University of Alberta, David Turpin, said in a statement.
https://www.washingtonpost.com/local/education/signs-saying-its-okay-to-be-white-found-at-maryland-high-school/2017/11/01/92013a26-bf3b-11e7-959c-fe2b598d8c00_story.html

Edmonton metro: https://pbs.twimg.com/media/DNkyJTZUIAAvycJ.jpg:large

Feminist-bonus: https://pbs.twimg.com/media/DNk7RomXcAAz9zJ.jpg:large

Vad tycker folk om detta? Är det ok att vara vit? Är det rasistiskt att vara vit? Är det bra eller dåligt att vänsterns rasistiska agenda exponeras?
Citera
2017-11-03, 11:47
Medlem
BewilderedHulders avatar
Mänskligheten är inte varit känslomässigt mogen de senaste tvåtusen åren för invaderande annorlunda folkslag utan att det slutar med jämmer, elände och tandagnisslan ...

Att vi helt plötsligt skulle ha förändrats på något magiskt vis finner jag ganska så otroligt, men som de visa säger: Guds vägar är outgrundliga ...
Citera
2017-11-03, 11:49
Medlem
0gKolhydraters avatar
Jag älskar att vara vit.
Stolt och perfekt.
Svarta tjejer vill ha mig.
Svarta killar vill vara mig.
Citera
2017-11-03, 12:01
Medlem
PTHJs avatar
Jag skäms för att vara en vit man, jag gör mitt bästa för att bli brun, ju brunare desto bättre.
Citera
2017-11-03, 12:10
Medlem
Man ska inte skämmas över att vara vit men man bör vara medveten om att man är en del av en struktur som förtrycker människor.
Citera
2017-11-03, 12:19
Medlem
Cryxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Man ska inte skämmas över att vara vit men man bör vara medveten om att man är en del av en struktur som förtrycker människor.

Jaså? Som...?
Citera
2017-11-03, 12:23
Medlem
franges avatar
Citat:

Till skillnad från Islam då eller?
Citera
2017-11-03, 12:23
Medlem
ReclaimYourMinds avatar
Citat:
Det kan man säga om alla strukturer isåfall. Sverige är dock bäst i världen på jämställdhet som tur är!
Citera
2017-11-03, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReclaimYourMind
Det kan man säga om alla strukturer isåfall. Sverige är dock bäst i världen på jämställdhet som tur är!

Det kan diskuteras. Det finns fortfarande stora utmaningar i Sverige. Vi måste våga prata om frågor som vithetsnorm, jämställdhet mellan könen och rasifiering. Det finns saker att jobba på.
Citera
2017-11-03, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReclaimYourMind

Ja här väljer färre kvinnor än i Indien att plugga till ingenjörer.

Svenska kvinnor är även sämst i Europa på attityd starta företag.

Men de är bäst på att gnälla, och bäst på attityd plundra män genom höga skatter.

Där har du svensk sk jämställdhet.
Citera
2017-11-03, 12:37
Medlem
Cryxs avatar
Citat:
Rasifierade.

Var det därför Obama kunde bli president?
Citera
2017-11-03, 12:40
Medlem
BewilderedHulders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odiskadmugg
Ja här väljer färre kvinnor än i Indien att plugga till ingenjörer.

Svenska kvinnor är även sämst i Europa på attityd starta företag.

Men de är bäst på att gnälla, och bäst på attityd plundra män genom höga skatter.

Där har du svensk sk jämställdhet.

Men skuldbelägg mig för min enda specialitet då, du genomonde vite man

Rätt åt dig att du tvingas dricka ur en urdiskad mugg, förresten!!! Det är en allt för komplicerad procedur för dig att genomföra ...

FNYS!
Senast redigerad av BewilderedHulder 2017-11-03 kl. 12:55.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in