Citat:
Ursprungligen postat av
Abertzale
Det verkar verkligen som den enda fokusen Simon Lindberg har på NMR är att se till att så många som möjligt är engagerade och därför är det inte så viktigt vem man tar med. Finns massa olika exempel på aktivister som inte hade fått vara med tidigare när Klas Lund var ledare.
Samtidigt så sist i Göteborg i helgen så lyckades man dra 12 personer, en månad efter 30 sep demo. De blev totalt utbuade och man kunde se att de flesta stod bara på sidan och försökte inte ens dela flygblad. På något sätt lyckas man ändå få utdelningen till något lyckat.
För er NMR-anslutna, när anses en offentlig utdelning inte som en succé? Vad är kriterierna?
För ett halvår sen var det 4-6 personer i snitt per flygbladsutdelning. 100% ökning på 6 månader kallar jag bra ökning. Speciellt med tanke på 30 september.. det som ni menar var ett fiasko för organisationen.
En fråga till andra anslutna till Nordiska Motståndsrörelsen, hur mycket skrattar ni åt det faktum att AFA har bytts ut av diverse förortsblattar och poliser? Bara jag som i min vildaste fantasi trodde på större motstånd?