2017-10-31, 22:59
Medlem
8711s avatar
Usch, vill man verkligen ha en sån bild på sig själv med en sån människa?

https://twitter.com/bodilsiden/statu...97468587839489

Tydligen sånt här som är sjukt istället i denna kvinnliga dåres värld:

https://twitter.com/bodilsiden/statu...22307888091138

Ta tag i dina relationer och val av män Bodil!
Citera
2017-10-31, 22:59
Medlem
Wetterbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Har Bodil lämnat honom nu? Hon twittar inget numera.

Enligt hennes Instagram verkar hon befinna sig på någon sorts resa i USA där hon lever i sus och dus. Ingen Ehsan är med på resan.
Citera
2017-10-31, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wetterberg
Enligt hennes Instagram verkar hon befinna sig på någon sorts resa i USA där hon lever i sus och dus. Ingen Ehsan är med på resan.

Får jag fråga, är det fortfarande en arabisk tant (Erhans morsa) som skriver tusen blomemojis på varje inlägg hon postar?
Citera
2017-11-01, 01:32
Medlem
8711s avatar
Citat:
Idag fyller min fina kille @ehsanfadakar år!

https://twitter.com/bodilsiden/statu...12154632482820

Den fina killen!

https://twitter.com/HenrikBastin/sta...nummer-tva.smr

&

Citat:
En före detta kollega till Fadakar på Nyheter 24 har också pekats ut som hans exflickvän. På en blogg har hon skrivit om hur hon förföljs och plågas av en expojkvän och uppgifter gör gällande att denne plågoande ska vara just Fadakar. Bloggen har nu plockats ner och det finns egentligen inget på den som pekar ut honom vid namn och inte heller någon möjlighet att bekräfta de uppgifter som spridits om saken på bland annat Flashback och sociala medier.

Intressant är dock att hon avslutar ett inlägg där hon beskriver trakasserierna som ”sex år av ett helvete som aldrig verkar vara över”. Inlägget skrevs i augusti i år och för sex år sedan blev Eshan Fadakar ny chefredaktör på Nyheter 24. Samma år var det han som utsåg kvinnan bakom bloggen som redaktör för tidningens avdelning ”Sex & Blandat”.

https://www.nordfront.se/nordfront-b...nummer-tva.smr
Citera
2017-11-01, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DN
Enligt Filippa Berg isolerades hon socialt och professionellt av mannen. Han sa att hon bara kunde lita på honom och skällde på henne om hon pratade om honom med andra på jobbet. Han använde sitt inflytande som chef för att hota och kontrollera henne.

– Han kunde sätta sig framför mig och skriva avskedsbrev ”i dag är Filippas sista dag på jobbet, ni kan komma och säga hejdå” klicka på skicka och sedan ångra. ”Ser du vad du får mig att göra, vad jag kan göra.”
Å fy helvete vilket manipulativt jävla psycho. Som direkt ur en skräckfilm. Men det är klart, har man ett missbildat Droopy-ansikte som Vincent Schiavelli i Gökboet och ser ut som att man har smält så tror man antagligen att man kommer att få så svårt att hitta en ny tjej att man kedjar fast den gamla i golvet...
Citera
2017-11-01, 14:26
Jag kanske stormar in som en elefant i porslinsbutiken men jag har helt tappat kollen över vilken våldtäktsfeminist som är på väg att hängas ut härnäst. Detta måste väl vara Fadakar? Jag vill minnas att han var chef för nån av Aftonbladets klicksajter och t o m silhuetten har en frisyr som liknar kräket.

http://www.friatider.se/f-re-detta-a...sexanklagelser
Citera
2017-11-01, 16:24
Medlem
Wajis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Easy-Lee
Jag kanske stormar in som en elefant i porslinsbutiken men jag har helt tappat kollen över vilken våldtäktsfeminist som är på väg att hängas ut härnäst. Detta måste väl vara Fadakar? Jag vill minnas att han var chef för nån av Aftonbladets klicksajter och t o m silhuetten har en frisyr som liknar kräket.

http://www.friatider.se/f-re-detta-a...sexanklagelser

Stämmer bra det. Nu väntar vi bara tills han hängs ut med bild och namn i media också.
Citera
2017-11-01, 16:32
Medlem
Vad säger kollegan som skrev detta tidigare?

https://www.aftonbladet.se/ledare/a/...aldtaktskultur
Citera
2017-11-01, 17:20
Medlem
dj0h4nn3ss avatar
Alltid känt på mig att det där är en riktig råtta. Minns hur han fick kritik för sin antisemitism och beskyllde hans kritiker för att vara rasistiska islamofober. Manipulerar sig fram i karriärsstegen som en blodtörstig igel. Han började väl som reporter på låtsastidningen N24, startade sen en hjärndöd viralsida, och vips blev han "chef för sociala medier" - vilket jävla låtsasjobb för övrigt, lyfte nog en fin lön på att lägga upp hjärndöda klipp på facebook. Samtidigt som han manipulerar sig fram lyfter Aftonbladet fram honom som en profil för att kännas "fräscha" och "i tiden". Det hade aldrig hänt om han hade hetat Erik Larsson. Och på det beter sig så svinigt det bara går mot kvinnor. Vilken råtta.

DN:s artikel är låst, någon som kan citera urvalda delar?
Citera
2017-11-01, 17:49
Medlem
Rasande-Roses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dj0h4nn3s
Alltid känt på mig att det där är en riktig råtta. Minns hur han fick kritik för sin antisemitism och beskyllde hans kritiker för att vara rasistiska islamofober. Manipulerar sig fram i karriärsstegen som en blodtörstig igel. Han började väl som reporter på låtsastidningen N24, startade sen en hjärndöd viralsida, och vips blev han "chef för sociala medier" - vilket jävla låtsasjobb för övrigt, lyfte nog en fin lön på att lägga upp hjärndöda klipp på facebook. Samtidigt som han manipulerar sig fram lyfter Aftonbladet fram honom som en profil för att kännas "fräscha" och "i tiden". Det hade aldrig hänt om han hade hetat Erik Larsson. Och på det beter sig så svinigt det bara går mot kvinnor. Vilken råtta.

Har du Windows så klickar du ctrl r, och innan sidan laddat klart, ctrl p.
Citera
2017-11-01, 17:58
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dj0h4nn3s

Några citat:
Citat:
En tidigare chef på Aftonbladet har anklagats för våldtäkt. Nu kliver ytterligare en kvinna fram och säger att samma man trakasserat henne i flera år, samtidigt som han varit både hennes chef och pojkvän.

– Jag är rädd för att om jag inte berättar har han makt över mig, säger Filippa Berg, ansvarig utgivare för Lajkat.se.
Citat:
En av de våldtäktsanklagade männen är en hög chef inom Aftonbladets ägare Schibsted. Fyra tidigare medarbetare som DN pratat med beskriver mannen som en maktfullkomlig person som mobbar och fryser ut dem som kritiserar honom. Nu säger Filippa Berg, i dag chef och ansvarig utgivare för Schibstedsajten Lajkat, att mannen under flera år utnyttjat sin maktposition för att kontrollera och trakassera henne både psykiskt och fysiskt.
Citat:
Filippa Berg träffade mannen när hon var 21 år och han var chef på en annan sajt. Han anlitade henne som redaktör och de blev snabbt ett par.
Citat:
Enligt Filippa Berg isolerades hon socialt och professionellt av mannen. Han sa att hon bara kunde lita på honom och skällde på henne om hon pratade om honom med andra på jobbet. Han använde sitt inflytande som chef för att hota och kontrollera henne.
Citat:
Filippa Berg säger att mannen även förgrep sig på henne fysiskt under deras förhållande. Enligt henne hade han vid några tillfällen sex med henne trots att hon bad honom att sluta.

– Jag hade ju bara honom och bodde hos honom, så efter ett tag slutade jag säga nej.
Citera
2017-11-01, 18:04
Medlem
dj0h4nn3ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rasande-Rose
Har du Windows så klickar du ctrl r, och innan sidan laddat klart, ctrl p.

Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Några citat:

Tack!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här