2017-10-31, 21:57
Medlem
pollenpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
Jag svarar genom att formulera om de där två punkterna en smula.

* Rörelsen vill störta folkmordsdiktaturen som utsätter svenskar för våld, skräck och rädsla.
* Rörelsen skiter i folkmordsdiktaturens spelregler och ställer upp egna.
Jag antar att jag kommer inte att få något inflytande på politiken när din elitokrati tagit över.
Då blir det "Håll med eller häng ifrån en lyktsyolpe"
Citera
2017-10-31, 22:48
Medlem
ThuleSocietys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pollenper
Jag antar att jag kommer inte att få något inflytande på politiken när din elitokrati tagit över.

Om du vill förinta vita människor så kommer du att åka upp i lyktstolpen, ja.
Citera
2017-11-01, 12:32
Medlem
pollenpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThuleSociety
Om du vill förinta vita människor så kommer du att åka upp i lyktstolpen, ja.
Och det är du som avgör om jag vill förinta någon?
Jag gissar att du har en egen definition om vad som är att förinta folk.
Citera
2017-11-02, 07:27
Medlem
koroks avatar
Allttså det känns inte så snyggt att ni fortsätter låta kapten kvinnomisshandel synas på er hemsida.

https://www.nordfront.se/basaktivism-perstorps-kommun.smr

Info om Hampus Broomén

Handlar det om dålig koll eller har man HELT släppt på vad för skräp man vill förknippas med?
Senast redigerad av korok 2017-11-02 kl. 07:52.
Citera
2017-11-02, 12:33
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pollenper

Endast en mycket förvirrad människa kan göra den tolkningen av det jag skrev. Jag står för en betydligt mer vidsträckt yttrandefrihet än den som råder idag och det gör Motståndsrörelsen också. Vad gäller inflytande så har du att förklara hur inslag som personval, direktdemokrati och decentralisering genom lokal demokrati kan leda till att det blir mindre jämfört med idag.
Citera
2017-11-02, 16:09
Medlem
bigmackos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korok
Allttså det känns inte så snyggt att ni fortsätter låta kapten kvinnomisshandel synas på er hemsida.

Info om Hampus Broomén

Handlar det om dålig koll eller har man HELT släppt på vad för skräp man vill förknippas med?

Cool tatuering dessutom
Citera
2017-11-02, 17:06
Medlem
koroks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigmacko
Cool tatuering dessutom

Eventuellt det mest charmiga med hela den karln
Citera
2017-11-02, 17:16
Medlem
Citat:

Info om Hampus Broomén

Det verkar verkligen som den enda fokusen Simon Lindberg har på NMR är att se till att så många som möjligt är engagerade och därför är det inte så viktigt vem man tar med. Finns massa olika exempel på aktivister som inte hade fått vara med tidigare när Klas Lund var ledare.

Samtidigt så sist i Göteborg i helgen så lyckades man dra 12 personer, en månad efter 30 sep demo. De blev totalt utbuade och man kunde se att de flesta stod bara på sidan och försökte inte ens dela flygblad. På något sätt lyckas man ändå få utdelningen till något lyckat.

För er NMR-anslutna, när anses en offentlig utdelning inte som en succé? Vad är kriterierna?
Citera
2017-11-02, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
Endast en mycket förvirrad människa kan göra den tolkningen av det jag skrev. Jag står för en betydligt mer vidsträckt yttrandefrihet än den som råder idag och det gör Motståndsrörelsen också. Vad gäller inflytande så har du att förklara hur inslag som personval, direktdemokrati och decentralisering genom lokal demokrati kan leda till att det blir mindre jämfört med idag.

Ni upprepar detta hela tiden samtidigt så ni gör allting för att hindra media att rapportera om er. En av anledningarna att Pär Öberg inte ville låta media vara bland er 30 september var för att de inte nämner NMR vid namn. Så ni vill tvinga medier att skriva ert namn, är det inte upp till dem att bestämma precis vad de vill skriva? Ni hävdar folk är folkförrädare och att de ska hängas för de rapporterar om er på ett sätt ni inte tycker om, hur menar du att ni vill ha mer vidsträckt yttrandefrihet? Det är ju hur tydligt som helst att ni försöker tvinga media och skriva vissa saker och ni inte öht är intresserad av någon större yttrandefrihet. I dagens samhälle kan ni publicera era lögner och totala felaktigheter på er värdelösa hemsida utan att den stängs ner, det är yttrandefrihet, inte att attackera journalister som skriver sånt ni inte uppskattar.
Citera
2017-11-02, 17:41
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abertzale
Ni upprepar detta hela tiden samtidigt så ni gör allting för att hindra media att rapportera om er. En av anledningarna att Pär Öberg inte ville låta media vara bland er 30 september var för att de inte nämner NMR vid namn. Så ni vill tvinga medier att skriva ert namn, är det inte upp till dem att bestämma precis vad de vill skriva? Ni hävdar folk är folkförrädare och att de ska hängas för de rapporterar om er på ett sätt ni inte tycker om, hur menar du att ni vill ha mer vidsträckt yttrandefrihet? Det är ju hur tydligt som helst att ni försöker tvinga media och skriva vissa saker och ni inte öht är intresserad av någon större yttrandefrihet. I dagens samhälle kan ni publicera era lögner och totala felaktigheter på er värdelösa hemsida utan att den stängs ner, det är yttrandefrihet, inte att attackera journalister som skriver sånt ni inte uppskattar.

Det var en uppsjö av jönsiga argument du kommer med. Men först och främst vill jag upplysa dig om att jag inte är medlem i Motståndsrörelsen utan bara är en sympatisör. Så vill du veta exakt hur Motståndsrörelsen ser på MSM bör du fråga någon av deras representanter. Men om jag förstått saken rätt så har Motståndsrörelsen aldrig motsatt sig deltagande i direktsända reportage och intervjuer. Sen att du inte förstår varför Motståndsrörelsen inte vill överlåta initiativ och tolkningsföreträde till MSM säger ju mer om dig. MSM är definitivt ingen fri media utan till största del ägd av judar. Dessutom är sisådär 90% av MSM-journalisterna vänstervridna och har inga intentioner att publicera ens något som liknar ett sanningsenligt och/eller objektivt inslag om Motståndsrörelsen.

Vad det är för ”lögner” som du menar att Nordfront sprider får du specificera. Dock kan jag väl misstänka att det snarare handlar om budskap och information som du ogillar.
Citera
2017-11-02, 18:32
Medlem
ThuleSocietys avatar
Citat:

Info om Hampus Broomén

Eller så kan det vara så att det ligger betydligt mer bakom detta. Vad var bevisen på att dom misshandlat sina flickvänner? Flickvännernas egna vittnesmål?

Kan garantera dig att NMR har full koll på vad det är för personer som är aktivister. Jag vet detta eftersom det är folk som blir nekade att bli aktivister pga sina brottsregister varje vecka.
Citera
2017-11-02, 18:33
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abertzale
Det verkar verkligen som den enda fokusen Simon Lindberg har på NMR är att se till att så många som möjligt är engagerade och därför är det inte så viktigt vem man tar med. Finns massa olika exempel på aktivister som inte hade fått vara med tidigare när Klas Lund var ledare.

Samtidigt så sist i Göteborg i helgen så lyckades man dra 12 personer, en månad efter 30 sep demo. De blev totalt utbuade och man kunde se att de flesta stod bara på sidan och försökte inte ens dela flygblad. På något sätt lyckas man ändå få utdelningen till något lyckat.

För er NMR-anslutna, när anses en offentlig utdelning inte som en succé? Vad är kriterierna?

För ett halvår sen var det 4-6 personer i snitt per flygbladsutdelning. 100% ökning på 6 månader kallar jag bra ökning. Speciellt med tanke på 30 september.. det som ni menar var ett fiasko för organisationen.

En fråga till andra anslutna till Nordiska Motståndsrörelsen, hur mycket skrattar ni åt det faktum att AFA har bytts ut av diverse förortsblattar och poliser? Bara jag som i min vildaste fantasi trodde på större motstånd?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in